Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Referent/ka správy budov
Mestská časť Bratislava - Karlova Ves
Miestny úrad mestskej časti Bratislava - Karlova Ves, Karloveská, Karlova Ves
plný úväzok
ihneď/dohodou
1 300 EUR/mesiacminimálne 1300 € brutto/mesiac so zohľadnením praxe a pracovných skúseností, 13. plat, odmeny
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- zabezpečenie odbornej správy nehnuteľností vo vlastníctve alebo v správe mestskej časti,
- zabezpečenie odbornej a technickej kontroly všetkých inžinierskych sietí prislúchajúcich k objektom vo vlastníctve alebo správe mestskej časti,
- kontrola výkonu a kvality dodávok služieb, ak sú poskytnuté externými dodávateľmi – upratovanie, realizácia rekonštrukčných prác na objektoch, koordinovanie riešenia havárií na objektoch, koordinovanie opráv vyplývajúcich zo záverov revízií, organizácia opráv všetkých súčastí nehnuteľností ( okná, dvere, podlahy, svietidlá, soc. zariadenia, úniky vody, problémy s kúrením a iné), preberanie vykonaných prác,
- správa technických zariadení, vrátane vyhradených technických zariadení súvisiacich s prevádzkou nehnuteľností v majetku alebo správe mestskej časti,
- zabezpečenie rozúčtovanie nákladov na prevádzku budov vo vlastníctve mestskej časti - zabezpečenie energetického managementu nehnuteľností v majetku alebo správe mestskej časti,
- spolupodieľanie sa na finančnom plánovaní, technickom a organizačnom zabezpečení procesov súvisiacich s nehnuteľnosťami v správe alebo majetku mestskej časti,
- spolupodieľanie sa na organizovaní a koordinovaní prác pri zabezpečovaní školení BOZP/OPP/CO pre zamestnancov, prijímanie a koordinovanie hlásení o pracovných úrazoch s technikom BOZP a zabezpečovanie dokumentácie pracovných úrazov,
- správa dokumentácie objektov, čítanie projektov, kontrola výkazu výmer, správa dokumentácie BOZP/OPP/OOPP.
Zamestnanecké výhody, benefity
- pracovný čas 37,5hodín týždenne,
- 5 dní dovolenky nad rámec Zákonníka práce,
- 13. plat,
- odmeny,
- príspevok zamestnávateľa do 3. piliera,
- ďalšie benefity v zmysle Kolektívnej zmluvy.
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že Vás pracovná pozícia zaujala a spĺňate stanovené požiadavky, zašlite nám prosím Váš štruktúrovaný životopis a motivačný list v termíne do 25.04.2024. V prípade vysokého počtu uchádzačov budeme kontaktovať len kandidátov vybraných do užšieho kola výberového procesu. Zároveň si vyhradzujeme právo nevybrať žiadneho kandidáta.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Jazykové znalosti
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Vodičský preukaz
Prax na pozícii/v oblasti
Počet rokov praxe
Pozícia je vhodná pre absolventa
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- znalosti o prevádzke a údržbe nehnuteľností,
- aktívna práca so stavebnými projektami, výkazmi výmer,
- skúsenosť práce vo verejnej správe alebo samospráve je výhodou,
- zmysel pre prehľadné vedenie evidencie, tabuliek, zoznamov a výkazov,
- zodpovedný prístup k práci,
- zmysel pre detail a kontrolu,
- schopnosť samostatne riešiť problémy a zároveň schopnosť pracovať v tíme.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
V prípade, že Vás naša ponuka oslovila, zašlite nám prosím štruktúrovaný životopis do 29.04.2024.