Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Manažér Marketingu
MenkynaPartners Management Consulting, s.r.o.
Bratislava
plný úväzok
3 700 EUR/mesiac(Finálna výška ohodnotenia a benefity budú predmetom partnerskej diskusie počas výberového procesu a závisia od seniority kandidáta).
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Komplexné riadenie marketingového oddelenia, tvorba marketingovej stratégie a jej následná implementácia s hlavným fókusom na rozvoj podpory obchodného oddelenia.
Zastrešovanie primárne B2B marketingu, okrajovo B2C.
Navrhovanie a riadenie exekúcie podporných marketingových aktivít (PR, eventy, direct mailing atď.) zohľadňujúcich všetky distribučné kanály.
Pokračovanie v rozvoji digitálneho marketingu a participácia na tvorbe digitálneho predajného kanálu.
Manažment marketingového rozpočtu, riadenie dodávateľov.
Aktívna spolupráca a podpora obchodného oddelenia, komunikácia so zákazníckym servisom a back office oddelením. Koordinácia s marketingovým oddelením na úrovni skupiny.
Rozvoj produktového manažmentu.
Manažment a rozvoj marketingového tímu.
Aktívna práca s marketingovými a obchodnými dátami, prezentovanie stratégie a výsledkov pred top manažmentom.
Reportovanie Riaditeľovi pre vzťahy so zákazníkmi.
Zamestnanecké výhody, benefity
Finančné ohodnotenie: min. 3.700,- EUR brutto fix x 12 + ročná odmena v závislosti od organizačných a individuálnych cieľov.
(Finálna výška ohodnotenia a benefity budú predmetom partnerskej diskusie počas výberového procesu a závisia od seniority kandidáta).
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Naším klientom je stabilná a úspešná spoločnosť dlhodobo pôsobiaca v oblasti služieb.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Prax na pozícii/v oblasti
Počet rokov praxe
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Minimálne 5-ročná skúsenosť na manažérskej pozícii v oblasti B2B marketingu ideálne vo väčšej organizácii. Výhodou je skúsenosť zo segmentu telekomunikácií, financií, IT alebo poradenských služieb.
Preukázateľná skúsenosť s riadením projektu zameraného na podporu predaja z marketingového pohľadu.
Schopnosť navnímať biznis model organizácie a navrhnúť relevantnú marketingovú stratégiu.
Vítaná je dlhodobá skúsenosť s digitálnym marketingom.
Skúsenosť s vedením a rozvojom marketingového tímu.
Pragmatická a líderská osobnosť schopná prichádzať s funkčnými riešeniami a argumentmi.
Záujem o svoj osobný a profesijný rast.
Aktívna znalosť anglického jazyka (slovom aj písmom minimálne na úrovni B2).