Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Obchodno-ekonomická asistentka
Megger s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.04.2019
01.04.2019
Mzdové podmienky (brutto)
1500 EUR/mesiac
1500 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Fakturácia, skladové hospodárstvo, mzdy (nie je podmienkou, ale výhodou), výkazy a odvody do soc. a zdrav poisťovní, príprava podkladov pre externú účtovníčku. Príprava mesačných reportov na základe podkladov od externej účtovníčky.
Podpora logistiky predaja: riadenie prepravy tovaru ku zákazníkovi.
Skúsenosti s programom POHODA sú výhodou (nie podmienkou).
Podpora logistiky predaja: riadenie prepravy tovaru ku zákazníkovi.
Skúsenosti s programom POHODA sú výhodou (nie podmienkou).
Zamestnanecké výhody, benefity
Stabilná pozícia v slovenskej pobočke zahraničnej spoločnosti so silnou tradíciou a popredným postavením v oblasti predaja meracej techniky tovaru. Práca v malom tíme s vysokou mierou samostatnosti a zodpovednosti.
Flexibilná pracovná doba (štandardne 7:30 - 15:30; v piatok do 15:00).
13. plat, individuálne odmeny podľa pracovných výsledkov a výsledkov spoločnosti.
Flexibilná pracovná doba (štandardne 7:30 - 15:30; v piatok do 15:00).
13. plat, individuálne odmeny podľa pracovných výsledkov a výsledkov spoločnosti.
Informácie o výberovom konaní
Prosím posielajte Vaše životopisy na [email protected]
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické, obchodné
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Mzdové účtovníctvo - Základy
Pokladňa - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Mzdové účtovníctvo - Základy
Pokladňa - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Vzhľadom na malý tím je požadovaná vysoká miera samostatnosti, angažovanosti a flexibility.
Vhodnému kandidátovi musí vyhovovať samostatná práca, musí byť schopný individuálne viesť chod kancelárie a organizovať a riadiť svoju prácu bez riadenia a trvalej prítomnosti nadriadeného.
Vhodnému kandidátovi musí vyhovovať samostatná práca, musí byť schopný individuálne viesť chod kancelárie a organizovať a riadiť svoju prácu bez riadenia a trvalej prítomnosti nadriadeného.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Obchodná spoločnosť, slovenská pobočka medzinárodnej firemnej skupiny Megger, špecializovaná na predaj meracej a diagnostickej techniky pre energetiku a priemysel.
Počet zamestnancov
3-4 zamestnanci
ID: 2079620
Dátum zverejnenia: 22.2.2019
2019-02-22
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Mzdový účtovník, Špecialista fakturácie a platieb, Špecialista reportingu Spoločnosť: Megger s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1500 EUR/mesiac