Recepčná

Miesto práce:

Bratislava

Mzdové podmienky:

Termín nástupu:

ihneď

Druh pracovného pomeru:

plný úväzok

Čím nás určite oslovíš?

Zodpovednosť za:
  • Zastrešovanie recepcie počas otváracích hodín recepcie 8:00-18:00 hod. (podľa dohodnutej zmeny s Office Manažérom)
  • Zodpovednosť za zdvíhanie telefónnych hovorov a ich prepájanie
  • Uvádzanie a ohlasovanie hostí
  • Servírovanie občerstvenia
  • Zabezpečenie poriadku po stretnutiach v zasadačkách/v kancelárii CEO
  • Udržiavanie poriadku pri kopírkach/tlačiarňach/skartovačka - starostlivosť o ich údržbu a potrebné čistenie, výmenu tonerov
  • Udržiavanie poriadku v kuchynke, v skladových priestoroch kancelárskych potrieb
  • Príjem a triedenie pošty a jej distribúcia jednotlivým oddeleniam + odosielanie pošty za centrálu spoločnosti, zabezpečovanie kuriérskych služieb podľa potreby
  • Objednávanie kancelárskych potrieb, občerstvenia a iných vecí potrebných pre fungovanie kancelárie/centrály
  • Iné administratívne a pomocné práce podľa potreby a inštrukcií Office Manažéra a iného nadriadeného

Čo ti ponúkame navyše?

  • Zázemie v najväčšej gastronomickej spoločnosti a jednotke na Slovenskom trhu.
  • Školenia, rôzne zamestnanecké benefity a profesionálne výhody.

Máme o teba záujem, takže:

Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za ich záujem, kontaktovať však budeme len vybraných uchádzačov.

Ako si ťa predstavujeme:

  • Skúsenosť na podobnej pozícii je výhodou
  • Znalosť anglického jazyka na pokročilej úrovni podmienkou
  • Veľmi dobrá znalosť MS Office je nevyhnutná (MS Excel, MS Word, MS Powerpoint na pokročilej úrovni)
  • Príjemné vystupovanie, pro klientský prístup
  • Silné komunikačné a organizačné schopnosti
  • Proaktivita a can-do prístup
  • Samostatnosť a zodpovedný prístup
Poslať životopis
ID: 1772015  Dátum zverejnenia: 20.10.2014