Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
PRIPOJTE SA K NÁM EŠTE DNES A ZAČNITE BUDOVAŤ SVOJU KARIÉRU V MEDLINE!
Spoločnosť Medline bola založená V roku 1910. Aktuálne s 28 000 zamestnancami po celom svete s obzvlášť silným zastúpením v Severnej Amerike a Európe, je poprednou svetovou zdravotníckou spoločnosťou. V dnešnej dobe Medline vyrába a distribuuje viac ako 350 000 zdravotníckych výrobkov podporujúcich celú škálu starostlivosti, vrátane nemocníc, chirurgických centier, domácej starostlivosti, výskumných laboratórií a lekárskych ordinácií. Ponúkame komplexný sortiment produktov od rukavíc, masiek, pracovných plášťov cez vybavenie operačných sál, až po produkty starostlivosti o pacienta.
Viac informácií nájdete na našej LinkedIn alebo www.medline.eu/sk
Hľadáme ľudí, ktorí chcú byť súčasťou nášho rozrastajúceho sa tímu a napredovať spolu s nami.
Regulatory Affairs Specialist
Náplň práce, zodpovednosti:
Creation of technical files for new Medical Devices, this includes Essential Requirement check list, list of applicable International Standards or guidance documents, risk analysis and preparation of Clinical Evaluation Reports for submission to regulatory agencies
Communication with the suppliers to obtain the specifications, test reports to populate the Technical files
Maintainance of supplier data-base – maintence of supplier ISO Certification/audit reports/test reports/PMS
Annual review and up-date of existing Medical Devices Technical files
Review of product and manufacturing changes for compliance with applicable regulations (Change Control)
Review of protocols and reports to support regulatory submissions
Prepare appropriate documentation for annual renewals
Communicate and coordinate regulatory activities with other departments
Demonstrate strong working knowledge of global regulations, guidelines and standards related to commercialization and post market surveillance
Demonstrate strong working knowledge of clinical and technical concepts and applications related to commercialized products
Maintain current knowledge base on existing and emerging regulations, standards and guidance documents and apply them to change control sign offs.
Apply internal policies and procedures, e.g., Quality Assurance, CAPA, SOPs, to everyday activities
Profil uchádzača:
Good written and oral communication in English
Strong written and oral communication and negotiations skills
Strong technical and product knowledge
Mzdové podmienky:
Benefity:
long-term career
Termín nástupu:
Zaujala vás naša ponuka? V tom prípade nám pošlite svoju žiadosť o pracovnú pozíciu online! K žiadosti pripojte všetky požadované podklady, ktoré nám sprostredkujú presný obraz o vašom doterajšom profesionálnom živote.