Office asistent

mediworx software solutions, a.s.

Miesto práce
Digital Park III, Einsteinova 19, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
ASAP

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• Zabezpečuje komplexný chod kancelárie generálneho riaditeľa a riaditeľov Úsekov spoločnosti;
• Spravuje kalendáre generálneho riaditeľa a riaditeľov Úsekov spoločnosti;
• Komplexne zabezpečuje chod recepcie;
• Zabezpečuje asistentskú podpora pre zamestnancov spoločnosti;
• Pripravuje prezentácie, reporty, podklady;
• Objednáva spotrebný materiál;
• Rieši preberanie a evidenciu došlej a odoslanej pošty;
• Zodpovedá za zabezpečenie dodávateľov drobných opráv v priestoroch spoločnosti;
• Podieľa sa na zabezpečovaní pracovných ciest zamestnancov a s tým súvisiaci nákup cestovných lístkov a rezervácie ubytovania;
• Vykonáva aktívnu telefonickú a osobnú komunikácia s klientmi a partnermi spoločnosti;
• Realizuje iné súvisiace úlohy podľa dohody s nadriadeným.

Zamestnanecké výhody, benefity

• pružný pracovný čas
• pitný režim na pracovisku
• stravné nad rámec zákona
• dodatočný príspevok na zdravú stravu a zdravý životný štýl
• príspevok zamestnávateľa do III. dôchodkového piliera
• masáže zdarma
• zľavy na vybrané produkty a služby

Informácie o výberovom konaní

Možnosť dohody 30 hod resp. 40 hod pracovného týždňa.

Spoločnosť si vyhradzuje právo kontaktovať len vybraných uchádzačov. Ak nebudete do mesiaca od zaslanie svojej žiadosti kontaktovaní znamená to, že sme sa rozhodli vo výberovom konaní pokračovať s inými kandidátmi. Ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• PREDCHÁDZAJÚCA SKÚSENOSŤ S PRÁCOU OFFICE ASISTENTKY / ASISTENTKY VEDENIA SPOLOČNOSTI
• Výborná znalosť práce s balíkom Office;
• Aktívny a inovatívny prístup k práci;
• Dôslednosť pri práci a overovanie detailov;
• Samostatnosť;
• Iniciatívnosť;
• Profesionálne vystupovanie pri komunikácii.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

mediworx software solutions, a.s. je IT spoločnosť zameraná na poskytovanie softvérových riešení so špecializáciou na zdravotníctvo. Na slovenskom trhu pôsobí od roku 2006.

Niekoľkoročné skúsenosti pri vývoji a prevádzke informačných systémov pretavujeme do našich riešení. Stabilný tím považujeme za jeden z najdôležitejších pilierov spoločnosti.

Na to, aby sme si mohli udržať vysokú úroveň našich služieb, potrebujeme šikovných ľudí s potenciálom prinášať pridanú hodnotu. Preto vyberáme odborníkov s pravými ľudskými hodnotami. Sídlime v Bratislave.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov
ID: 2043491  Dátum zverejnenia: 19.2.2016