Front office agent/recepčná

Manuvia, a. s.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
15.11.2015
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme človeka ktorý je kľúčový pri prvom kontakte s klientom, ktorý bude šikovný, učenlivý, nebojí sa výziev, je ochotný veľa sa učiť, rýchlo sa zapracovať, adaptovať a má vysoké pracovné nasadenie.
Prax a skúsenosti sú nutné, nakoľko práca sa týka rôznorodej administratívy.


- zabezpečenie plynulého chodu recepcie - telefóny, emailová
komunikácia s klientom, poskytovanie komplexných informácii
klientom
- poskytovanie komplexných informácii klientom
- objednávanie klientov na termíny a manažovanie kalendárov lekárov
- evidencia došlej a odoslanej pošty
- evidencia a archivácia došlých faktúr
- spracovanie výkazov, tabuliek
- pošta, poboxy, drobné nákupy, zabezpečenie kancelárskych potrieb
- komunikácia s inými oddeleniami v rámci spoločnosti
- zabezpečenie podpory oddelení na recepcii v rámci každodenného
fungovania
- aktívne reflektovanie na požiadavky zamestnancov
- spolupráca s kuriérskymi spoločnosťami a ďalšími tretími subjektami
- ostatné administratívne práce podľa potreby a dennej operatívy a
podľa pokynov nadriadeného
- práca s pokladňou

Zamestnanecké výhody, benefity

- 50% zľava na všetky produkty spoločnosti
- 20% zľava pre rodinných príslušníkov
- 1x masáž mesačne/po skončení skúšobnej doby

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Nemocnice, ambulantná lekárska činnosť, ostatná zdravotná starostlivosť

Náš klient je vysoko renomovaná spoločnosť, kde v príjemnom prostredí navyše absolvujete každý zákrok či vyšetrenie ľahšie a bez zbytočných stresov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

administratíva

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Pokladňa - Základy

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Prax a skúsenosti sú nutné, nakoľko práca sa týka rôznorodej administratívy.
- zodpovednosť a precíznosť
- teamová práca
- komunikatívnosť a časová flexibilita
- dochvíľnosť a presnosť
- príjemné a profesionálne vystupovanie
- odolnosť voči stresovým situáciám
- proklientský prístup

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme Manuvia – medzinárodná personálna agentúra, ktorá pôsobí na slovenskom a českom trhu už vyše 20 rokov. Zaisťujeme komplexný servis služieb náboru zamestnancov do spoločností. A to od dopravy a ubytovania až po starostlivosť koordinátorov o pracovníkov pri nástupe na pracovisko. Okrem náboru robotníckych pozícií vám môžeme ponúknuť aj naše služby v oblasti recruitmentu profesionálov a manažérov. Náš skúsený tím operuje naprieč Českom, Slovenskom a Maďarskom a je schopný vám poskytnúť špecialistov v niekoľkých rôznych odvetviach. Nezmeškajte tie najlepšie pracovné ponuky a kontaktujte nás ešte dnes! Naši skúsení náborári nájdu každému prácu na mieru.

Počet zamestnancov
5000 a viac zamestnancov

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov
ID: 2277383  Dátum zverejnenia: 8.10.2015  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodou