Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Projektový koordinátor pre BPM team
Manuvia, a. s.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta hľadáme projektového koordinátora do novovytvoreného teamu. Tento je kľúčovou osobou pri projekte:
• Iniciuje, udržiava a kontroluje projekt v súlade s cieľmi, nastavením a polikami spoločnosti
• Kontroluje všetky výstupy projektu a zabezpečuje ich presnosť.
• Zabezpečuje, aby každý člen v teame rozumel svojim zodpovednostiam a povinnostiam
• Rozvíja lokálnu a korporátnu úroveň reportingu za účelom štatistických analýz
• Pripravuje návrhy projektov, Business Requirement Specification, a Business Analysis
• Efektívne a presne komunikuje informácie o projekte členom tímu
• Mapuje nové obchodné procesy, vyhodnocuje existujúce procesy, pomáha pri vytváraní požadovanej úpravy a podporuje inovácie procesov
• Identifikuje, analyzuje a reaguje na projektové riziká- udržiava interné tímy informované o problémoch projektu, ktoré by mohli mať vplyv na projekt
• Získava potrebné schválenia a povolenia od zúčastnených strán a interných oddelení, tak ako je potrebné
• Zúčastňuje sa obchodných a / alebo technických poradných stretnutí
• Komunikuje nápady na zlepšenie firemných procesov vrcholovému manažmentu
• Iniciuje, udržiava a kontroluje projekt v súlade s cieľmi, nastavením a polikami spoločnosti
• Kontroluje všetky výstupy projektu a zabezpečuje ich presnosť.
• Zabezpečuje, aby každý člen v teame rozumel svojim zodpovednostiam a povinnostiam
• Rozvíja lokálnu a korporátnu úroveň reportingu za účelom štatistických analýz
• Pripravuje návrhy projektov, Business Requirement Specification, a Business Analysis
• Efektívne a presne komunikuje informácie o projekte členom tímu
• Mapuje nové obchodné procesy, vyhodnocuje existujúce procesy, pomáha pri vytváraní požadovanej úpravy a podporuje inovácie procesov
• Identifikuje, analyzuje a reaguje na projektové riziká- udržiava interné tímy informované o problémoch projektu, ktoré by mohli mať vplyv na projekt
• Získava potrebné schválenia a povolenia od zúčastnených strán a interných oddelení, tak ako je potrebné
• Zúčastňuje sa obchodných a / alebo technických poradných stretnutí
• Komunikuje nápady na zlepšenie firemných procesov vrcholovému manažmentu
Zamestnanecké výhody, benefity
• Zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
• Zaujímavá pozícia v novovytvorenom teame
• Motivujúce finančné ohodnotenie
• Možnosť sebarealizácie, rastu a rozvoja
• Zaujímavá pozícia v novovytvorenom teame
• Motivujúce finančné ohodnotenie
• Možnosť sebarealizácie, rastu a rozvoja
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Poradenstvo a konzultačné činnosti v oblasti riadenia firiem
Naším klientom je stabilná medzinárodná spoločnosť
Naším klientom je stabilná medzinárodná spoločnosť
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Project - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Project - Základy
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• 3 roky praxe na obdobnej pozícii
• Znalosť princípov projektového a procesného riadenia
• Skusenosť s modelovaním procesných máp - PODMIENKOU
• Anglický jazyk na pokročilej úrovni – denná komunikácia v anglickom jazyku
• IT zručnosti na pokročilej úrovni, Microsoft Project, BPM nástroje - Blueworks, ARIS - VÝHODOU
• Vynikajúce písomné a ústne komunikačné zručnosti
• Ochota cestovať do zahraničia
• Znalosť princípov projektového a procesného riadenia
• Skusenosť s modelovaním procesných máp - PODMIENKOU
• Anglický jazyk na pokročilej úrovni – denná komunikácia v anglickom jazyku
• IT zručnosti na pokročilej úrovni, Microsoft Project, BPM nástroje - Blueworks, ARIS - VÝHODOU
• Vynikajúce písomné a ústne komunikačné zručnosti
• Ochota cestovať do zahraničia
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme Manuvia – medzinárodná personálna agentúra, ktorá pôsobí na slovenskom a českom trhu už vyše 20 rokov. Zaisťujeme komplexný servis služieb náboru zamestnancov do spoločností. A to od dopravy a ubytovania až po starostlivosť koordinátorov o pracovníkov pri nástupe na pracovisko. Okrem náboru robotníckych pozícií vám môžeme ponúknuť aj naše služby v oblasti recruitmentu profesionálov a manažérov. Náš skúsený tím operuje naprieč Českom, Slovenskom a Maďarskom a je schopný vám poskytnúť špecialistov v niekoľkých rôznych odvetviach. Nezmeškajte tie najlepšie pracovné ponuky a kontaktujte nás ešte dnes! Naši skúsení náborári nájdu každému prácu na mieru.
Počet zamestnancov
5000 a viac zamestnancov
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
5000 a viac zamestnancov
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
ID: 2078224
Dátum zverejnenia: 27.4.2015
2015-04-27
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: Manuvia, a. s.