Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Obchodný referent s rumunským jazykom
Manuvia, a. s.
Miesto práce
Košice
Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- medzinárodná spoločnosť s priamym zastúpením v 7 krajinách a zákazníkmi z viac ako 100 krajín sveta,
- spoločnosť sa zaoberá veľkoobchodnou distribúciou elektronických súčiastok pre priemyselnú výrobu,
- pôsobí na trhu viac ako 25 rokov od roku 1991,
- telefonická, emailová a osobná obsluha zákazníkov,
- vyhľadávanie nových zákazníkov, oslovovanie, kontaktovanie (telefonicky),
- príprava cenových ponúk pre zákazníkov, získavanie spätnej väzby k vypracovaným ponukám,
- príjem objednávok, registrácia vo firemnom IS, zasielanie potvrdení objednávok zákazníkovi,
- príprava dokladov k vyskladneniu tovaru pre oddelenie expedície, colného deklaranta, špeditéra,
- vystavovanie zálohových faktúr,
- denná kontrola nevybavených objednávok,
- týždenná kontrola faktúr neuhradených do dátumu splatnosti a reportovanie v IS,
- denná spolupráca s obchodnými zástupcami - oboznámenie s novými zákazníkmi, cenovými ponukami, väčšími objednávkami, problémami, pochvalami, čítanie ich správ o návštevách,
- spolupráca pri príprave a zasielaní vzoriek a propagačných materiálov, reklamné aktivity,
- riešenie reklamácií,
- návrh nových skladových typov súčiastok, návrhy na korekciu miním na sklade, cenovú politiku...
- spoločnosť sa zaoberá veľkoobchodnou distribúciou elektronických súčiastok pre priemyselnú výrobu,
- pôsobí na trhu viac ako 25 rokov od roku 1991,
- telefonická, emailová a osobná obsluha zákazníkov,
- vyhľadávanie nových zákazníkov, oslovovanie, kontaktovanie (telefonicky),
- príprava cenových ponúk pre zákazníkov, získavanie spätnej väzby k vypracovaným ponukám,
- príjem objednávok, registrácia vo firemnom IS, zasielanie potvrdení objednávok zákazníkovi,
- príprava dokladov k vyskladneniu tovaru pre oddelenie expedície, colného deklaranta, špeditéra,
- vystavovanie zálohových faktúr,
- denná kontrola nevybavených objednávok,
- týždenná kontrola faktúr neuhradených do dátumu splatnosti a reportovanie v IS,
- denná spolupráca s obchodnými zástupcami - oboznámenie s novými zákazníkmi, cenovými ponukami, väčšími objednávkami, problémami, pochvalami, čítanie ich správ o návštevách,
- spolupráca pri príprave a zasielaní vzoriek a propagačných materiálov, reklamné aktivity,
- riešenie reklamácií,
- návrh nových skladových typov súčiastok, návrhy na korekciu miním na sklade, cenovú politiku...
Zamestnanecké výhody, benefity
- stabilná medzinárodná spoločnosť,
- flexibilný pracovný čas,
- 13. plat,
- príspevok na DDP
- atraktívny odmeňovací systém,
- školenia,
- teambuildingové akcie v zahraničí
- jazykové kurzy,
- práca v príjemnom kolektíve,
- flexibilný pracovný čas,
- 13. plat,
- príspevok na DDP
- atraktívny odmeňovací systém,
- školenia,
- teambuildingové akcie v zahraničí
- jazykové kurzy,
- práca v príjemnom kolektíve,
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
- medzinárodná spoločnosť s priamym zastúpením v 7 krajinách a zákazníkmi z viac ako 100 krajín sveta,
- spoločnosť sa zaoberá veľkoobchodnou distribúciou elektronických súčiastok pre priemyselnú výrobu,
- pôsobí na trhu viac ako 25 rokov od roku 1991,
- spoločnosť sa zaoberá veľkoobchodnou distribúciou elektronických súčiastok pre priemyselnú výrobu,
- pôsobí na trhu viac ako 25 rokov od roku 1991,
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Rumunský jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- stredoškolské vzdelanie s maturitou, vysokoškolské vzdelanie I. alebo II. stupňa,
- silné komunikačné a prezentačné zručnosti
- rumunský jazyk – rodný jazyk/plynule,
- anglický jazyk – pokročilá znalosť,
- obchodné zručnosti,
- znalosť predajných a vyjednávacích techník
- počítačové zručnosti: Word, Excel, internet,
- silné komunikačné a prezentačné zručnosti
- rumunský jazyk – rodný jazyk/plynule,
- anglický jazyk – pokročilá znalosť,
- obchodné zručnosti,
- znalosť predajných a vyjednávacích techník
- počítačové zručnosti: Word, Excel, internet,
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme Manuvia – medzinárodná personálna agentúra, ktorá pôsobí na slovenskom a českom trhu už vyše 20 rokov. Zaisťujeme komplexný servis služieb náboru zamestnancov do spoločností. A to od dopravy a ubytovania až po starostlivosť koordinátorov o pracovníkov pri nástupe na pracovisko. Okrem náboru robotníckych pozícií vám môžeme ponúknuť aj naše služby v oblasti recruitmentu profesionálov a manažérov. Náš skúsený tím operuje naprieč Českom, Slovenskom a Maďarskom a je schopný vám poskytnúť špecialistov v niekoľkých rôznych odvetviach. Nezmeškajte tie najlepšie pracovné ponuky a kontaktujte nás ešte dnes! Naši skúsení náborári nájdu každému prácu na mieru.
Počet zamestnancov
5000 a viac zamestnancov
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
5000 a viac zamestnancov
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
ID: 3151516
Dátum zverejnenia: 4.8.2017
2017-08-04
lokalita: Košice Pozícia: Obchodný referent Spoločnosť: Manuvia, a. s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.