Area Manager pre Žilinu a Trenčín

Manuvia, a. s.

Miesto práce
okres Žilina, okres Považská Bystrica, okres Trenčín
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.09.2017

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme do nášho slovenského McROY tímu kolegu na manažérsku pozíciu v Staffing division, ktorý bude zodpovedný za chod pridelených pobočiek Trenčín, Považská Bystrica a Žilina zameraných na poskytovanie služieb agentúry dočasného zamestnávania.

Ak máš skúsenosti z oblasti personálnej agentúry alebo interného HR , komunikácie a starostlivosti o klientov, obchodu, vedenia pobočky/pobočiek, prehľad v pracovno právnej legislatíve a chuť na zmenu a vysporiadanie sa s novými výzvami, radi ťa u nás privítame.

Medzi hlavné zodpovednosti Area Managera patria:
- vedenie pobočiek pre oblasť agentúrneho zamestnávania
- zodpovednosť za prípravu a naplnenie budgetu
- starostlivosť o existujúcich klientov a vyhľadávanie nových klientov
- vedenie, starostlivosť a motivácia interného tímu arei
- rozvoj pridelenej arei a pobočiek
- sledovanie a manažment efektivity pridelených pobočiek
- úzka spolupráca s COO spoločnosti

Zamestnanecké výhody, benefity

- motivujúce finančné ohodnotenie a systém variabilných zložiek na základe výsledkov pridelených pobočiek
- všetky pracovné nástroje potrebné k výkonu práce ( auto, notebook, telefón) aj na súkromné účely
- sadu zamestnaneckých benefitov

Práca v jednej z najväčších agentúr dočasného zamestnávania na Slovensku, súčasť medzinárodného tímu.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Práca v jednej z najväčších agentúr dočasného zamestnávania na Slovensku, súčasť medzinárodnej skupiny Wincott People.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Personalistika - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

minimálne 3 ročné skúsenosti vo vedení tímu, pobočky/ arei
znalosť Zákonníka práce výhodou
skúsenosti z oblasti personálnej agentúry alebo interného HR sú veľkou výhodou
komunikatívnosť, obchodné zručnosti, diplomacia, motivácia na hľadanie riešení, inovatívny prístup
MS office
znalosť regiónu

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme Manuvia – medzinárodná personálna agentúra, ktorá pôsobí na slovenskom a českom trhu už vyše 20 rokov. Zaisťujeme komplexný servis služieb náboru zamestnancov do spoločností. A to od dopravy a ubytovania až po starostlivosť koordinátorov o pracovníkov pri nástupe na pracovisko. Okrem náboru robotníckych pozícií vám môžeme ponúknuť aj naše služby v oblasti recruitmentu profesionálov a manažérov. Náš skúsený tím operuje naprieč Českom, Slovenskom a Maďarskom a je schopný vám poskytnúť špecialistov v niekoľkých rôznych odvetviach. Nezmeškajte tie najlepšie pracovné ponuky a kontaktujte nás ešte dnes! Naši skúsení náborári nájdu každému prácu na mieru.

Počet zamestnancov
5000 a viac zamestnancov

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov
ID: 3150685  Dátum zverejnenia: 17.8.2017