Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent/ka Obchodného oddelenia
Manuvia, a. s.
Miesto práce
Košice
Košice
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo,
McROY s.r.o. je členom medzinárodnej siete personálno-poradenských spoločností McROY Group, a.s.,
poskytujeme klientom na mieru šité riešenia v oblasti personálneho poradenstva a všetkého, čo súvisí s prácou
pracovnú pozíciu obsadzujeme do nášho interného stavu,
aktívna komunikácia s klientami spoločnosti formou e-mailu ako aj telefonicky,
oslovovanie nových zákazníkov, budovanie a udržiavanie už existujúcich obchodných vzťahov,
práca s internetovými databázami, Obchodným registrom, vyhľadávanie kontaktných údajov na webe,
vypracovávanie cenových ponúk na základe požiadaviek klientov,
prezentovanie portfólia produktov a služieb klientom,
zabezpečovanie podpory obchodnej činnosti spoločnosti,
zadávanie údajov do počítačového systému,
práca sa internou databázou,
príprava podkladov pre potreby obchodu,
McROY s.r.o. je členom medzinárodnej siete personálno-poradenských spoločností McROY Group, a.s.,
poskytujeme klientom na mieru šité riešenia v oblasti personálneho poradenstva a všetkého, čo súvisí s prácou
pracovnú pozíciu obsadzujeme do nášho interného stavu,
aktívna komunikácia s klientami spoločnosti formou e-mailu ako aj telefonicky,
oslovovanie nových zákazníkov, budovanie a udržiavanie už existujúcich obchodných vzťahov,
práca s internetovými databázami, Obchodným registrom, vyhľadávanie kontaktných údajov na webe,
vypracovávanie cenových ponúk na základe požiadaviek klientov,
prezentovanie portfólia produktov a služieb klientom,
zabezpečovanie podpory obchodnej činnosti spoločnosti,
zadávanie údajov do počítačového systému,
práca sa internou databázou,
príprava podkladov pre potreby obchodu,
Zamestnanecké výhody, benefity
pružný pracovný čas,
možnosť home office,
služobný telefón a notebook aj na súkromné účely,
zdravotné voľno v rozsahu 2 dni v kalendárnom polroku,
stravné lístky preplácané v plnej hodnote zamestnávateľom,
nadštandardný systém finančných benefitov,
teambuildingové akcie, interné školenia, školenia s externými partnermi,
naša práca sa u nás riadi strikte interným Etickým kódexom, ako aj Etickým kódexom smerom ku našim klientom, pretože sme viac ako len personálna agentúra...
možnosť home office,
služobný telefón a notebook aj na súkromné účely,
zdravotné voľno v rozsahu 2 dni v kalendárnom polroku,
stravné lístky preplácané v plnej hodnote zamestnávateľom,
nadštandardný systém finančných benefitov,
teambuildingové akcie, interné školenia, školenia s externými partnermi,
naša práca sa u nás riadi strikte interným Etickým kódexom, ako aj Etickým kódexom smerom ku našim klientom, pretože sme viac ako len personálna agentúra...
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo,
McROY s.r.o. je členom medzinárodnej siete personálno-poradenských spoločností McROY Group, a.s.,
poskytujeme klientom na mieru šité riešenia v oblasti personálneho poradenstva a všetkého, čo súvisí s prácou
pracovnú pozíciu obsadzujeme do nášho interného stavu,
McROY s.r.o. je členom medzinárodnej siete personálno-poradenských spoločností McROY Group, a.s.,
poskytujeme klientom na mieru šité riešenia v oblasti personálneho poradenstva a všetkého, čo súvisí s prácou
pracovnú pozíciu obsadzujeme do nášho interného stavu,
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
študent vysokej školy, ktorý bude môcť byť k dispozícii aj počas školského roka,
anglický jazyk – min. pokročilá znalosť,
pokročilá znalosť práce s balíkom MS Office (Word, Excel, PowerPoint),
skúsenosti s obchodom, predajom resp. telemarketingom sú veľkým plusom,
silná orientácia na zákazníka,
výborné komunikačne schopnosti,
samostatnosť, proaktivita, ambicióznosť,
flexibilita a pracovné nasadenie,
anglický jazyk – min. pokročilá znalosť,
pokročilá znalosť práce s balíkom MS Office (Word, Excel, PowerPoint),
skúsenosti s obchodom, predajom resp. telemarketingom sú veľkým plusom,
silná orientácia na zákazníka,
výborné komunikačne schopnosti,
samostatnosť, proaktivita, ambicióznosť,
flexibilita a pracovné nasadenie,
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Jsme Manuvia a hledáme pracovníky do různých oblastí. Najdeme Vám práci na míru.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
ID: 3106841
Dátum zverejnenia: 19.6.2017
2017-06-19
lokalita: Košice Pozícia: Obchodný referent Spoločnosť: Manuvia, a. s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.