Asistentka vrcholového managementu spoločnosti

Manuvia, a. s.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.12.2016
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- podporovanie činnosti členov vrcholového managementu
- organizovanie pracovných stretnutí vedenia spoločnosti, vyhotovenie zápisov zo stretnutí vedenia v slovenskom a anglickom jazyku
- komplexná administratívna podpora pri distribúcii a archivácii dokumentov
- organizácia, koordinácia programu vnútorných akcií, dohadovanie stretnutí, meetingov a iných stretnutí
- spracovanie rôznej korešpondencie podľa zadania a vedenie agendy služobných ciest
- zabezpečovanie transferu služobných ciest

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v stabilnej spoločnosti
- podielanie sa na rozvoji spoločnosti
- motivujúce finančné ohodnotenie
- sociálny a benefičný systém spoločnosti

Informácie o výberovom konaní

Obsadzovaná pozícia je pre klienta pôsobiaceho v oblasti finančného sektoru.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Finančné poradenstvo, sprostredkovanie finančných služieb a poistenia

Spoločnosť, ktorá patrí medzi dlhodobého trhového lídra vo financovaní .

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické, humanitné

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- požadovaná prax na podobnej pozícií NEVYHNUTNÁ
- profesionálne vystupovanie, komunikatívnosť
- zodpovedný prístup k práci orientovaný na dosahovanie cieľov
- tímový hráč
- odolnosť voči stresu

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme Manuvia – medzinárodná personálna agentúra, ktorá pôsobí na slovenskom a českom trhu už vyše 20 rokov. Zaisťujeme komplexný servis služieb náboru zamestnancov do spoločností. A to od dopravy a ubytovania až po starostlivosť koordinátorov o pracovníkov pri nástupe na pracovisko. Okrem náboru robotníckych pozícií vám môžeme ponúknuť aj naše služby v oblasti recruitmentu profesionálov a manažérov. Náš skúsený tím operuje naprieč Českom, Slovenskom a Maďarskom a je schopný vám poskytnúť špecialistov v niekoľkých rôznych odvetviach. Nezmeškajte tie najlepšie pracovné ponuky a kontaktujte nás ešte dnes! Naši skúsení náborári nájdu každému prácu na mieru.

Počet zamestnancov
5000 a viac zamestnancov

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov
ID: 2778089  Dátum zverejnenia: 21.10.2016  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou