Asistent v administratíve

Manuvia, a. s.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- poskytovanie administratívnej pomoci a podpory vedeniu bratislavskej kancelárie vedúcemu úradu a viceprezidentovi spoločnosti s cieľom prispieť k účinnosti a výkonu funkcie
- asistovanie vedúcemu kancelárie pri zabezpečovaní efektivity v organizácii, včasné dokončenie úloh a dosiahnutie cieľov.
- zabezpečuje administratívnej podpory vedúceho úradu, zabezpečenie eventov na Slovensku. (napr. Pomoc pri rokovaniach s prenajmom, platenie účtov, atď.)
- Administratívne úlohy officu - logistika a mesačné reporting do centrály v Luxembursku.
- Organizovanie termínov, stretnutí, misií, mailová komunikácia.
- Príprava štandardov textov (napríklad úradne listy a dokumenty, odpovede klientom); úprava, dokončenie, distribúcia, správy, poznámky a ďalšie administratívne úkony
- Administratívna pomoc personálu na služobných cestách
- Aktualizácia systému a databázy úverov - nie sú potrebné žiadne znalosti programovania

Zamestnanecké výhody, benefity

- lukratívne finančné ohodnotenie
- práca v stabilnej spoločnosti a v príjemnom prostredí
- možnosť vzdelávania a rastu

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Bankovníctvo, peňažníctvo

Klient pôsobiaci v oblasti bankovníctva

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

management / obchod / ekonomia

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

SAP - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- dobré organizačné schopnosti, pozornosť na detail
- schopnosť plniť termíny a určiť si priority, pracovať samostatne
- zmysel pre zodpovednosť a iniciatívu
- teamový duch
- schopnosť pracovať pod tlakom
- flexibilita a dostupnosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme Manuvia – medzinárodná personálna agentúra, ktorá pôsobí na slovenskom a českom trhu už vyše 20 rokov. Zaisťujeme komplexný servis služieb náboru zamestnancov do spoločností. A to od dopravy a ubytovania až po starostlivosť koordinátorov o pracovníkov pri nástupe na pracovisko. Okrem náboru robotníckych pozícií vám môžeme ponúknuť aj naše služby v oblasti recruitmentu profesionálov a manažérov. Náš skúsený tím operuje naprieč Českom, Slovenskom a Maďarskom a je schopný vám poskytnúť špecialistov v niekoľkých rôznych odvetviach. Nezmeškajte tie najlepšie pracovné ponuky a kontaktujte nás ešte dnes! Naši skúsení náborári nájdu každému prácu na mieru.

Počet zamestnancov
5000 a viac zamestnancov

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov
ID: 2576642  Dátum zverejnenia: 24.5.2016  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou