Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista/ka klientskej starostlivosti
Dobrý deň,
volám sa Marcela a v mBank pracujem ako vedúca tímu klientskej starostlivosti.
Do nášho tímu, ktorý sa venuje riešeniu klientských podnetov, sťažností a prevencii ich vzniku, hľadám človeka, ktorý chce klientom pomáhať hoci to občas nie je jednoduché. Budúci kolega/kolegyňa získa prehľad o všetkých bankových procesoch a produktoch mBank a zároveň by mal mať proaktívny prístup k riešeniu problémov, pozitívne myslenie, komunikačné schopnosti a skúsenosti s riešením reklamácií z predchádzajúceho zamestnania. Zároveň bude výraznou posilou nášho česko-slovenského tímu.
V prípade, že si sa v tomto popise našiel/a práve ty, veľmi rada ťa osobne spoznám na pohovore.
volám sa Marcela a v mBank pracujem ako vedúca tímu klientskej starostlivosti.
Do nášho tímu, ktorý sa venuje riešeniu klientských podnetov, sťažností a prevencii ich vzniku, hľadám človeka, ktorý chce klientom pomáhať hoci to občas nie je jednoduché. Budúci kolega/kolegyňa získa prehľad o všetkých bankových procesoch a produktoch mBank a zároveň by mal mať proaktívny prístup k riešeniu problémov, pozitívne myslenie, komunikačné schopnosti a skúsenosti s riešením reklamácií z predchádzajúceho zamestnania. Zároveň bude výraznou posilou nášho česko-slovenského tímu.
V prípade, že si sa v tomto popise našiel/a práve ty, veľmi rada ťa osobne spoznám na pohovore.
- celkový proces riešenia klientskych otázok a reklamácií
- zodpovednosť za dodržiavanie SLA na zodpovedanie a vyriešenie všetkých klientských otázok a reklamácií
- nastavenie a riešenie aktivít vedúcich k prevencii vzniku sťažností
- pravidelná kooperácia s tímami naprieč celou bankou a poľskými kolegami
- účasť na projektoch v rámci banky
- zodpovednosť za dodržiavanie SLA na zodpovedanie a vyriešenie všetkých klientských otázok a reklamácií
- nastavenie a riešenie aktivít vedúcich k prevencii vzniku sťažností
- pravidelná kooperácia s tímami naprieč celou bankou a poľskými kolegami
- účasť na projektoch v rámci banky
Čo očakávame od teba?
- skúsenosti z oblasti klientských sťažností min. 1 rok podmienkou!
- výborné komunikačné a štylistické schopnosti (slovom i písmom v slovenskom jazyku)
- schopnosť jednať v stresových situáciách
- pokročilá znalosť anglického jazyka je podmienkou – komunikácia s poľskými kolegami
- znalosť bankových produktov a procesov
- orientáciu na výsledok, dôslednosť a vysoké pracovné nasadenie
- proaktívny prístup, samostatnosť a asertivitu
- schopnosť navrhovať zmeny na zlepšenie a úpravu procesov
- výborné ovládanie MS Office (predovšetkým Excel)
- znalosť poľského jazyka výhodou
- výborné komunikačné a štylistické schopnosti (slovom i písmom v slovenskom jazyku)
- schopnosť jednať v stresových situáciách
- pokročilá znalosť anglického jazyka je podmienkou – komunikácia s poľskými kolegami
- znalosť bankových produktov a procesov
- orientáciu na výsledok, dôslednosť a vysoké pracovné nasadenie
- proaktívny prístup, samostatnosť a asertivitu
- schopnosť navrhovať zmeny na zlepšenie a úpravu procesov
- výborné ovládanie MS Office (predovšetkým Excel)
- znalosť poľského jazyka výhodou
Čo Ti môžeme ponúknuť
- zaujímavú prácu v dynamickej banke
- moderné pracovné prostredie
- možnosť osobného rastu a veľký priestor pre profesijnú realizáciu
- zaujímavé finančné ohodnotenie a firemné benefity
- moderné pracovné prostredie
- možnosť osobného rastu a veľký priestor pre profesijnú realizáciu
- zaujímavé finančné ohodnotenie a firemné benefity
Kde a ako pracujeme?
V modernom prostredí v štýle open-space, ktorý je však členitý a zaisťuje prehľad i súkromie
V modernom prostredí komplexu Eurovea Bratislava, Central 3
V modernom prostredí komplexu Eurovea Bratislava, Central 3
Kedy môžeme spoločne začať?
ASAP
Požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomika, finančníctvo
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Požadovaná prax
1
V prípade, že Vás naša ponuka zaujala, zasielajte nám prosím Vaše žiadosti s profesijným životopisom v slovenskom alebo anglickom jazyku e-mailom na uvedenú kontaktnú adresu. Vo Vašej žiadosti uveďte aj názov pozície a miesto výkonu práce.
K žiadosti pridajte prosím aj Váš súhlas na spracovanie osobných údajov pre potreby uchovania v databáze mBank SA, pobočka zahraničnej banky.
„Súhlasím so spracovaním a uchovaním svojich osobných údajov uvedených v životopise a ďalších sprievodných dokumentov spoločnosťou mBank SPOLKA AKCYJNA, akciová spoločnosť so sídlom Senatorska 18, Varšava, 00 950, identifikačné číslo: 001254524, zapísaná v Národnom súdnom registri vedenom Okresným súdom v meste Varšava, 12. obchodné oddelenie, pod číslom KRS 0000025237, podnikajúca na území Slovenskej republiky prostredníctvom organizačnej zložky: mBank S.A., pobočka zahraničnej banky, Pribinova 10, 811 09 Bratislava, zapísaná v Obchodnom registri vedenom na Okresnom súde Bratislave I, Oddiel: Po, vložka č. 1503/B (ďalej len „mBank“), v súlade so zákonom č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon“), a to pre účely uchádzania sa o zamestnanie a evidencie uchádzačov o zamestnanie. Som si vedomý/á, že v prípade poskytnutia zobrazenia fotografie, sa tento považuje, za údaj patriaci do Osobitnej kategórie osobných údajov. Ďalej tiež súhlasím, že mBank je oprávnená poskytnúť moje osobné údaje všetkým osobám patriacim do skupiny mBank, pričom tieto sú oprávnené spracúvať moje osobné údaje v súlade s udeleným súhlasom. Udelením súhlasu zároveň beriem na vedomie, že poskytnutie údajov je dobrovoľné a že mám práva v súlade s § 28 Zákona. Súhlas je udelený na 3 roky alebo na dobu trvania pracovnoprávneho vzťahu a 1 rok po jeho skončení, ak tento vznikne. Súhlas môže byť kedykoľvek odvolaný písomným oznámením o odvolaní súhlasu zaslaním na adresu mBank.“
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem.
Kontaktovať budeme len uchádzačov, ktorí postúpia do ďalšieho kola výberového konania. A to najneskôr do dvoch týždňov od aplikácie na danú pozíciu.
Ďakujeme za pochopenie.
K žiadosti pridajte prosím aj Váš súhlas na spracovanie osobných údajov pre potreby uchovania v databáze mBank SA, pobočka zahraničnej banky.
„Súhlasím so spracovaním a uchovaním svojich osobných údajov uvedených v životopise a ďalších sprievodných dokumentov spoločnosťou mBank SPOLKA AKCYJNA, akciová spoločnosť so sídlom Senatorska 18, Varšava, 00 950, identifikačné číslo: 001254524, zapísaná v Národnom súdnom registri vedenom Okresným súdom v meste Varšava, 12. obchodné oddelenie, pod číslom KRS 0000025237, podnikajúca na území Slovenskej republiky prostredníctvom organizačnej zložky: mBank S.A., pobočka zahraničnej banky, Pribinova 10, 811 09 Bratislava, zapísaná v Obchodnom registri vedenom na Okresnom súde Bratislave I, Oddiel: Po, vložka č. 1503/B (ďalej len „mBank“), v súlade so zákonom č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon“), a to pre účely uchádzania sa o zamestnanie a evidencie uchádzačov o zamestnanie. Som si vedomý/á, že v prípade poskytnutia zobrazenia fotografie, sa tento považuje, za údaj patriaci do Osobitnej kategórie osobných údajov. Ďalej tiež súhlasím, že mBank je oprávnená poskytnúť moje osobné údaje všetkým osobám patriacim do skupiny mBank, pričom tieto sú oprávnené spracúvať moje osobné údaje v súlade s udeleným súhlasom. Udelením súhlasu zároveň beriem na vedomie, že poskytnutie údajov je dobrovoľné a že mám práva v súlade s § 28 Zákona. Súhlas je udelený na 3 roky alebo na dobu trvania pracovnoprávneho vzťahu a 1 rok po jeho skončení, ak tento vznikne. Súhlas môže byť kedykoľvek odvolaný písomným oznámením o odvolaní súhlasu zaslaním na adresu mBank.“
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem.
Kontaktovať budeme len uchádzačov, ktorí postúpia do ďalšieho kola výberového konania. A to najneskôr do dvoch týždňov od aplikácie na danú pozíciu.
Ďakujeme za pochopenie.
Kontakt
ID: 2927571
Dátum zverejnenia: 19.3.2017
2017-03-19
lokalita: Bratislava Pozícia: Back office špecialista, Klientský pracovník, Pracovník platobného styku, Pracovník reklamačného oddelenia, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: mBank S.A., pobočka zahraničnej banky