Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Recepčná – Administrative support (brigáda )
Pekný deň,
do nášho slovenského tímu hľadáme zodpovednú a komunikatívnu osobu s príjemným vystupovaním na pozíciu Recepčný/á.
do nášho slovenského tímu hľadáme zodpovednú a komunikatívnu osobu s príjemným vystupovaním na pozíciu Recepčný/á.
Komplexné zaistenie chodu recepcie:
• osobná, telefonická a e-mailová komunikácia s návštevami, klientmi, kuriérmi
• interná komunikácia a komplexná administratívna podpora
• spracovávanie prijatej i odchádzajúcej pošty
• zadávanie faktúr a objednávok do interného systému
• organizačné zaistenie porád, pracovných schôdzok (správa kalendára, rezervácia miestností, príprava občerstvenia a priestoru)
• zaisťovanie služobných ciest (ubytovanie, doprava)
• objednávanie kancelárskych potrieb
• zaisťovanie razítok a vizitiek
• denné riešenie operatívnych ad hoc úloh podľa potrieb zamestnancov
• osobná, telefonická a e-mailová komunikácia s návštevami, klientmi, kuriérmi
• interná komunikácia a komplexná administratívna podpora
• spracovávanie prijatej i odchádzajúcej pošty
• zadávanie faktúr a objednávok do interného systému
• organizačné zaistenie porád, pracovných schôdzok (správa kalendára, rezervácia miestností, príprava občerstvenia a priestoru)
• zaisťovanie služobných ciest (ubytovanie, doprava)
• objednávanie kancelárskych potrieb
• zaisťovanie razítok a vizitiek
• denné riešenie operatívnych ad hoc úloh podľa potrieb zamestnancov
Čo očakávame od teba?
• spoľahlivosť a zodpovednosť
• ochota a schopnosť učiť sa nové veci
• dobrý time – management
• aktívny prístup k práci
• samostatnosť
• ochota a schopnosť učiť sa nové veci
• dobrý time – management
• aktívny prístup k práci
• samostatnosť
Čo Ti môžeme ponúknuť
• zaujímavú prácu v dynamickej banke novej generácie
• moderné pracovné prostredie
• možnosť osobného rastu
• moderné pracovné prostredie
• možnosť osobného rastu
Kde a ako pracujeme?
• V modernom a krásnom prostredí komplexu Eurovea Bratislava
• Naše kancelárie sú v štýle open-space, ktorý je však členitý a zaisťuje prehľad a
súkromie
• Naše kancelárie sú v štýle open-space, ktorý je však členitý a zaisťuje prehľad a
súkromie
Kedy môžeme spoločne začať?
ASAP
Požadované vzdelanie
študent vysokej školy
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Základy
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem.
Kontaktovať budeme len uchádzačov, ktorí postúpia do ďalšieho kola výberového konania. A to najneskôr do dvoch týždňov od aplikácie na danú pozíciu.
Ďakujeme za pochopenie.
Kontaktovať budeme len uchádzačov, ktorí postúpia do ďalšieho kola výberového konania. A to najneskôr do dvoch týždňov od aplikácie na danú pozíciu.
Ďakujeme za pochopenie.
Kontakt
ID: 3137640
Dátum zverejnenia: 3.9.2019
2019-09-03
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Recepčná Spoločnosť: mBank S.A., pobočka zahraničnej banky
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 4,- EUR/hod., môže byť vyššia v závislosti od skúseností kandidáta