Recepčná – Administrative support (brigáda )

Pekný deň,

do nášho slovenského tímu hľadáme zodpovednú a komunikatívnu osobu s príjemným vystupovaním na pozíciu Recepčný/á.
Komplexné zaistenie chodu recepcie:
• osobná, telefonická a e-mailová komunikácia s návštevami, klientmi, kuriérmi
• interná komunikácia a komplexná administratívna podpora
• spracovávanie prijatej i odchádzajúcej pošty
• zadávanie faktúr a objednávok do interného systému
• organizačné zaistenie porád, pracovných schôdzok (správa kalendára, rezervácia miestností, príprava občerstvenia a priestoru)
• zaisťovanie služobných ciest (ubytovanie, doprava)
• objednávanie kancelárskych potrieb
• zaisťovanie razítok a vizitiek
• denné riešenie operatívnych ad hoc úloh podľa potrieb zamestnancov

Čo očakávame od teba?

• spoľahlivosť a zodpovednosť
• ochota a schopnosť učiť sa nové veci
• dobrý time – management
• aktívny prístup k práci
• samostatnosť

Čo Ti môžeme ponúknuť

• zaujímavú prácu v dynamickej banke novej generácie
• moderné pracovné prostredie
• možnosť osobného rastu

Kde a ako pracujeme?

• V modernom a krásnom prostredí komplexu Eurovea Bratislava
• Naše kancelárie sú v štýle open-space, ktorý je však členitý a zaisťuje prehľad a
súkromie

Kedy môžeme spoločne začať?

ASAP

Požadované vzdelanie

študent vysokej školy

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Základy

Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem.

Kontaktovať budeme len uchádzačov, ktorí postúpia do ďalšieho kola výberového konania. A to najneskôr do dvoch týždňov od aplikácie na danú pozíciu.
Ďakujeme za pochopenie.

Kontakt

Kontaktná osoba: Eva Kozáková
Tel.: +420733676231
E-mail: poslať životopis
ID: 3137640  Dátum zverejnenia: 3.9.2019  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 4,- EUR/hod., môže byť vyššia v závislosti od skúseností kandidáta