Junior personálna konzultantka (na živnosť, príp. dohoda)

MAXIMA POINT, s.r.o. - personálne poradenstvo

Miesto práce
Jozefská ul. č.7, BA - Staré Mesto, Bratislava
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
ihneď / dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou/provizny system ohodnotenia

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme kolegyňu, ktorá má živnosť, alebo si je ochotná s našou pomocou ju založiť. Pozícia je vhodná aj pre už podnikajúcu živnostníčku v oblasti administratívy, ktorá má časovo priestor na min. 5 hodín denne/ 4-5 dní v týždni prioritne v doobedných hodinách - venovať sa práci pre nás + poskytujeme kanceláriu na jej vlastný business. (2x do týždňa v poobedných hodinách)

Ak ste empatická a viete ako správne osloviť klientov, ale aj uchádzačov, máte "nos na výber ľudí", pošlite nám Váš pracovný profil.
Pracovnú náplň:
• administratívna podpora nadriadenej, organizovanie pracovného času, pohovorov, stretnutí u klienta
• aktívna telefonická komunikácia s klientami a riešenie ich požiadaviek v oblasti personálneho poradenstva
• spolupráca pri vyhľadávaní kandidátov, priame oslovovanie a výber vhodných kandidátov na pracovné pozície
• administratívna príprava a realizácia výberových konaní
• inzerovanie voľných pracovných miest na webe
• práca s databázou, testovanie kandidátov (vyhodnocovanie testov)
• príprava prezentácie vybratých kandidátov u klienta
• administratíva - aktívna denná práca s počítačom
• evidencia, pošta, organizácia dokumentov

Zamestnanecké výhody, benefity

• práca v personálnej spoločnosti a možnosť profesného rastu ako aj možnosť ďalšieho vzdelávania
• mobilný telefón, sociálne benefity, zaškolenie
• získanie výborného prehľadu na pracovnom trhu a zorientovanie sa v personálnej oblasti na vysokej úrovni.

• pre kelegyňu poskytneme kanceláriu s vybavením PC, notebook, mobilný telefón a iné výhody podľa vzájomnej dohody

Informácie o výberovom konaní

V prípade Vášho záujmu o tuto pozíciu nám prosím zašlite:
- profesný životopis v SLOVENSKOM jazyku
- do predmetu správy uvádzajte názov PRACOVNEJ POZÍCIE, na ktorú reagujete.

- Vaše žiadosti zasielajte prosím priamo na náš e-mail: [email protected]

- po prehodnotení profilov od nás obdržíte potvrdzujúci mail s vyjadrením, či ste postúpila do výberu a následne s Vami bude dohodnuté osobné stretnutie.


- Zaslaním Vášho životopisu dávate súčasne súhlas so spracovaním, správou a archiváciou Vašich osobných údajov uvedených v životopise, v zmysle zákona č.122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov pre účely evidencie uchádzačov a pre účely ďalšieho spracovania a to až do odvolania písomnou formou.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

pre našu personálnu spoločnosť

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Počet rokov praxe

2

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• hladáme pracovitú, ambicióznu a empatickú kandidátku, ktorá má skúsenosti v administratíve, ovláda prácu s počítačom a dokáže si organizovať pracovný čas a tiež má chuť neustále sa učiť a vzdelávať
• SŠ/ VŠ vzdelanie (smer nerozhoduje)
• požiadavka na profesionálnu komunikáciu pri kontaktovaní klientov v ponuke služieb personálneho poradenstva (denné kontaktovanie klientov/firmy - aktívny existujúci klienti)
• prax v akejkoľvek oblasti administratívy min. 1- 2 roky - výhodou
• aktívna znalosť práce s počítačom (MS Windows, Excel, Outlook, Internet) na užívateľskej úrovni
• podmienkou je iniciatíva v práci optimistická osobnosť, ktorá má záujem navrhovať a zlepšovať pracovné procesy
• komunikatívna, extrovertná, zákaznícky orientovaná osobnosť
• diskrétnosť musí byť samozrejmosťou
• samostatnosť a pracovná dynamika
• cieľavedomosť a optimizmus, inovatívnosť
• príjemné a reprezentatívne vystupovanie
• predchádzajúce skúsenosti s prácou s ľuďmi, osobný alebo telefonický kontakt - podmienka
• profesionálny prístup v jednaní s klientmi aj uchádzačmi
• aktívna znalosť anglického, nemeckého, maďarského jazyka - je výhoda nie podmienka
• ochota plniť pracovné úlohy a schopnosť samostatného rozhodovania
• chuť a schopnosť dosahovať stanovené ciele v orientácii na klienta v obsadzovaní pozícií
• možnosť denne pracovať v kancelárii hlavne v doobedných hodinách

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

MAXIMA Point - personálne poradenstvo. Od roku 2002 pre našich klientov poskytujeme personálne poradenstvo pri vyhľadávaní a výbere pracovníkov pre pozície stredného a vyššieho managementu.
Vďaka viac ako 20 ročným skúsenostiam sa výborne orientujeme na pracovnom trhu a neustále sledujeme zmeny a nové trendy na trhu práce. Sme schopní rýchlo reagovať na nové požiadavky klientov ale aj uchádzačov.

Našou snahou je ponúknuť čo najlepšie pracovné príležitosti kandidátom a zabezpečiť skutočne profesionálne služby našim klientom.

Bližšie informácie o spoločnosti na: www.maximapoint.sk.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 547280  Dátum zverejnenia: 30.10.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou/provizny system ohodnotenia