Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office manager Šamorín
MASTER VENDOR SE
Miesto práce
Šamorín, Trnavský kraj
Šamorín, Trnavský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, živnosť
plný úväzok, skrátený úväzok, živnosť
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Developerská a investičná spoločnosť zameraná na výstavbu hľadá office managera s nasledujúcou náplňou práce:
- Zabezpečovanie činností spojených s organizáciou a riadením chodu sekretariátu
- Organizačné zabezpečovanie porád, rokovaní a stretnutí
- Spracovanie reportov, príprava podkladov a prezentácií pre konateľov spoločnosti
- Vybavovanie korešpondencie a ostatných administratívnych a organizačných záležitostí nadriadených
- Organizovanie a prijímanie návštev, organizovanie stretnutí
- Zabezpečenie materiálneho vybavenia sekretariátu
- Zabezpečovanie pracovných ciest
- Správa a spracovanie cestovných príkazov
- Evidencie a rozdeľovanie došlej a odoslanej pošty
- Komunikácia s klientmi a dodávateľmi
- Vykonávanie krátkych služobných ciest automobilom
- Zabezpečovanie činností spojených s organizáciou a riadením chodu sekretariátu
- Organizačné zabezpečovanie porád, rokovaní a stretnutí
- Spracovanie reportov, príprava podkladov a prezentácií pre konateľov spoločnosti
- Vybavovanie korešpondencie a ostatných administratívnych a organizačných záležitostí nadriadených
- Organizovanie a prijímanie návštev, organizovanie stretnutí
- Zabezpečenie materiálneho vybavenia sekretariátu
- Zabezpečovanie pracovných ciest
- Správa a spracovanie cestovných príkazov
- Evidencie a rozdeľovanie došlej a odoslanej pošty
- Komunikácia s klientmi a dodávateľmi
- Vykonávanie krátkych služobných ciest automobilom
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- skúsenosti v oblasti administratívnej podpory manažmentu veľkou výhodou
- schopnosť organizovať si čas a zohľadňovať potreby manažmentu
- spoľahlivosť, samostatnosť, proaktívne riešenie problémov a časová flexibilita
- príjemné a profesionálne vystupovanie
- odolnosť voči stresu
- dobrá znalosť nástrojov MS Office
- schopnosť organizovať si čas a zohľadňovať potreby manažmentu
- spoľahlivosť, samostatnosť, proaktívne riešenie problémov a časová flexibilita
- príjemné a profesionálne vystupovanie
- odolnosť voči stresu
- dobrá znalosť nástrojov MS Office
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
MASTER VENDOR SE je obchodné partnerstvo výrobných spoločností a personálnych agentúr. Pôsobíme na Slovensku a vo viacerých členských štátoch EÚ. Poskytujeme kompletný rozsah personálnych služieb v rámci poradenských služieb a dočasného pridelenia zamestnancov, riešime problematiku mzdového účtovníctva, personálnej a administratívnej agendy ako komplexnú službu.
www.mastervendor.sk
www.mastervendor.sk
ID: 2566164
Dátum zverejnenia: 13.10.2016
2016-10-13
lokalita: Trnavský kraj Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager Spoločnosť: MASTER VENDOR SE