Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Traditional Trade KAM / Manažér kľúčových zákazníkov pre tradičný trh
Mars SR, kom. spol.
Místo práce
Michelská 1552/58, 140 00 Praha 4, Bratislavský kraj, Banskobystrický kraj, Žilinský kraj, Trenčianský kraj, Trnavský kraj, Nitranský kraj, Košický kraj
Michelská 1552/58, 140 00 Praha 4, Bratislavský kraj, Banskobystrický kraj, Žilinský kraj, Trenčianský kraj, Trnavský kraj, Nitranský kraj, Košický kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Hlavné zodpovednosti
Zodpovednosť za poskytovanie neustálej podpory zákazníkom s najvyššou pridanou hodnotou z TT a tí musia dostávať vysokokvalitný zákaznícky servis. Implementuje obchodné stratégie s účelom dostiahnuť ziskové partnerstvo. Identifikuje nové obratové príležitosti. Vyvíja a dopĺňa stratégie pre dosiahnutie lepšieho vnímania naších značiek. Implementuje a kontroluje zmluvne dohodnuté pravidlá a nastavené kritériá hodnotenia za pomoci obchodného teamu, spolupodieľa sa na nastavení OBPPC stratégií na obchodoch. Plánuje a vyhodnocuje promoaktivity akéhokoľvek druhu. Monitoruje činnosť konkurencie a komunikuje potrebné informácie na interných a externých zákazníkov.
Kľúčové činnosti :
* Plánuje objemové plány predaja po zákazníkoch
* V súlade s celoročným plánom predaja pripravuje periódne (perióda +4) úpravy plánov s cieľom dosiahnuť nastavené ročné ciele na región, zákazníka alebo skupinu zákazníkov
* Vytvára a vylepšuje úzke partnerstvo s pridelenými zákazníkmi. Príklady:
* Zúčastňuje sa na ročných stretnutiach so zodpovednými osobami zo strany zákazníkov a reviduje nastavené obchodné podmienky a plány tržieb
* Pravidelne navštevuje zákazníkov na základe dohodnutého plánu návštev
* Dohaduje spoločné aktivity so zákazníkmi, nastavuje kritériá pre ich vyhondnotenie
* V súvislosti so stratégiou OBPPC optimalizuje pozície v pokladničných zónach a na ostatných miestach typických pre vystavenie všetkých troch segmentov výrobkov
* Spoločne s obchodným teamom implementuje a kontroluje dohodnuté kritériá ako napríklad mechandising, vystavenie, distribúciu stálych produktov, penetráciu nových produktov, umiestnenie tovaru, promócie
* Plánuje, efektívne čerpá, monitoruje a reviduje rozpočty určené na podporu zákazníkov. V jeho zodpovednosti je aj predchádzanie rizikám prečerpania. Garantuje že zákazník dodržiava určený – naplánovaný rozpočet.
* Neustále monitoruje a analyzuje trh a jeho správanie, vyvíja a doporučuje stratégie ako sa prispôsobiť trhovým trendom a zmenám
* Aktívne vyhľadávať v regióne nové distribučné kanály a navrhuje ich rozvoj obchodným teamom
* U stálych zákazníkoch udržiava dlhodobo kvalitné a pozitívne vzťahy. Je prostredníkom pri komunikácii medzi zákazníkom a inými oddeleniami. Informuje zákazníkov o novinkách a v prípade nových výrobkov doporučuje vhodný sortiment zákazíkom.
* Komunikuje a koordinuje aktivity u zákazníkov cez TT team
* Komunikuje a kooperuje aktivity s merchandisingovou agentúrou a s tretími stranami
* Aktívne komunikuje smerom k obchodému teamu, smerom k ostatným podporným oddeleniam
* Nepriamo riadi obchodný team
Zodpovednosť za poskytovanie neustálej podpory zákazníkom s najvyššou pridanou hodnotou z TT a tí musia dostávať vysokokvalitný zákaznícky servis. Implementuje obchodné stratégie s účelom dostiahnuť ziskové partnerstvo. Identifikuje nové obratové príležitosti. Vyvíja a dopĺňa stratégie pre dosiahnutie lepšieho vnímania naších značiek. Implementuje a kontroluje zmluvne dohodnuté pravidlá a nastavené kritériá hodnotenia za pomoci obchodného teamu, spolupodieľa sa na nastavení OBPPC stratégií na obchodoch. Plánuje a vyhodnocuje promoaktivity akéhokoľvek druhu. Monitoruje činnosť konkurencie a komunikuje potrebné informácie na interných a externých zákazníkov.
Kľúčové činnosti :
* Plánuje objemové plány predaja po zákazníkoch
* V súlade s celoročným plánom predaja pripravuje periódne (perióda +4) úpravy plánov s cieľom dosiahnuť nastavené ročné ciele na región, zákazníka alebo skupinu zákazníkov
* Vytvára a vylepšuje úzke partnerstvo s pridelenými zákazníkmi. Príklady:
* Zúčastňuje sa na ročných stretnutiach so zodpovednými osobami zo strany zákazníkov a reviduje nastavené obchodné podmienky a plány tržieb
* Pravidelne navštevuje zákazníkov na základe dohodnutého plánu návštev
* Dohaduje spoločné aktivity so zákazníkmi, nastavuje kritériá pre ich vyhondnotenie
* V súvislosti so stratégiou OBPPC optimalizuje pozície v pokladničných zónach a na ostatných miestach typických pre vystavenie všetkých troch segmentov výrobkov
* Spoločne s obchodným teamom implementuje a kontroluje dohodnuté kritériá ako napríklad mechandising, vystavenie, distribúciu stálych produktov, penetráciu nových produktov, umiestnenie tovaru, promócie
* Plánuje, efektívne čerpá, monitoruje a reviduje rozpočty určené na podporu zákazníkov. V jeho zodpovednosti je aj predchádzanie rizikám prečerpania. Garantuje že zákazník dodržiava určený – naplánovaný rozpočet.
* Neustále monitoruje a analyzuje trh a jeho správanie, vyvíja a doporučuje stratégie ako sa prispôsobiť trhovým trendom a zmenám
* Aktívne vyhľadávať v regióne nové distribučné kanály a navrhuje ich rozvoj obchodným teamom
* U stálych zákazníkoch udržiava dlhodobo kvalitné a pozitívne vzťahy. Je prostredníkom pri komunikácii medzi zákazníkom a inými oddeleniami. Informuje zákazníkov o novinkách a v prípade nových výrobkov doporučuje vhodný sortiment zákazíkom.
* Komunikuje a koordinuje aktivity u zákazníkov cez TT team
* Komunikuje a kooperuje aktivity s merchandisingovou agentúrou a s tretími stranami
* Aktívne komunikuje smerom k obchodému teamu, smerom k ostatným podporným oddeleniam
* Nepriamo riadi obchodný team
Zaměstnanecké výhody, benefity
Penzijní, úrazové a životní pojištění, automobil a telefon k soukromým účelům, kompenzace v době nemoci a další
Informace o náboru
Z důvodu velkého množství reakcí oslovíme pouze vybrané kandidáty. Děkuji za pochopení.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Vzdělání v oboru
obchod
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Ostatní znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Řidičský průkaz
B
Počet let praxe
3
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost Mars SR, kom. spol. je součástí jedné z největších rodinných společností, která po celém světě zaměstnává více než 77 tisíc spolupracovníků. Mars Incorporated působí v šesti obchodních segmentech, kterými jsou péče o domácí mazlíčky, čokoláda, výrobky Wrigley, potraviny, nápoje a Symbioscience.
Naše výrobky, na jejichž prodeji se budete podílet, jsou známé po celém světě a mimořádnou popularitu získaly i na českém a slovenském trhu.
Naše výrobky, na jejichž prodeji se budete podílet, jsou známé po celém světě a mimořádnou popularitu získaly i na českém a slovenském trhu.
Počet zaměstnanců
10-19 zaměstnanců
ID: 2611459
Dátum zverejnenia: 16.6.2016
2016-06-16
lokalita: Michelská 1552/58, 140 00 Praha 4, Bratislavský kraj, Banskobystrický kraj, Žilinský kraj, Trenčianský kraj, Trnavský kraj, Nitranský kraj, Košický kraj Pozícia: Obchodní manažer Spoločnosť: Mars SR, kom. spol.