Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Junior PR manažér
MARKÍZA - SLOVAKIA, spol. s r.o.
Miesto práce
Bratislavská 1/a, Bratislava
Bratislavská 1/a, Bratislava
Druh pracovného pomeru
živnosť
živnosť
Termín nástupu
01.06.2017
01.06.2017
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme kandidáta, ktorý je kreatívny a zvláda multitasking. Nevyhnutnosťou je schopnosť stanoviť si priority, primerane si zadeliť čas a dodržiavať termíny. Od uchádzača sa očakáva schopnosť primerane komunikovať ako v rámci spoločnosti, tak aj so zástupcami redakcií. Zásadnou požiadavkou je záujem o prácu na PR oddelení, prehľad o projektoch a tvárach televízie ako aj schopnosť manažovať pridelené projekty vo všetkých fázach. Práca na televíznych projektoch vyžaduje od uchádzača časovú flexibilitu a treba brať do úvahy aj to, že komunikácia s novinármi sa neobmedzuje na pracovné dni. Úspešný kandidát musí rešpektovať základné komunikačné princípy spoločnosti.
Náplň práce:
Public relations v oblasti televíznej tvorby je ideálnym priestorom pre kreativitu. PR manažér má na starosti projekt (televízny program) od príprav na nakrúcanie, koordinuje komunikáciu s tvorcami, hercami/ moderátormi/ účinkujúcimi, navrhuje a realizuje komunikačný plán v rámci externých médií a koordinuje sprievodné aktivity na podporu imidžu a sledovanosti (vrátane samostatného spravovania profilov na sociálnych sieťach). Súčasťou práce je aj príprava podkladov pre promovanie projektu v rámci ostatných programov televízie a produkčné zabezpečovanie aktivít menších rozmerov (fotenia, špeciálne promo aktivity).
• komunikácia s médiami
• koordinovanie mediálnych výstupov k projektu v rámci televízie
• koordinovanie projektu vo všetkých fázach (vrátanie produkčného zabezpečenia)
• spravovanie pridelených profilov na sociálnych sieťach
• zodpovednosť za napĺňanie zmlúv
Náplň práce:
Public relations v oblasti televíznej tvorby je ideálnym priestorom pre kreativitu. PR manažér má na starosti projekt (televízny program) od príprav na nakrúcanie, koordinuje komunikáciu s tvorcami, hercami/ moderátormi/ účinkujúcimi, navrhuje a realizuje komunikačný plán v rámci externých médií a koordinuje sprievodné aktivity na podporu imidžu a sledovanosti (vrátane samostatného spravovania profilov na sociálnych sieťach). Súčasťou práce je aj príprava podkladov pre promovanie projektu v rámci ostatných programov televízie a produkčné zabezpečovanie aktivít menších rozmerov (fotenia, špeciálne promo aktivity).
• komunikácia s médiami
• koordinovanie mediálnych výstupov k projektu v rámci televízie
• koordinovanie projektu vo všetkých fázach (vrátanie produkčného zabezpečenia)
• spravovanie pridelených profilov na sociálnych sieťach
• zodpovednosť za napĺňanie zmlúv
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Skúsenosti s PR
- Prehľad v témach súvisiacich s televíznou tvorbou (programy, herci, moderátori, zameranie médií pokrývajúcich televízne témy
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Skupina Markíza je najvýznamnejšou televíznou a mediálnou skupinou pôsobiacou v Slovenskej republike. V súčasnosti ju tvorí päť celoplošných televíznych staníc – TV Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI a Markíza International a prevádzkuje aj vlastnú streamovaciu službu Voyo.
Medzi najsilnejších hráčov patrí skupina Markíza aj v online prostredí, kde taktiež ponúka široké portfólio webových stránok a služieb - Markiza.sk, TVNOVINY.sk, mobilné aplikácie, HbbTV.
Skupina Markíza je členom nadnárodnej spoločnosti CME, ktorá prevádzkuje televízne stanice v Bulharsku, Chorvátsku, Českej republike, Rumunsku a Moldavsku, na Slovensku a v Slovinsku a je jednou z vedúcich spoločností vo sfére médií a zábavy v rámci strednej a východnej Európy. CME zastrešuje 43 televíznych kanálov a oslovuje celkovo 49 miliónov divákov. CME je súčasťou portfólia medzinárodnej finančnej a investičnej skupiny PPF.
Medzi najsilnejších hráčov patrí skupina Markíza aj v online prostredí, kde taktiež ponúka široké portfólio webových stránok a služieb - Markiza.sk, TVNOVINY.sk, mobilné aplikácie, HbbTV.
Skupina Markíza je členom nadnárodnej spoločnosti CME, ktorá prevádzkuje televízne stanice v Bulharsku, Chorvátsku, Českej republike, Rumunsku a Moldavsku, na Slovensku a v Slovinsku a je jednou z vedúcich spoločností vo sfére médií a zábavy v rámci strednej a východnej Európy. CME zastrešuje 43 televíznych kanálov a oslovuje celkovo 49 miliónov divákov. CME je súčasťou portfólia medzinárodnej finančnej a investičnej skupiny PPF.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 3053172
Dátum zverejnenia: 10.5.2017
2017-05-10
lokalita: Bratislava Pozícia: Account manager, Novinár, PR manažér, Redaktor Spoločnosť: MARKÍZA - SLOVAKIA, spol. s r.o.