Можливість для людей з України
Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
IT špecialista pre M365, MS Azure
Manuvia, a. s.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
2 200 EUR/mesiacMzda OD!: 2 200 eur. Mzda závisí od kvalifikácie, vedomostí a skúseností kandidáta.
2 200 EUR/mesiacMzda OD!: 2 200 eur. Mzda závisí od kvalifikácie, vedomostí a skúseností kandidáta.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Chcete robiť IT v Bratislave? Máte skúsenosti na pozícii L2 support a chcete napredovať? Staňte sa členom novovznikajúceho tímu, ktorý chce priniesť zmenu k lepšiemu. Ak ovládate aspoň 3 z týchto technológii: MS Azure, MS Active Directory, MS SQL, PowerShell, tak nám zašlite Vaše CV.
• Prevezmeš rolu technologického garanta pre oblasť podpory a správy prostredia M365/Azure v tíme pre poskytovanie zdieľaných IT služieb.
• Podporuješ a spravuješ pokročilé služby M365 vrátane správy mobilných zariadení, identít, prístupov a údajov.
• Definuješ požiadavky strategického plánovania organizácie pre oblasť M365/Azure v súlade príslušnými legislatívnymi predpismi, internými smernicami organizácie a stratégiou Magistrátu hl. mesta Bratislavy.Spolupracuješ pri návrhu bezpečnostných politík, ktoré následne v rámci platformy M365/Azure aj implementuješ.
• Spolupracuješ pri digitalizácii business procesov pomocou aplikácií MS Teams, Sharepoint online a ďalších prvkov platformy M365.
• Podporuješ a spravuješ hybridnú konfiguráciu Active Directory a Azure Active Directory (MS Entra ID), vrátane, ale nie výlučne: Správa účtov, Zásady skupín, DNS, DHCP, Exchange Online.
• Vedieš a vyhodnocuješ proof of concept alebo pilotné skúšobné implementácie.
• Migruješ používateľské prostredie podporovaných organizácií do platformy M365/Azure.
• Navrhuješ a realizuješ integrácie aplikácií tretích strán.
• Poskytuješ súčinnosť pre komplexné implementácie systémov, údržby, opravy, aktualizácie a ďalšie zmenové požiadavky.
• Dokumentuješ štandardy a postupy, tvoríš znalostnú databázu a v prípade potreby poskytuješ pomoc či informácie „mladším“ kolegom za účelom podpory úrovne L1.
• Spravuješ a archivuješ e-maily, verejné priečinky či zdieľané poštové schránky.
• Spravuješ a sleduješ licencie O365.
• Sprostredkuješ technické eskalácie pre incidenty technickej podpory na diagnostiku a riešenie zložitejších incidentov.,
• Spolupracuješ s pracovníkmi partnerov a dodávateľov pri riešení konkrétnych incidentov či iných požiadaviek.
• Spolupracuješ pri tvorbe špecifikácií pre obstaranie IT technológií.
• Prevezmeš rolu technologického garanta pre oblasť podpory a správy prostredia M365/Azure v tíme pre poskytovanie zdieľaných IT služieb.
• Podporuješ a spravuješ pokročilé služby M365 vrátane správy mobilných zariadení, identít, prístupov a údajov.
• Definuješ požiadavky strategického plánovania organizácie pre oblasť M365/Azure v súlade príslušnými legislatívnymi predpismi, internými smernicami organizácie a stratégiou Magistrátu hl. mesta Bratislavy.Spolupracuješ pri návrhu bezpečnostných politík, ktoré následne v rámci platformy M365/Azure aj implementuješ.
• Spolupracuješ pri digitalizácii business procesov pomocou aplikácií MS Teams, Sharepoint online a ďalších prvkov platformy M365.
• Podporuješ a spravuješ hybridnú konfiguráciu Active Directory a Azure Active Directory (MS Entra ID), vrátane, ale nie výlučne: Správa účtov, Zásady skupín, DNS, DHCP, Exchange Online.
• Vedieš a vyhodnocuješ proof of concept alebo pilotné skúšobné implementácie.
• Migruješ používateľské prostredie podporovaných organizácií do platformy M365/Azure.
• Navrhuješ a realizuješ integrácie aplikácií tretích strán.
• Poskytuješ súčinnosť pre komplexné implementácie systémov, údržby, opravy, aktualizácie a ďalšie zmenové požiadavky.
• Dokumentuješ štandardy a postupy, tvoríš znalostnú databázu a v prípade potreby poskytuješ pomoc či informácie „mladším“ kolegom za účelom podpory úrovne L1.
• Spravuješ a archivuješ e-maily, verejné priečinky či zdieľané poštové schránky.
• Spravuješ a sleduješ licencie O365.
• Sprostredkuješ technické eskalácie pre incidenty technickej podpory na diagnostiku a riešenie zložitejších incidentov.,
• Spolupracuješ s pracovníkmi partnerov a dodávateľov pri riešení konkrétnych incidentov či iných požiadaviek.
• Spolupracuješ pri tvorbe špecifikácií pre obstaranie IT technológií.
Zamestnanecké výhody, benefity
• flexibilný pracovný čas
• možnosť HO/hybrid
• zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámec zákona
• dva dni na regeneráciu navyše
• príspevok na stravné, na DDS
• možnosť motivačných odmien
• rôzne teambuildingové aktivity
• vzdelávanie zamestnancov
• možnosť HO/hybrid
• zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámec zákona
• dva dni na regeneráciu navyše
• príspevok na stravné, na DDS
• možnosť motivačných odmien
• rôzne teambuildingové aktivity
• vzdelávanie zamestnancov
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Znalosť Microsoft technológií ako je M365, MS Azure, MS Active Directory/Azure AD, MS SQL, PowerShell, Intune, Hyper-V.
• Nasadzovanie, riešenie problémov a podpora služieb Exchange Online, SharePoint Online, Teams, OneDrive for Business, Planner, PowerApps, Power BI a Azure.
• Infraštruktúra, servery, virtualizácia, zálohovanie, skriptovanie (PowerShell a iné).
• Informačná bezpečnosť.
• Procesná metodika pre riadenie IT služieb (ITIL).
• Vysoká zákaznícka orientácia a skúsenosť s manažmentom zákazníkov.
• Analytické, strategické a koncepčné myslenie.
• Komunikačné, argumentačné a prezentačné zručnosti.
• Schopnosť písať technickú dokumentáciu.
• Organizovanosť, zodpovednosť, proaktivita, zmysel pre detail.
• Schopnosť pracovať samostatne ako aj v tíme.
• Bezúhonnosť.
• Nasadzovanie, riešenie problémov a podpora služieb Exchange Online, SharePoint Online, Teams, OneDrive for Business, Planner, PowerApps, Power BI a Azure.
• Infraštruktúra, servery, virtualizácia, zálohovanie, skriptovanie (PowerShell a iné).
• Informačná bezpečnosť.
• Procesná metodika pre riadenie IT služieb (ITIL).
• Vysoká zákaznícka orientácia a skúsenosť s manažmentom zákazníkov.
• Analytické, strategické a koncepčné myslenie.
• Komunikačné, argumentačné a prezentačné zručnosti.
• Schopnosť písať technickú dokumentáciu.
• Organizovanosť, zodpovednosť, proaktivita, zmysel pre detail.
• Schopnosť pracovať samostatne ako aj v tíme.
• Bezúhonnosť.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme Manuvia a hľadáme pracovníkov do rôznych oblastí.
Nájdeme Vám prácu na mieru.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Nájdeme Vám prácu na mieru.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
ID: 4831247
Dátum zverejnenia: 16.5.2024
2024-05-16
lokalita: Bratislava Pozícia: IT/Technical Support Specialist, Správca informačného systému, Správca počítačovej siete, Systémový administrátor, Špecialista IT bezpečnosti Spoločnosť: Manuvia, a. s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 2 200 EUR/mesiac