Špecialista zákazníckej podpory s nemeckým jazykom +AJ
Manuvia, a. s.
Miesto práce
Košice
Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
podľa dohody
podľa dohody
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ste komunikatívny a dohovoríte bez problémov v nemeckom jazyku a zároveň nie ste stratený ani v angličtine? Hľadáme špecialistu zákazníckej podpory, ktorý sa pridá ku dynamickému tímu v Košiciach. Ak máte skúsenosti v zákazníckej podpore a schopnosť riešiť problémy, ozvite sa nám a využite množstvo výhod vrátane flexibilného pracovného času a možnosti home office.
Vašou úlohou bude:
• V tejto úlohe budete spracovávať e-mailové a telefonické požiadavky v nemeckom jazyku od našich zamestnancov a dodávateľov.
• Budete komunikovať riešenia týchto požiadaviek našim zákazníkom a udržiavať prehľadnú dokumentáciu.
• Vašou zodpovednosťou bude starostlivo dokumentovať a efektívne reagovať na prichádzajúce správy.
• Okrem toho sa môžete tešiť na spoluprácu s ostatnými tímami v našej spoločnosti a rozvoj vašich vedomostí o obchodných procesoch a politikách v oblasti financií a účtovníctva.
Vašou úlohou bude:
• V tejto úlohe budete spracovávať e-mailové a telefonické požiadavky v nemeckom jazyku od našich zamestnancov a dodávateľov.
• Budete komunikovať riešenia týchto požiadaviek našim zákazníkom a udržiavať prehľadnú dokumentáciu.
• Vašou zodpovednosťou bude starostlivo dokumentovať a efektívne reagovať na prichádzajúce správy.
• Okrem toho sa môžete tešiť na spoluprácu s ostatnými tímami v našej spoločnosti a rozvoj vašich vedomostí o obchodných procesoch a politikách v oblasti financií a účtovníctva.
Zamestnanecké výhody, benefity
• Ročný bonus 5%
• Bonus na základe stupňa
• Program odporúčania zamestnanca
• Doplnkový dôchodkový fond
• Ceny za pracovné jubileá
• Flexibilné pracovné hodiny
• Hybridná zmluva
• Sick days
• Podpora duševného zdravia
• Multisport karta
• Bonus na základe stupňa
• Program odporúčania zamestnanca
• Doplnkový dôchodkový fond
• Ceny za pracovné jubileá
• Flexibilné pracovné hodiny
• Hybridná zmluva
• Sick days
• Podpora duševného zdravia
• Multisport karta
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Predchádzajúca skúsenosť v príbuzných pozíciách v oblasti zákazníckej podpory / helpdesk
• Znalosť SAP je výhodou
• Skúsenosti s nástrojmi MS Office a ich ekvivalentmi Google na pokročilej úrovni
• Organizovanosť, štruktúrovanosť a schopnosť priorizovať úlohy
• Schopnosť analyzovať a riešiť problémy
• Profesionálne komunikačné zručnosti
• Znalosť SAP je výhodou
• Skúsenosti s nástrojmi MS Office a ich ekvivalentmi Google na pokročilej úrovni
• Organizovanosť, štruktúrovanosť a schopnosť priorizovať úlohy
• Schopnosť analyzovať a riešiť problémy
• Profesionálne komunikačné zručnosti
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme Manuvia – medzinárodná personálna agentúra, ktorá pôsobí na slovenskom a českom trhu už vyše 20 rokov. Zaisťujeme komplexný servis služieb náboru zamestnancov do spoločností. A to od dopravy a ubytovania až po starostlivosť koordinátorov o pracovníkov pri nástupe na pracovisko. Okrem náboru robotníckych pozícií vám môžeme ponúknuť aj naše služby v oblasti recruitmentu profesionálov a manažérov. Náš skúsený tím operuje naprieč Českom, Slovenskom a Maďarskom a je schopný vám poskytnúť špecialistov v niekoľkých rôznych odvetviach. Nezmeškajte tie najlepšie pracovné ponuky a kontaktujte nás ešte dnes! Naši skúsení náborári nájdu každému prácu na mieru.
Počet zamestnancov
5000 a viac zamestnancov
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
5000 a viac zamestnancov
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
Kontakt
ID: 4798759
Dátum zverejnenia: 3.4.2024
2024-04-03
lokalita: Košice Pozícia: Helpdesk operátor, Supervízor call centra, Špecialista podpory zákazníkov, Špecialista reportingu, Telefonický operátor Spoločnosť: Manuvia, a. s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.