Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Výkonná asistentka generálneho riaditeľa (výrobná spoločnosť)
Manuvia, a. s.
Miesto práce
Lozorno
Lozorno
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
1 400 EUR/mesiac+12,5% variabilná zložka. Výška mzdy môže byť aj vyššia v závislosti od skúseností kandidáta.
1 400 EUR/mesiac+12,5% variabilná zložka. Výška mzdy môže byť aj vyššia v závislosti od skúseností kandidáta.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pozíciu obsadzujeme pre medzinárodnú spoločnosť, ktorá je popredným svetovým dodávateľom automobilových komponentov a systémov.
• organizácia kalendára, meetingov, návštev a pracovných úloh pre generálneho riaditeľa
• tvorba rôznych reportov, analýz a tabuliek
• aktualizácie prezentácií spoločnosti
• zodpovednosť za hlavnú dokumentáciu firmy - register zmlúv, archivácia dokumentov
• organizácia služobných ciest - evidencie služobných ciest v systéme, objednávanie leteniek, hotelov, taxíkov
• zodpovednosť za e-vrátnicu - povolenia na vstupy do areálu, prideľovanie parkovacích miest
• evidencie poistných udalostí - komunikácie s externou spoločnosťou
• objednávanie kancelárskych potrieb, nábytku
• pošta
• podieľanie sa na rôznych zaujímavých projektoch naprieč spoločnosťou - reorganizácie miest, projekt ostrahy areálu, zlepšenie efektivity v práci, tvorba nových smerníc...
• aktívna spolupráca s ostatnými oddeleniami a manažérmi podľa potreby
• tvorba dochádzok manažmentu spoločnosti
• organizácia kalendára, meetingov, návštev a pracovných úloh pre generálneho riaditeľa
• tvorba rôznych reportov, analýz a tabuliek
• aktualizácie prezentácií spoločnosti
• zodpovednosť za hlavnú dokumentáciu firmy - register zmlúv, archivácia dokumentov
• organizácia služobných ciest - evidencie služobných ciest v systéme, objednávanie leteniek, hotelov, taxíkov
• zodpovednosť za e-vrátnicu - povolenia na vstupy do areálu, prideľovanie parkovacích miest
• evidencie poistných udalostí - komunikácie s externou spoločnosťou
• objednávanie kancelárskych potrieb, nábytku
• pošta
• podieľanie sa na rôznych zaujímavých projektoch naprieč spoločnosťou - reorganizácie miest, projekt ostrahy areálu, zlepšenie efektivity v práci, tvorba nových smerníc...
• aktívna spolupráca s ostatnými oddeleniami a manažérmi podľa potreby
• tvorba dochádzok manažmentu spoločnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
• Zimný a letný bonus (13., 14. plat)
• Mesačné prémie vo výške 12,5 % z hrubej mesačnej mzdy
• Palivový príspevok na dochádzanie
• Multisport kartu
• 5 dní dovolenky navyše
• Príspevok na stravovanie v závodnej jedálni
• Príspevok zamestnávateľa do 3. piliera
• Vernostný bonus
• Práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti
• Bezplatné jazykové kurzy
• Príjemný pracovný kolektív
• Vitamínové balíčky, vianočné darčeky, firemný večierok a ďalšie
• Mesačné prémie vo výške 12,5 % z hrubej mesačnej mzdy
• Palivový príspevok na dochádzanie
• Multisport kartu
• 5 dní dovolenky navyše
• Príspevok na stravovanie v závodnej jedálni
• Príspevok zamestnávateľa do 3. piliera
• Vernostný bonus
• Práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti
• Bezplatné jazykové kurzy
• Príjemný pracovný kolektív
• Vitamínové balíčky, vianočné darčeky, firemný večierok a ďalšie
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• prax na obdobnej pozícií vo výrobnej spoločnosti
• aktívna znalosť anglického jazyka slovom aj písmom (C1) - PODMIENKA
• pokročilá znalosť MS Excel a Power Point - PODMIENKA
• základná znalosť obchodného práva a schopnosť orientovať sa v obchodných zmluvách - VÝHODOU
• vodičský preukaz sk. B
• komunikačné a organizačné zručnosti, technické myslenie
• schopnosť pracovať pod stresom, flexibilitu a proaktivitu
• aktívna znalosť anglického jazyka slovom aj písmom (C1) - PODMIENKA
• pokročilá znalosť MS Excel a Power Point - PODMIENKA
• základná znalosť obchodného práva a schopnosť orientovať sa v obchodných zmluvách - VÝHODOU
• vodičský preukaz sk. B
• komunikačné a organizačné zručnosti, technické myslenie
• schopnosť pracovať pod stresom, flexibilitu a proaktivitu
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme Manuvia – medzinárodná personálna agentúra, ktorá pôsobí na slovenskom a českom trhu už vyše 20 rokov. Zaisťujeme komplexný servis služieb náboru zamestnancov do spoločností. A to od dopravy a ubytovania až po starostlivosť koordinátorov o pracovníkov pri nástupe na pracovisko. Okrem náboru robotníckych pozícií vám môžeme ponúknuť aj naše služby v oblasti recruitmentu profesionálov a manažérov. Náš skúsený tím operuje naprieč Českom, Slovenskom a Maďarskom a je schopný vám poskytnúť špecialistov v niekoľkých rôznych odvetviach. Nezmeškajte tie najlepšie pracovné ponuky a kontaktujte nás ešte dnes! Naši skúsení náborári nájdu každému prácu na mieru.
Počet zamestnancov
5000 a viac zamestnancov
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
5000 a viac zamestnancov
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
ID: 4778897
Dátum zverejnenia: 7.3.2024
2024-03-07
lokalita: Lozorno Pozícia: Asistent, Office manager, Sekretárka Spoločnosť: Manuvia, a. s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 400 EUR/mesiac