Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Interná obchodná podpora TOP zákazníkov/Contract Manager
MANUTAN Slovakia s.r.o.
Miesto práce
Galvániho 7/B, 821 04 Bratislava, Bratislava
Galvániho 7/B, 821 04 Bratislava, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.03.2017
01.03.2017
Mzdové podmienky (brutto)
Atraktívne ohodnotenie - dohodou
Atraktívne ohodnotenie - dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Spracovávanie obchodných ponúk v IT systéme podľa stanovených podmienok marže, ich telefonická prezentácia, modifikácia ponuky s cieľom získania záväznej objednávky.
• Budovanie vzťahu so zákazníkmi - kontaktovať všetky kontaktné osoby minimálne 4x do roka prostredníctvom denného používania IT systému a nastaveného obchodného a telefonického procesu (My Calls), zabezpečiť pre nich dostatočné obchodné informácie o MANUTAN a predaj tovaru.
• Kontaktovanie všetkých osôb, ktoré zaslali prvú objednávku s cieľom získania opakovaného nákupu (Up-Sell /Cross-Sale).
• Aktívne ponúkanie rámcovej obchodnej spolupráce / zmluvy. Po jej podpise implementovanie podmienok nových zmlúv do praxe a priebežné zabezpečovanie napĺňania všetkých zmlúv so zákazníkmi ako aj sledovanie ich platnosti a úplnosti.
• Identifikovanie nových obchodných príležitostí / investícií v skupine pridelených zákazníkov.
• Identifikovanie nových kľúčových osôb u zákazníkov a rozširovanie databázy kontaktov.
• Identifikovanie a evidovanie všetkých lokalít zákazníka v pridelenej skupine zákazníkov, priebežné aktualizovanie zákazníckej databázy a udržovanie jej úplnosti a správnosti.
• Včasné zistenie poklesu obratu a priebežné zisťovanie a zapisovanie všetkých obchodných informácií vo vzťahu k zákazníkom a aktuálnym ponukám.
• Vypracovanie požadovaného reportu na základe aktuálnej potreby obchodu, zákazníka alebo iného kolegu z MANUTAN.
• Príprava dokumentov a aktívna účasť na interných stretnutiach.
• Príprava dokumentov a organizovanie stretnutí medzi zákazníkmi a KA manažérom a Country Managerom v teréne. V prípade potreby aj aktívna účasť na stretnutiach so zákazníkmi.
• Spolupracovanie s ostatnými kolegami v MANUTAN za účelom plnenia spoločných tímových úloh a cieľov.
• Byť pripravený vypomáhať v dňoch pracovnej špičky iným kolegom s inou náplňou práce, na ktorú zamestnanca MANUTAN vyškolí.
• Intenzívna kooperácia a reporting Country Managerovi spoločnosti
• Spracovávanie obchodných ponúk v IT systéme podľa stanovených podmienok marže, ich telefonická prezentácia, modifikácia ponuky s cieľom získania záväznej objednávky.
• Budovanie vzťahu so zákazníkmi - kontaktovať všetky kontaktné osoby minimálne 4x do roka prostredníctvom denného používania IT systému a nastaveného obchodného a telefonického procesu (My Calls), zabezpečiť pre nich dostatočné obchodné informácie o MANUTAN a predaj tovaru.
• Kontaktovanie všetkých osôb, ktoré zaslali prvú objednávku s cieľom získania opakovaného nákupu (Up-Sell /Cross-Sale).
• Aktívne ponúkanie rámcovej obchodnej spolupráce / zmluvy. Po jej podpise implementovanie podmienok nových zmlúv do praxe a priebežné zabezpečovanie napĺňania všetkých zmlúv so zákazníkmi ako aj sledovanie ich platnosti a úplnosti.
• Identifikovanie nových obchodných príležitostí / investícií v skupine pridelených zákazníkov.
• Identifikovanie nových kľúčových osôb u zákazníkov a rozširovanie databázy kontaktov.
• Identifikovanie a evidovanie všetkých lokalít zákazníka v pridelenej skupine zákazníkov, priebežné aktualizovanie zákazníckej databázy a udržovanie jej úplnosti a správnosti.
• Včasné zistenie poklesu obratu a priebežné zisťovanie a zapisovanie všetkých obchodných informácií vo vzťahu k zákazníkom a aktuálnym ponukám.
• Vypracovanie požadovaného reportu na základe aktuálnej potreby obchodu, zákazníka alebo iného kolegu z MANUTAN.
• Príprava dokumentov a aktívna účasť na interných stretnutiach.
• Príprava dokumentov a organizovanie stretnutí medzi zákazníkmi a KA manažérom a Country Managerom v teréne. V prípade potreby aj aktívna účasť na stretnutiach so zákazníkmi.
• Spolupracovanie s ostatnými kolegami v MANUTAN za účelom plnenia spoločných tímových úloh a cieľov.
• Byť pripravený vypomáhať v dňoch pracovnej špičky iným kolegom s inou náplňou práce, na ktorú zamestnanca MANUTAN vyškolí.
• Intenzívna kooperácia a reporting Country Managerovi spoločnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
- zázemie stabilnej, úspešnej a expandujúcej medzinárodnej spoločnosti
- príjemné pracovné prostredie a kolektív
- možnosť odborného rastu, stabilnej a dlhodobej práce
- motivujúce a progresívne finančné ohodnotenie
- príjemné pracovné prostredie a kolektív
- možnosť odborného rastu, stabilnej a dlhodobej práce
- motivujúce a progresívne finančné ohodnotenie
Informácie o výberovom konaní
Veľkou výhodou, nie podmienkou je ovládanie práce v Microsoft Navision
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Vzdelanie v odbore
Elektronický obchod, Predaj tovaru pre priemyselné podniky
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• komunikačné a obchodné schopnosti (pro-zákaznícka orientácia)
• vysoká úroveň telefonickej obchodnej komunikácie a schopnosť prispôsobiť ju rôznym situáciám a typom zákazníckeho správania sa
• schopnosť presvedčiť, pozitívnym spôsobom ovplyvniť rozhodnutie zákazníka a uzatvoriť obchod
• obchodná orientácia so schopnosťou získať a udržať si dôveru zákazníka
• osoba s orientáciou na definované výsledky a ciele s odhodlaním uspieť
• komplexné projektové a analytické myslenie a chápanie obchodných súvislostí
• schopnosť efektívne prioritizovať a operatívne modifikovať svoje pracovné úlohy
• osoba schopná pozitívne motivovať seba ako aj svoje okolie (tímový hráč)
• vysoká úroveň telefonickej obchodnej komunikácie a schopnosť prispôsobiť ju rôznym situáciám a typom zákazníckeho správania sa
• schopnosť presvedčiť, pozitívnym spôsobom ovplyvniť rozhodnutie zákazníka a uzatvoriť obchod
• obchodná orientácia so schopnosťou získať a udržať si dôveru zákazníka
• osoba s orientáciou na definované výsledky a ciele s odhodlaním uspieť
• komplexné projektové a analytické myslenie a chápanie obchodných súvislostí
• schopnosť efektívne prioritizovať a operatívne modifikovať svoje pracovné úlohy
• osoba schopná pozitívne motivovať seba ako aj svoje okolie (tímový hráč)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
MANUTAN Slovakia s.r.o. je dcérska firma francúzskej spoločnosti MANUTAN INTERNATIONAL s.a., ktorá patrí medzi najväčších predajcov, distribútorov v Európe so zameraním na B2B. Jej hlavnou činnosťou sú dodávky pre komplexné vybavenie hlavne priemyselne zameraných spoločností v oblasti kancelárií, skladov, dielní, šatní, verejných priestorov a pod. Viac info na adrese www.manutan.sk
ID: 2176476
Dátum zverejnenia: 23.1.2017
2017-01-23
lokalita: Bratislava Pozícia: Account manager, Obchodný zástupca, Odborný predajca, Office manager, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: MANUTAN Slovakia s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Atraktívne ohodnotenie - dohodou