Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Interný Predaj - Account Manager
MANUTAN Slovakia s.r.o.
Miesto práce
Galvániho 7/B, 821 04 Bratislava, Bratislava
Galvániho 7/B, 821 04 Bratislava, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
18.07.2016
18.07.2016
Mzdové podmienky (brutto)
1000 eur plus variabilná zložka
1000 eur plus variabilná zložka
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Predaj tovaru a komplexná správa zverených zákazníkov – interný, telefonický spôsob predaja / odchádzajúce hovory.
• Splnenie požadovaného ročného plánu predaja, marže, počtu kontaktných osôb a ďalších cieľov požadovaných zamestnávateľom.
• Budovanie vzťahu so zákazníkmi - kontaktovať všetky osoby minimálne 4x do roka
• Spracovanie obchodných ponúk v IT systéme a ich telefonická prezentácia s cieľom získania záväznej objednávky.
• Aktívne ponúkanie rámcovej obchodnej spolupráce / zmluvy. Po jej podpise implementovanie podmienok nových zmlúv do praxe a priebežné zabezpečovanie napĺňania zmluvy so zákazníkmi.
• Vyhľadávanie nových obchodných príležitostí / investícií v skupine pridelených zákazníkov.
• Identifikovanie nových kľúčových osôb u zákazníkov a rozširovanie databázy kontaktov.
• Vypracovanie požadovaného reportu na základe aktuálnej potreby obchodu alebo zákazníka, zapisovanie všetkých obchodných informácií.
• Príprava dokumentov a aktívna účasť na interných stretnutiach.
• Príprava dokumentov a organizovanie stretnutí medzi zákazníkmi a KA manažérom a Country Managerom. V prípade potreby aj aktívna účasť na stretnutiach so zákazníkmi.
• Spolupracovanie s ostatnými kolegami za účelom plnenia spoločných tímových úloh a cieľov.
• Byť pripravený vypomáhať v dňoch pracovnej špičky iným kolegom s inou náplňou práce, na ktorú bude zamestnanec vyškolený.
• Intenzívna kooperácia a reporting Country Managerovi spoločnosti
• Splnenie požadovaného ročného plánu predaja, marže, počtu kontaktných osôb a ďalších cieľov požadovaných zamestnávateľom.
• Budovanie vzťahu so zákazníkmi - kontaktovať všetky osoby minimálne 4x do roka
• Spracovanie obchodných ponúk v IT systéme a ich telefonická prezentácia s cieľom získania záväznej objednávky.
• Aktívne ponúkanie rámcovej obchodnej spolupráce / zmluvy. Po jej podpise implementovanie podmienok nových zmlúv do praxe a priebežné zabezpečovanie napĺňania zmluvy so zákazníkmi.
• Vyhľadávanie nových obchodných príležitostí / investícií v skupine pridelených zákazníkov.
• Identifikovanie nových kľúčových osôb u zákazníkov a rozširovanie databázy kontaktov.
• Vypracovanie požadovaného reportu na základe aktuálnej potreby obchodu alebo zákazníka, zapisovanie všetkých obchodných informácií.
• Príprava dokumentov a aktívna účasť na interných stretnutiach.
• Príprava dokumentov a organizovanie stretnutí medzi zákazníkmi a KA manažérom a Country Managerom. V prípade potreby aj aktívna účasť na stretnutiach so zákazníkmi.
• Spolupracovanie s ostatnými kolegami za účelom plnenia spoločných tímových úloh a cieľov.
• Byť pripravený vypomáhať v dňoch pracovnej špičky iným kolegom s inou náplňou práce, na ktorú bude zamestnanec vyškolený.
• Intenzívna kooperácia a reporting Country Managerovi spoločnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
- zázemie stabilnej, úspešnej a expandujúcej medzinárodnej spoločnosti
- príjemné pracovné prostredie a kolektív
- možnosť odborného rastu, stabilnej a dlhodobej práce
- motivujúce a progresívne finančné ohodnotenie
- príjemné pracovné prostredie a kolektív
- možnosť odborného rastu, stabilnej a dlhodobej práce
- motivujúce a progresívne finančné ohodnotenie
Informácie o výberovom konaní
Veľkou výhodou, nie podmienkou je ovládanie práce v Microsoft Navision
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Vzdelanie v odbore
Predaj tovaru pre priemyselné podniky, Elektronický obchod
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Základy
Počet rokov praxe
4
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• komunikačné a obchodné schopnosti (pro-zákaznícka orientácia)
• vysoká úroveň telefonickej obchodnej komunikácie a schopnosť prispôsobiť ju rôznym situáciám a typom zákazníckeho správania sa
• schopnosť presvedčiť, pozitívnym spôsobom ovplyvniť rozhodnutie zákazníka a uzatvoriť obchod
• obchodná orientácia so schopnosťou získať a udržať si dôveru zákazníka
• osoba s orientáciou na definované výsledky a ciele s odhodlaním uspieť
• komplexné projektové a analytické myslenie a chápanie obchodných súvislostí
• schopnosť efektívne prioritizovať a operatívne modifikovať svoje pracovné úlohy
• osoba schopná pozitívne motivovať seba ako aj svoje okolie (tímový hráč)
• vysoká úroveň telefonickej obchodnej komunikácie a schopnosť prispôsobiť ju rôznym situáciám a typom zákazníckeho správania sa
• schopnosť presvedčiť, pozitívnym spôsobom ovplyvniť rozhodnutie zákazníka a uzatvoriť obchod
• obchodná orientácia so schopnosťou získať a udržať si dôveru zákazníka
• osoba s orientáciou na definované výsledky a ciele s odhodlaním uspieť
• komplexné projektové a analytické myslenie a chápanie obchodných súvislostí
• schopnosť efektívne prioritizovať a operatívne modifikovať svoje pracovné úlohy
• osoba schopná pozitívne motivovať seba ako aj svoje okolie (tímový hráč)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
MANUTAN Slovakia s.r.o. je dcérska firma francúzskej spoločnosti MANUTAN INTERNATIONAL s.a., ktorá patrí medzi najväčších predajcov, distribútorov v Európe so zameraním na B2B. Jej hlavnou činnosťou sú dodávky pre komplexné vybavenie hlavne priemyselne zameraných spoločností v oblasti kancelárií, skladov, dielní, šatní, verejných priestorov a pod. Viac info na adrese www.manutan.sk
ID: 1916967
Dátum zverejnenia: 28.6.2016
2016-06-28
lokalita: Bratislava Pozícia: Account manager, Obchodný referent, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor, Telemarketingový pracovník Spoločnosť: MANUTAN Slovakia s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1000 eur plus variabilná zložka