Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Disponent - oddelenia logistiky - s aktívnou znalosťou Aj
Management Solutions, s.r.o.
Miesto práce
Trnavský kraj, okres Senica
Trnavský kraj, okres Senica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohoda
dohoda
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- zodpovednosť za administratívne úkony v oblasti logistiky a administratívy
- komunikácia s externými a internými klientmi
- zodpovednosť za komunikáciu s dodávateľmi tovaru
- zodpovednosť za komunikáciu s odberateľmi (telefonicky, emailom, vrátane podávania všeobecných informácií, zanechávania a delegovania odkazov)
- zodpovednosť za komunikáciu s dopravcami
- monitorovanie polohy prepravných vozidiel, komunikácia s vodičmi
- evidencia tovaru v príslušnom systéme spoločnosti
- spracovanie agendy súvisiacej s prepravou, koordinácia a kontrola plnenia objednávok
- operatívne riešenie zmien a reklamácií
- komunikácia s externými a internými klientmi
- zodpovednosť za komunikáciu s dodávateľmi tovaru
- zodpovednosť za komunikáciu s odberateľmi (telefonicky, emailom, vrátane podávania všeobecných informácií, zanechávania a delegovania odkazov)
- zodpovednosť za komunikáciu s dopravcami
- monitorovanie polohy prepravných vozidiel, komunikácia s vodičmi
- evidencia tovaru v príslušnom systéme spoločnosti
- spracovanie agendy súvisiacej s prepravou, koordinácia a kontrola plnenia objednávok
- operatívne riešenie zmien a reklamácií
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v mladom, dynamickom kolektíve
- priestor pre osobný a profesijný rast
- služobný telefón, za účelom vykonávania svojich pracovných povinností
- možnosť jazykového vzdelávania
- ročný príspevok na cestovné
- relokačný príspevok na ubytovanie
- priestor pre osobný a profesijný rast
- služobný telefón, za účelom vykonávania svojich pracovných povinností
- možnosť jazykového vzdelávania
- ročný príspevok na cestovné
- relokačný príspevok na ubytovanie
Informácie o výberovom konaní
V prípade Vášho záujmu o danú pracovnú pozíciu zašlite Váš štrukturovaný životopis na e -mailovú adresu [email protected]. V prípade, že Vás nebudeme kontaktovať do troch týždňov od prijatia Vášho životopisu, bola v prvom kole výberového procesu daná prednosť inému kandidátovi.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Chemický priemysel, výroba farmaceutických výrobkov
Našim klientom je významná zahraničná spoločnosť, expert na výrobu šindlí. Spoločnosť je aktívna vo viac ako 40-tich krajinách od západnej Európy až po Rusko, od Egyptu až po Južnú Afriku a v celej severnej Amerike.
Našim klientom je významná zahraničná spoločnosť, expert na výrobu šindlí. Spoločnosť je aktívna vo viac ako 40-tich krajinách od západnej Európy až po Rusko, od Egyptu až po Južnú Afriku a v celej severnej Amerike.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Skladové hospodárstvo - Základy
Fakturácia - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Fakturácia - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- komunikačné schopnosti ( schopnosť asertívne komunikovať)
- prax v oblasti logistiky, plánovania, nákupu - PODMIENKA!!!!!!!
- aktíva znalosť Aj - PODMIENKA!!!
- dobrá organizácia práce, zodpovednosť
- dobre zvládnutý time management (schopnosť určovať priority)
- samostatnosť, flexibilita, odolnosť voči stresu
- lojalita, bezúhonnosť
- zmysel pre detail - precíznosť
- prax v oblasti logistiky, plánovania, nákupu - PODMIENKA!!!!!!!
- aktíva znalosť Aj - PODMIENKA!!!
- dobrá organizácia práce, zodpovednosť
- dobre zvládnutý time management (schopnosť určovať priority)
- samostatnosť, flexibilita, odolnosť voči stresu
- lojalita, bezúhonnosť
- zmysel pre detail - precíznosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Poradenská spoločnosť pre oblasť komplexných personálnych služieb.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 2691274
Dátum zverejnenia: 15.8.2016
2016-08-15
lokalita: Trnavský kraj, okres Senica Pozícia: Asistent, Disponent, Koordinátor, Nákupca, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Management Solutions, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohoda