Sales Representative

Management Solutions, s.r.o.

Miesto práce
Trenčín, Trenčiansky kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohoda
Ponúkaný plat (brutto)
dohoda

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• akvizícia nových klientov - vyhľadávanie a kontaktovanie potencionálnych klientov
• udržiavanie pravidelného kontaktu s kľúčovými zákazníkmi - zodpovednosť za región Trenčianskeho a Žilinského kraja
• prezentácia klientom a vyjednávanie podmienok spolupráce
• zisťovanie potrieb klientov, príprava analýz a hľadanie individuálnych riešení
• starostlivosť o existujúcich klientov
• monitoring vývoja trhu a konkurencie
• spolupráca s centrálou spoločnosti v Rakúsku
• vedenie súvisiacej administratívnej agendy

Zamestnanecké výhody, benefity

• zaujímavú prácu v medzinárodnej spoločnosti
• príležitosť na rozšírenie vedomostí a ďalšie vzdelávanie - možnosť odborného vzdelávania
• príležitosť na profesionálny rozvoj a postupu v rámci spoločnosti
• finančné ohodnotenie formou základného platu a provízneho systému
• k základnému platu služobné vozidlo, notebook, mobilný telefón, a ďalšie firemné benefity

Informácie o výberovom konaní

V prípade Vášho záujmu o danú pracovnú pozíciu zašlite Váš štrukturovaný životopis na e -mailovú adresu info@managementsolutions.sk. V prípade, že Vás nebudeme kontaktovať do troch týždňov od prijatia Vášho životopisu, bola v prvom kole výberového procesu daná prednosť inému kandidátovi.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

31.10.2016 (ostáva ešte 30 dní)

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Maloobchod

Našim klientom je celosvetovo pôsobiaca zahraničná spoločnosť zaoberajúca sa predajom produktov ako spojovací materiál, pracovné náradie, chémia a regálové systémy. Na Slovensku má cca. 70 zamestnancov a pôsobí na trhu vyše 12 rokov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

technického zamerania

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Počítačové znalosti - používateľ

Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý

Vodičský preukaz

A, B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Minimálne 2-ročná prax v oblasti obchodu - je podmienkou
• Znalosť anglického jazyka - aktívna je PODMIENKA !!!!
• Ochota cestovať
• Počítačová gramotnosť – Word, Excel a softvér na vybavovanie objednávok
• Výborné komunikačné zručnosti
• Dobrý zmysel pre detaily

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Poradenská spoločnosť pre oblasť komplexných personálnych služieb.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov

Adresa spoločnosti

Management Solutions, s.r.o.
M. R. Štefánika 27
902 01 Pezinok
ID: 2681492   Dátum zverejnenia: 22.9.2016