Sales Representative

Management Solutions, s.r.o.

Miesto práce
Žilinský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
dohoda

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• akvizícia nových klientov - vyhľadávanie a kontaktovanie potencionálnych klientov
• udržiavanie pravidelného kontaktu s kľúčovými zákazníkmi - zodpovednosť za región SR, ČR, Poľsko, Rumunsko, Maďarsko
• prezentácia klientom a vyjednávanie podmienok spolupráce
• zisťovanie potrieb klientov, príprava analýz a hľadanie individuálnych riešení
• starostlivosť o existujúcich klientov
• monitoring vývoja trhu a konkurencie
• spolupráca s centrálou spoločnosti v Anglicku
• vedenie súvisiacej administratívnej agendy

Zamestnanecké výhody, benefity

• zaujímavú prácu v medzinárodnej spoločnosti
• príležitosť na rozšírenie vedomostí a ďalšie vzdelávanie - možnosť odborného vzdelávania
• príležitosť na profesionálny rozvoj a postupu v rámci spoločnosti
• finančné ohodnotenie formou základného platu a provízneho systému
• k základnému platu služobné vozidlo, notebook, mobilný telefón, a ďalšie firemné benefity

Informácie o výberovom konaní

V prípade Vášho záujmu o danú pracovnú pozíciu zašlite Váš štrukturovaný životopis na e -mailovú adresu [email protected]. V prípade, že Vás nebudeme kontaktovať do troch týždňov od prijatia Vášho životopisu, bola v prvom kole výberového procesu daná prednosť inému kandidátovi.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Chemický priemysel, výroba farmaceutických výrobkov

Našim klientom je významná zahraničná spoločnosť pôsobiaca v oblasti plastovej výroby.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

technického zamerania

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Minimálne 2-ročná prax v oblasti obchodu - je podmienkou
• Znalosť anglického jazyka - aktívna je PODMIENKA !!!!
• Ochota cestovať
• Počítačová gramotnosť – Word, Excel a softvér na vybavovanie objednávok
• Výborné komunikačné zručnosti
• Dobrý zmysel pre detaily

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Poradenská spoločnosť pre oblasť komplexných personálnych služieb.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov
ID: 2093935  Dátum zverejnenia: 23.4.2015  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohoda