Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office manager v advokátskej kancelárii
Majerník & Miháliková, s. r. o.
Miesto práce
Cukrová 14, Bratislava
Cukrová 14, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
august 2017
august 2017
Mzdové podmienky (brutto)
podľa dohody
podľa dohody
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
office management:
- vedenie recepcie stredne veľkej advokátskej kancelárie
- tel. komunikácia s klientami, uvádzanie návštev, evidencia a spracovanie pošty, styk s úradmi, organizácia stretnutí
- administratívna práca - skenovanie, kopírovanie, tlač, príprava dokumentov na podpis
- archivácia dokumentov
- jednoduchá príprava účtovných dokladov pre externú účtovnú firmu (vystavovanie faktúr v prípade potreby)
- vedenie pokladne
- administratívna podpora advokátov a advokátskych koncipientov
- vedenie recepcie stredne veľkej advokátskej kancelárie
- tel. komunikácia s klientami, uvádzanie návštev, evidencia a spracovanie pošty, styk s úradmi, organizácia stretnutí
- administratívna práca - skenovanie, kopírovanie, tlač, príprava dokumentov na podpis
- archivácia dokumentov
- jednoduchá príprava účtovných dokladov pre externú účtovnú firmu (vystavovanie faktúr v prípade potreby)
- vedenie pokladne
- administratívna podpora advokátov a advokátskych koncipientov
Informácie o výberovom konaní
V prípade Vášho záujmu zašlite prosím svoj životopis prostredníctvom e-mailu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Základy
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- pracovné skúsenosti v oblasti administratívy
- základy účtovníctva
- samostatnosť
- zodpovednosť
- spoľahlivosť
- reprezentatívne vystupovanie
- základy účtovníctva
- samostatnosť
- zodpovednosť
- spoľahlivosť
- reprezentatívne vystupovanie
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Advokátska kancelária Majerník & Miháliková bola založená v roku 2011 a je spojením lokálnej aj medzinárodnej praxe. Právne služby poskytujeme pre slovenských a zahraničných klientov. Naša dlhoročná prax nám umožňuje zohľadniť rôzne aspekty obchodných transakcií; pri poskytovaní poradenstva sa snažíme rozumieť nielen právnym otázkam, ale hlavne obchodným potrebám klientov.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 3055538
Dátum zverejnenia: 22.6.2017
2017-06-22
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná Spoločnosť: Majerník & Miháliková, s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: podľa dohody