Riaditeľ/-ka zariadenia pre seniorov

Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
2 700 EUR/mesiacod 2 700 EUR/mesiac - odmeňovanie sa realizuje v zmysle zákona číslo 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a doplnení niektorých zákonov.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Úvod

Hľadáš seniorskú pracovnú pozíciu, na ktorej by si dostal/-a priestor zhodnotiť svoje profesijné zručnosti a skúsenosti, s dopadom na veľký počet ľudí? Rozumieš financiám a riadeniu organizácie? Ako Ti ide vedenie a rozvoj tímov? Pokladáš sa za líderku alebo lídra, ktorá/-ý je inšpiráciou pre svoj tím? Preferuješ dynamické prostredie? Baví ťa ísť vpred, prekonávať prekážky, hľadať nové riešenia? Dbáš na to, aby mala Tvoja cesta cieľ a dosiahol/-hla si dôležité výsledky? Osláviš rád/a svoje víťazstvá so svojim tímom?

Obsadzujeme kľúčovú manažérsku rolu Riaditeľa/Riaditeľky pre mestské zariadenie pre seniorov. Ide o prácu na spoločensky hodnotných cieľoch s citeľným dopadom, v kombinácii s dostatočnými právomocami a podporou. V tímoch mestských zariadení sa vzájomne rešpektujeme a počúvame sa a to aj vtedy, ak sa naše názory vo všetkom nestretávajú.  Našim tímom neustále skvalitňujeme pracovné podmienky, vďaka čomu zvyšujeme aj kvalitu poskytovaných sociálnych služieb. Pre prácu v oblasti sociálnych služieb je očakávaná empatia, dôstojnosť a rešpektovanie ľudských práv, čo tvorí základ komunikácie a kultúry mestských zariadení pre seniorov.

Pokiaľ sa s týmto stotožňuješ, pridaj sa k nám a pomôž nám skvalitniť podmienky života v zariadeniach pre ľudí v seniorskom veku, ale aj podmienky zamestnancov a zamestnankýň, ktorí profesionálne poskytujú starostlivosť.

Čo je hlavnou náplňou práce?  

Výkon činností štatutárneho zástupcu rozpočtovej organizácie hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy – zariadenia sociálnych služieb

  • Komplexné riadenie a zodpovednosť za vykonávanie činností veľkokapacitného zariadenia
  • Zodpovednosť za efektívne a hospodárne nakladanie so zvereným majetkom zariadenia
  • Spracovanie koncepčných a strategických materiálov pre jednotlivé útvary a zabezpečenie ich plnenia
  • Riadenie zariadenia s cieľom zabezpečiť plynulú prevádzku, kvalitu a rozvoj sociálnej služby v zmysle platných právnych noriem
  • Vykonávanie priebežnej a predbežnej kontroly hospodárenia s verejnými prostriedkami
  • Tvorba stratégie ľudských zdrojov zariadenia a zodpovednosť za personálne a mzdové štandardy, uzatváranie a rozväzovanie pracovných zmlúv  so zamestnancami, určovanie náplne pracovnej činnosti zamestnancov a vytváranie podmienok k zvyšovaniu ich odbornej úrovne

Zariadenie pre seniorov je rozpočtovou organizáciou v gescii Sekcie sociálnych vecí. Sekcia sociálnych vecí bratislavského magistrátu, ktorá vznikla v roku 2020 ako nová a moderná súčasť úradu hl. m. SR Bratislava sa zameriava sa na hmatateľné inovácie, systémové riešenia založené na faktoch a dátach, stratégie a pilotné projekty v oblasti pomoci najzraniteľnejším obyvateľkám a obyvateľom nášho mesta. Svojou činnosťou prispieva ku kvalitnejšiemu životu seniorov, zraniteľných rodín, ohrozených detí a mladých ľudí, ľudí bez domova alebo ohrozených stratou domova alebo iných sociálne vylúčených skupín obyvateľov Bratislavy. 

Pod sekciu spadajú aj rozpočtové organizácie mesta, a to konkrétne sedem zariadení pre seniorov, tri zariadenia opatrovateľskej služby a jeden denný stacionár z celkovou kapacitou viac ako 1 100 ľudí, jedno resocializačné centrum pre ľudí, ktorí absolvovali liečbu závislosti a tiež mestská nájomná agentúra, ktorá prepája komerčných prenajímateľov s rodinami, ktoré sú diskriminované na bežnom trhu bývania. 

Viac o práci sekcie sociálnych vecí nájdete na: https://www.facebook.com/brati...

Informácie o výberovom konaní

Zoznam požadovaných dokladov:

  • žiadosť o zaradenie do výberového konania
  • motivačný list
  • štruktúrovaný profesijný životopis
  • fotokópia dokladu o dosiahnutom vzdelaní
  • Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

Výberové konanie je dvojkolové. Súčasťou II. kola je  vypracovanie a odprezentovanie zadania na základe zadania zaslaného po úspešnom absolvovaní I. kola.

Na osobné stretnutie si vyhradzujeme právo pozvať len vybrané kandidátky a kandidátov.

Žiadosť spolu s požadovanými dokladmi a materiálmi doručte elektronicky najneskôr do 12.5.2024.

Zverejnené dňa: 22.04.2024

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

Ekonomické, Právne alebo Humanitné zameranie

Prax na pozícii/v oblasti

prax najmenej 10 rokov po ukončení II. stupňa vysokoškolského štúdia,prax na manažérskej/ riadiacej

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • prax najmenej 10 rokov po ukončení II. stupňa vysokoškolského štúdia,
  • prax na manažérskej/ riadiacej pozícii min 5 rokov, prax vo verejnej správe je vítaná
  • bezúhonnosť
  • predpoklady výkonu práce vo verejnom záujme
  • skúsenosti s projektovým manažmentom
  • riadiace, manažérske, komunikačné a osobnostné predpoklady na výkon funkcie
  • koncepčné a analytické myslenie, skúsenosti v oblasti finančného manažmentu
  • orientácia na cieľ, proaktivita v hľadaní riešení
  • všeobecný rozhľad a orientácia v sociálnej oblasti
  • diskrétnosť
  • orientácia v legislatíve: o   sociálnych služieb, najmä zákon č. 448/2008 Z.z., a základný prehľad súvisiacej platnej legislatívy, najmä zákon č. 302/2001 Z.z. o samospráve vyšších územných celkov, zákon č. 311/2001 Z.z. Zákonník práce, zákon č. 552/2003 Z.z. o výkone práce vo verejnom záujme,  zákon č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní, zákon č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov, zákon č. 211/2000 Z.z. o slobodnom prístupe k informáciám, zákon č. 36/2005 Z.z. o rodine, zákon č. 219/2014 Z.z. o sociálnej práci a o podmienkach na výkon niektorých odborných činností v oblasti sociálnych vecí a rodiny, zákon č. 447/2008 Z.z. o peňažných príspevkoch na kompenzáciu ťažkého zdravotného postihnutia, zákon č. 523/2004 Z.z. o rozpočtových pravidlách verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov).
  • znalosť štátneho jazyka,
  • užívateľské ovládanie PC ( MS WORD, EXCEL, Internet ) 

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Verejná správa - samospráva

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Lucia Dendis
E-mail: poslať životopis
ID: 4813508  Dátum zverejnenia: 22.4.2024  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 2 700 EUR/mesiac