Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Právnik/čka- agenda súdnych sporov
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
2 000 EUR/mesiacod 2 000 EUR/mes. - v závislosti od odborných znalostí, pracovných skúseností a schopností je možné priznať aj osobný príplatok
2 000 EUR/mesiacod 2 000 EUR/mes. - v závislosti od odborných znalostí, pracovných skúseností a schopností je možné priznať aj osobný príplatok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Plniť úlohy v súvislosti s predsúdnym, súdnym, exekučným, konkurzným a reštrukturalizačným konaním.
- Zastupovať hlavné mesto SR Bratislava v súdnych, exekučných, dedičských, konkurzných a reštrukturalizačných konaniach, v konaniach pred orgánmi prokuratúry, Policajného zboru, orgánmi štátnej správy a orgánmi územnej samosprávy, vrátane správnych žalôb v zmysle zákona č. 162/2015 Z. z. Správny súdny poriadok.
- Zabezpečovať proces v súvislosti s úhradou súdnych poplatkov, trov konaní, záväzkov vyplývajúcich z Dohôd o urovnaní, súdnych rozhodnutí a ostatného a to v súvislosti s pridelenou agendou, v rozsahu svojich právomocí.
- Vybavovať žiadostí, sťažností a iné podnety od právnických osôb a fyzických osôb.
- Podieľať sa na riešení konkrétnych právnych vecí v súvislosti so sporovou agendou na základe požiadaviek orgánov hlavného mesta, vedenia hlavného mesta, odborných organizačných útvarov magistrátu.
- Vyhotovovať podklady, stanoviská a informácie pre primátora, námestníkov primátora a riaditeľa magistrátu v právnych veciach podľa pokynov nadriadených.
- Posudzovať a pripravovať návrhy na vydanie alebo novelizáciu všeobecne záväzných nariadení hlavného mesta, štatútu a interných predpisov schvaľovaných mestským zastupiteľstvom (napr. rokovacie a iné poriadky, zásady, pravidlá, smernice), ako aj rozhodnutí primátora a príkazov riaditeľa magistrátu v súvislosti so sporovou agendou.
- Vypracovávať právne stanoviská k podaniam právnických osôb a fyzických osôb v súvislosti so sporovou agendou
- Aktívne spolupracovať s inými odbornými útvarmi hlavného mesta.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Možnosť priznania peňažné benefity: osobné príplatky a odmeny, príspevok do DDS 2 – 3 %
- Možnosť profesijného a odborného rastu.
- Ďalšie benefity:
- pružný pracovný čas
- možnosť pracovať aj formou homeoffice
- zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámec zákona
- 2 dni v kalendárnom roku na regeneráciu pracovnej sily
- sociálna politika – príspevok na dopravu, príspevok na stravovanie, sociálna výpomoc, možnosť bezplatného vstupu do vybraných mestských inštitúcií
Informácie o výberovom konaní
Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:
- Žiadosť o zaradenie do výberového konania /motivačný list.
- Životopis.
- Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania.
- Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Poznámka:
Na osobné stretnutie si vyhradzujeme právo pozvať len vybraných kandidátov.
Žiadosť spolu s požadovanými dokladmi a materiálmi doručte elektronicky najneskôr do 29.04.2024.
Zverejnené dňa: 8.4.2024.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Právo
Prax na pozícii/v oblasti
min. 3 roky
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Požiadavky na vzdelanie a znalosti:
- ukončené vysokoškolské vzdelanie II. stupňa, odbor – právo,
- prax min. 3 roky,
- znalosti právnych predpisov súvisiacich s náplňou práce,
- komunikatívnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, odolnosť voči stresu, rozhodnosť, lojálnosť, koncepčné myslenie, otvorenosť k zmenám,
- ovládanie PC na používateľskej úrovni,
- práca s elektronickou stránkou, s portálom Ežaloby výhodou resp. chuť naučiť sa s nimi pracovať
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Verejná správa - samospráva
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
ID: 4802420
Dátum zverejnenia: 8.4.2024
2024-04-08
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Odborný referent, Právnik Spoločnosť: Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 2 000 EUR/mesiac