Samostatný odborný referent v oblasti rozpočtu a kontrollingu

Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy

Miesto práce
Magistrát hl. mesta SR Bratislavy, Primaciálne nám. 1, 814 99 Bratislava 1, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Vykonávanie ucelenej agendy rozpočtu:
• zabezpečovanie rozpočtového kontrollingu a údajov z informačného systému vo vzťahu k organizačným útvarom a oddeleniam, k mestským organizáciám,
• sledovanie prípustnosti operácií z hľadiska plnenia rozpočtu,
• zostavovanie rozpočtu hlavného mesta SR a jeho zmien vo vzťahu k mestským organizáciám, útvarom a oddeleniam,
• zabezpečenie prenosu informácií za oblasť rozpočtu do IS NORIS, RIS.SAM,
• zabezpečovanie financovania mestských rozpočtových a príspevkových organizácií, vrátane metodického usmerňovania v súvislosti s rozpočtovým hospodárením
• spracúvanie podkladov a údajov o rozpočtovom hospodárení mestských organizácií, útvarov a oddelení do záverečného účtu hlavného mesta SR Bratislavy,
• spracúvanie podkladov a údajov o rozpočtovom hospodárení do orgánov mesta

Informácie o výberovom konaní

Žiadosti spolu s požadovanými dokladmi a materiálmi doručte v zalepenej obálke (s uvedeným platným telefónnym a e-mailovým kontaktom) s označením „Výberové konanie – SOR rozpočet - neotvárať“, najneskôr do 11. 09. 2017 na adresu:
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
oddelenie ľudských zdrojov
Primaciálne nám. č. 1
814 99 Bratislava 1

Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:
1. Žiadosť o zaradenie do výberového konania.
2. Životopis.
3. Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania.
4. Súhlas so spracúvaním osobných údajov v zmysle § 11 ods. 4 Zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
5. Výpis z registra trestov nie starší ako jeden mesiac.

Celé znenie inzerátu je zverejnené: www.bratislava.sk

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické, účtovnícke

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Expert
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Ukončené vysokoškolské vzdelanie 2. stupňa, zameranie ekonomické a praktické znalosti z účtovníctva, z rozpočtovníctva, zo spracovávania dát výhodou.
Odborná prax minimálne 3 roky.
Znalosť právnych predpisov v oblasti ekonomiky a financií vo verejnej správe a súvisiacej legislatívy.
Bezúhonnosť
Komunikatívnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, odolnosť voči stresu, koncepčné myslenie.
Počítačové znalosti – veľmi dobrá úroveň Excelu

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Verejná správa - samospráva

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov
ID: 3159138  Dátum zverejnenia: 14.8.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou