Samostatný odborný referent v oblasti krízového riadenia, civilnej ochrany, ochrany osobných údajov a ochrany utajovaných skutočností

Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy

Miesto práce
Magistrát hl. mesta SR Bratislavy, Primaciálne nám. 1, 814 99 Bratislava 1, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

1. Spracovanie návrhov opatrení pre obdobie brannej pohotovosti štátu na úseku hospodárskej mobilizácie na úrovni hlavného mesta SR Bratislavy.
2. Vypracovanie, vedenie a aktualizácia dokumentácie krízového riadenia a civilnej ochrany Hlavného mesta SR Bratislavy a civilnej ochrany pracovísk Magistrátu hl. mesta SR Bratislavy.
3. Vybavovanie agendy na úseku personálneho naplnenia funkcií pre brannú pohotovosť štátu, hospodársku mobilizáciu alebo inú krízovú situáciu
4. Usmerňovanie a kontrola v oblasti ochrany osobných údajov a utajovaných skutočností hl. m. SR Bratislavy.
5. Rozpracúvanie úloh a opatrení civilnej ochrany, ich organizovanie a komplexné zabezpečovanie na úrovni Magistrátu a hl. mesta SR Bratislavy.
6. Zabezpečovanie a vykonávanie ochrany osobných údajov.
7. Zabezpečovanie a vykonávanie ochrany utajovaných skutočností tvoriacich predmet štátneho tajomstva alebo služobného tajomstva.
8. Tvorba rozpočtu - požiadavky pre zabezpečenie podmienok v oblasti krízového riadenia, civilnej ochrany a ochrany osobných údajov na pracoviskách magistrátu.
9. Príprava podkladov pre zmluvné vzťahy pri zabezpečovaní služieb dodávateľským spôsobom v rozsahu svojej pôsobnosti.

Informácie o výberovom konaní

Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:
1. Žiadosť o zaradenie do výberového konania.
2. Životopis.
3. Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania.
4. Súhlas so spracúvaním osobných údajov v zmysle § 11 ods. 4 Zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
5. Výpis z registra trestov nie starší ako jeden mesiac.
6. Písomná koncepcia výkonu funkcie.

Žiadosti spolu s požadovanými dokladmi a materiálmi doručte v zalepenej obálke (s uvedeným platným telefónnym a e-mailovým kontaktom) s označením „Výberové konanie –SOR OOU - neotvárať“, najneskôr do 11.4.2017 na adresu:
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
oddelenie ľudských zdrojov
Primaciálne nám. č. 1
814 99 Bratislava 1

Celé znenie inzerátu na www.bratislava.sk

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

1. Vysokoškolské vzdelanie.
2. Prax min. 3 roky.
3. Vedenie tímu výhodou.
4. Znalosti v oblasti ochrany osobných údajov a utajovaných skutočností.
5. Znalosti v oblasti krízového riadenia a civilnej ochrany.
6. Znalosť legislatívy verejnej správy a samosprávy.
7. Práca s PC - MS Word, MS Excel, Internet.
8. Samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, komunikatívnosť.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Verejná správa - samospráva

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov
ID: 2988797  Dátum zverejnenia: 28.3.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou