Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Samostatný odborný referent v oblasti krízového riadenia, civilnej ochrany, ochrany osobných údajov a ochrany utajovaných skutočností
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
Miesto práce
Magistrát hl. mesta SR Bratislavy, Primaciálne nám. 1, 814 99 Bratislava 1, Bratislava
Magistrát hl. mesta SR Bratislavy, Primaciálne nám. 1, 814 99 Bratislava 1, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
1. Spracovanie návrhov opatrení pre obdobie brannej pohotovosti štátu na úseku hospodárskej mobilizácie na úrovni hlavného mesta SR Bratislavy.
2. Vypracovanie, vedenie a aktualizácia dokumentácie krízového riadenia a civilnej ochrany Hlavného mesta SR Bratislavy a civilnej ochrany pracovísk Magistrátu hl. mesta SR Bratislavy.
3. Vybavovanie agendy na úseku personálneho naplnenia funkcií pre brannú pohotovosť štátu, hospodársku mobilizáciu alebo inú krízovú situáciu
4. Usmerňovanie a kontrola v oblasti ochrany osobných údajov a utajovaných skutočností hl. m. SR Bratislavy.
5. Rozpracúvanie úloh a opatrení civilnej ochrany, ich organizovanie a komplexné zabezpečovanie na úrovni Magistrátu a hl. mesta SR Bratislavy.
6. Zabezpečovanie a vykonávanie ochrany osobných údajov.
7. Zabezpečovanie a vykonávanie ochrany utajovaných skutočností tvoriacich predmet štátneho tajomstva alebo služobného tajomstva.
8. Tvorba rozpočtu - požiadavky pre zabezpečenie podmienok v oblasti krízového riadenia, civilnej ochrany a ochrany osobných údajov na pracoviskách magistrátu.
9. Príprava podkladov pre zmluvné vzťahy pri zabezpečovaní služieb dodávateľským spôsobom v rozsahu svojej pôsobnosti.
2. Vypracovanie, vedenie a aktualizácia dokumentácie krízového riadenia a civilnej ochrany Hlavného mesta SR Bratislavy a civilnej ochrany pracovísk Magistrátu hl. mesta SR Bratislavy.
3. Vybavovanie agendy na úseku personálneho naplnenia funkcií pre brannú pohotovosť štátu, hospodársku mobilizáciu alebo inú krízovú situáciu
4. Usmerňovanie a kontrola v oblasti ochrany osobných údajov a utajovaných skutočností hl. m. SR Bratislavy.
5. Rozpracúvanie úloh a opatrení civilnej ochrany, ich organizovanie a komplexné zabezpečovanie na úrovni Magistrátu a hl. mesta SR Bratislavy.
6. Zabezpečovanie a vykonávanie ochrany osobných údajov.
7. Zabezpečovanie a vykonávanie ochrany utajovaných skutočností tvoriacich predmet štátneho tajomstva alebo služobného tajomstva.
8. Tvorba rozpočtu - požiadavky pre zabezpečenie podmienok v oblasti krízového riadenia, civilnej ochrany a ochrany osobných údajov na pracoviskách magistrátu.
9. Príprava podkladov pre zmluvné vzťahy pri zabezpečovaní služieb dodávateľským spôsobom v rozsahu svojej pôsobnosti.
Informácie o výberovom konaní
Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:
1. Žiadosť o zaradenie do výberového konania.
2. Životopis.
3. Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania.
4. Súhlas so spracúvaním osobných údajov v zmysle § 11 ods. 4 Zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
5. Výpis z registra trestov nie starší ako jeden mesiac.
6. Písomná koncepcia výkonu funkcie.
Žiadosti spolu s požadovanými dokladmi a materiálmi doručte v zalepenej obálke (s uvedeným platným telefónnym a e-mailovým kontaktom) s označením „Výberové konanie –SOR OOU - neotvárať“, najneskôr do 11.4.2017 na adresu:
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
oddelenie ľudských zdrojov
Primaciálne nám. č. 1
814 99 Bratislava 1
Celé znenie inzerátu na www.bratislava.sk
1. Žiadosť o zaradenie do výberového konania.
2. Životopis.
3. Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania.
4. Súhlas so spracúvaním osobných údajov v zmysle § 11 ods. 4 Zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
5. Výpis z registra trestov nie starší ako jeden mesiac.
6. Písomná koncepcia výkonu funkcie.
Žiadosti spolu s požadovanými dokladmi a materiálmi doručte v zalepenej obálke (s uvedeným platným telefónnym a e-mailovým kontaktom) s označením „Výberové konanie –SOR OOU - neotvárať“, najneskôr do 11.4.2017 na adresu:
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
oddelenie ľudských zdrojov
Primaciálne nám. č. 1
814 99 Bratislava 1
Celé znenie inzerátu na www.bratislava.sk
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
1. Vysokoškolské vzdelanie.
2. Prax min. 3 roky.
3. Vedenie tímu výhodou.
4. Znalosti v oblasti ochrany osobných údajov a utajovaných skutočností.
5. Znalosti v oblasti krízového riadenia a civilnej ochrany.
6. Znalosť legislatívy verejnej správy a samosprávy.
7. Práca s PC - MS Word, MS Excel, Internet.
8. Samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, komunikatívnosť.
2. Prax min. 3 roky.
3. Vedenie tímu výhodou.
4. Znalosti v oblasti ochrany osobných údajov a utajovaných skutočností.
5. Znalosti v oblasti krízového riadenia a civilnej ochrany.
6. Znalosť legislatívy verejnej správy a samosprávy.
7. Práca s PC - MS Word, MS Excel, Internet.
8. Samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, komunikatívnosť.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Verejná správa - samospráva
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
ID: 2988797
Dátum zverejnenia: 28.3.2017
2017-03-28
lokalita: Bratislava Pozícia: Samostatný referent Spoločnosť: Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou