Vedúci finančného oddelenia

Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy

Miesto práce
Magistrát hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy, Primaciálne nám. 1, 814 99 Bratislava, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Komplexné riadenie a koordinácia činnosti finančného oddelenia.
Zabezpečovanie tvorby finančnej stratégie hlavného mesta SR Bratislavy.
Metodické usmerňovanie rozpočtového procesu a vedenia účtovníctva hlavného mesta vrátane organizačných útvarov magistrátu a rozpočtových a príspevkových organizácií zriadených hlavným mestom.
Riadenie a dohľad pri uplatňovaní právnych noriem v oblasti financovania hospodárstva hlavného mesta počnúc procesom zostavovania rozpočtu za celé hospodárstvo hlavného mesta SR Bratislavy, jeho rozpisom na všetky organizačné zložky, určovaním pravidiel rozpočtového hospodárenia, priebežným hodnotením plnenia rozpočtu, finančným usporiadaním všetkých vzťahov k rozpočtu a končiac zostavením návrhu záverečného účtu za celé hospodárstvo hlavného mesta.
Metodické usmerňovanie plnenia a sledovania pohľadávok vrátane ich mimosúdneho vymáhania, odsúhlasovávania stavu majetku mesta a výsledkov jeho inventarizácie. Styk s peňažnými ústavmi.

Informácie o výberovom konaní

Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:
1. Žiadosť o zaradenie do výberového konania.
2. Životopis.
3. Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania.
4. Písomná koncepcia výkonu funkcie cca 3 strany.
5. Súhlas so spracúvaním osobných údajov v zmysle § 11 ods. 4 Zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

Žiadosti spolu s požadovanými dokladmi a materiálmi doručte v zalepenej obálke (s uvedeným platným telefónnym a e-mailovým kontaktom) s označením „Výberové konanie – vedúci FIN - neotvárať“, najneskôr do 12.8. 2015 na adresu:
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
oddelenie ľudských zdrojov
Primaciálne nám. č. 1
814 99 Bratislava 1

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Požiadavky na vzdelanie, schopnosti a odborné znalosti:
Ukončené vysokoškolské vzdelanie 2. stupňa s ekonomickým zameraním.
Riadiaca prax minimálne 5 rokov.
Prax v oblasti financií minimálne 3 rokov, prax vo verejnej správe v oblasti financií výhodou.
Znalosti právnych predpisov v oblasti ekonomiky a financií vo verejnej správe a súvisiacej legislatívy. Bezúhonnosť.
Komunikatívnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, odolnosť voči stresu, organizačné a riadiace schopnosti, koncepčné myslenie.
Znalosti MS Office.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Verejná správa - samospráva

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov
ID: 2192128  Dátum zverejnenia: 22.7.2015  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodou