Vedúci oddelenia vnútornej správy

Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy

Miesto práce
Magistrát hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy, Primaciálne nám. 1, 814 99 Bratislava, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Komplexné riadenie a koordinácia činnosti oddelenia vnútornej správy.
Riadenie výkonu správy objektov, v ktorých sú umiestnené pracoviská magistrátu.
Zabezpečovanie prevádzky a vybavenia pracovísk, registratúrnej agendy, spisovej služby, pokladničnej agendy.
Zabezpečovanie evidencie a inventarizácie majetku, ktorého je oddelenie správcom, materiálno-technického zásobovania, prevádzky motorových vozidiel, telekomunikačných služieb, komerčného využitia priestorov Primaciálneho paláca.
Vypracovávanie príslušnej časti návrhu rozpočtu, sledovanie čerpania rozpočtu.
Riadenie výkonu agendy fakturácie a vedenia centrálnej evidencie objednávok, ktoré sa týkajú agendy oddelenia vnútornej správy.

Informácie o výberovom konaní

Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:
1. Žiadosť o zaradenie do výberového konania.
2. Životopis.
3. Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania.
4. Písomná koncepcia výkonu funkcie cca 3 strany.
5. Súhlas so spracúvaním osobných údajov v zmysle § 11 ods. 4 Zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.


Žiadosti spolu s požadovanými dokladmi a materiálmi doručte v zalepenej obálke (s uvedeným platným telefónnym a e-mailovým kontaktom) s označením „Výberové konanie – vedúci OVS - neotvárať“, najneskôr do 8. júna 2015 na adresu:
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
oddelenie ľudských zdrojov
Primaciálne nám. č. 1
814 99 Bratislava 1

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Ukončené vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa.
Prax minimálne 5 rokov, prax v samospráve výhodou.
Riadiaca prax minimálne 3 roky (resp. vedenie tímu).
Bezúhonnosť.
Znalosť legislatívy verejnej správy a samosprávy.
Komunikatívnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, odolnosť voči stresu, organizačné a riadiace schopnosti, koncepčné myslenie.
Znalosť jazyka anglického, resp. nemeckého výhodou.
Dobré znalosti Microsoft Word, Microsoft Excel.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Verejná správa - samospráva

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov
ID: 2114142  Dátum zverejnenia: 19.5.2015  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodou