Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka
LYNX s.r.o.
Miesto práce
Jelačičova 8A, Bratislava
Jelačičova 8A, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.06.2017
01.06.2017
Mzdové podmienky (brutto)
od 800 do 1000 € + 13. plat
od 800 do 1000 € + 13. plat
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Komplexné zabezpečenie Front Desku bratislavskej pobočky firmy
• Samostatný výkon administratívnych prác na sekretariáte
• Práce spojené s prvým kontaktom so zákazníkmi, osobný kontakt, telefonický, písomne, e-mailom na dennej báze,
• Prepájanie hovorov a zapisovanie odkazov pre neprítomných zamestnancov,
• Vybavovanie korešpondencie písomnej, hlasovej a elektronickej podobe v slovenskom a anglickom jazyku,
• Príjem, evidencia a spracovanie pošty prevádzky, vedenie registratúry
• Výkon administratívnych činností spojených s chodom prevádzky
• Príprava podkladov, vedenie ekonomickej agendy a pokladne za prevádzku
• Príprava a organizácia pracovných stretnutí, porád, zabezpečenie servisu pre rokovacie konania zamestnancov prevádzky
• Príprava občerstvenia pre firemné návštevy
• Spracovanie cestovných príkazov zamestnancov, odpočet stravných lístkov,
• Zabezpečovanie operatívnej agendy podľa požiadaviek
• Spolupráca na marketingových a projektových aktivitách firmy
• Ďalšie činnosti podľa pokynov priameho nadriadeného
• Samostatný výkon administratívnych prác na sekretariáte
• Práce spojené s prvým kontaktom so zákazníkmi, osobný kontakt, telefonický, písomne, e-mailom na dennej báze,
• Prepájanie hovorov a zapisovanie odkazov pre neprítomných zamestnancov,
• Vybavovanie korešpondencie písomnej, hlasovej a elektronickej podobe v slovenskom a anglickom jazyku,
• Príjem, evidencia a spracovanie pošty prevádzky, vedenie registratúry
• Výkon administratívnych činností spojených s chodom prevádzky
• Príprava podkladov, vedenie ekonomickej agendy a pokladne za prevádzku
• Príprava a organizácia pracovných stretnutí, porád, zabezpečenie servisu pre rokovacie konania zamestnancov prevádzky
• Príprava občerstvenia pre firemné návštevy
• Spracovanie cestovných príkazov zamestnancov, odpočet stravných lístkov,
• Zabezpečovanie operatívnej agendy podľa požiadaviek
• Spolupráca na marketingových a projektových aktivitách firmy
• Ďalšie činnosti podľa pokynov priameho nadriadeného
Zamestnanecké výhody, benefity
nefinančné benefity (možnosť výberu z programov zdravie, šport a kultúra)
nadštandardný príspevok na stravovanie
nadštandardný príspevok na stravovanie
Informácie o výberovom konaní
Samostatnosť, zodpovednosť, komunikatívnosť, spoľahlivosť, príjemné vystupovanie
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Pokladňa - Pokročilý
Strojopis - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Základy
Strojopis - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Základy
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Slovenská firma, pôsobiaca v oblasti počítačových sietí, informačných systémov a informačnej bezpečnosti.
ID: 3037062
Dátum zverejnenia: 28.4.2017
2017-04-28
lokalita: Bratislava Pozícia: Asistent Spoločnosť: LYNX s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 800 do 1000 € + 13. plat