Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office Asistentka
TapGest s. r. o.
Miesto práce
Binarium, Staré Grunty, Karlova Ves
Binarium, Staré Grunty, Karlova Ves
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
6 EUR/hod.
6 EUR/hod.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho malého tímu hľadáme sympatickú osobu, s ktorou bude radosť komunikovať. Ide o dlhodobú pozíciu, nemáme záujem o niekoho, kto to bude brať ako brigádu na krátky čas. Ideálny kandidát je študentka 2., 3. alebo 4. ročníka VŠ.
Práca na cca 70 - 80 hodín mesačne.
Na starosti budeš mať okrem chodu kancelárie aj podporu našich používateľov v SR/ČR. Skrátka reprezentovať firmu na úrovni a zabezpečiť všetky tie nevyhnutné drobnosti, vďaka ktorým potom všetko šľape ako švajčiarske hodinky.
Pracovať budeš v Bratislave, office máme v Binarium (Mlynská dolina). Na pracovnej dobe sa vieme dohodnúť, ale je potrebné aby si bola k dispozícií aspoň 3-4 dni v týždni.
Tvoja náplň práce:
- administratívne práce a telefonická/email podpora pre našich klientov
- organizovanie návštev, rokovaní, porád a služobných ciest
- zabezpečovať účasť na eventoch na ktorých sa ako firma odprezentujeme
- absolvovanie obchodných a služobných ciest a rokovaní
- organizácia team-buildingov a firemných eventov
- komunikácia s dodávateľmi a odberateľmi
- iné administratívne činnosti
Práca na cca 70 - 80 hodín mesačne.
Na starosti budeš mať okrem chodu kancelárie aj podporu našich používateľov v SR/ČR. Skrátka reprezentovať firmu na úrovni a zabezpečiť všetky tie nevyhnutné drobnosti, vďaka ktorým potom všetko šľape ako švajčiarske hodinky.
Pracovať budeš v Bratislave, office máme v Binarium (Mlynská dolina). Na pracovnej dobe sa vieme dohodnúť, ale je potrebné aby si bola k dispozícií aspoň 3-4 dni v týždni.
Tvoja náplň práce:
- administratívne práce a telefonická/email podpora pre našich klientov
- organizovanie návštev, rokovaní, porád a služobných ciest
- zabezpečovať účasť na eventoch na ktorých sa ako firma odprezentujeme
- absolvovanie obchodných a služobných ciest a rokovaní
- organizácia team-buildingov a firemných eventov
- komunikácia s dodávateľmi a odberateľmi
- iné administratívne činnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
- Start-upové prostredie, v ktorom budeš mať výrazný vplyv na výsledky
- Príležitosť rásť, tak ako porastie firma
- Mladý a zábavný kolektív, ktorý vytvára super pracovnú atmosféru
- Mzda 6 EUR/hod brutto
- Príležitosť rásť, tak ako porastie firma
- Mladý a zábavný kolektív, ktorý vytvára super pracovnú atmosféru
- Mzda 6 EUR/hod brutto
Informácie o výberovom konaní
Ak ťa táto pracovná ponuka zaujala, zašli nám svoj:
1. životopis v slovenskom alebo anglickom jazyku na e-mail [email protected]
2. fotografiu v CV alebo samostatne
3. spomeň tvoju motiváciu - či už prostredníctvom motivačného listu, videa alebo akejkoľvek inej platformy :)
1. životopis v slovenskom alebo anglickom jazyku na e-mail [email protected]
2. fotografiu v CV alebo samostatne
3. spomeň tvoju motiváciu - či už prostredníctvom motivačného listu, videa alebo akejkoľvek inej platformy :)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme technologická firma, ktorá búra zaužívané postupy v oblasti OOH médií. Okrem Slovenska pôsobíme v ďalších 3 krajinách EU a rýchlo expandujeme. Ak ťa baví kreatívna práca s inovatívnymi technológiami, tento job je ideálny pre teba!
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 2986865
Dátum zverejnenia: 16.3.2022
2022-03-16
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: TapGest s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 6 EUR/hod.