Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office asistentka
TapGest s. r. o.
Miesto práce
Bajzova 12, 821 08 Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava
Bajzova 12, 821 08 Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
20.03.2017
20.03.2017
Mzdové podmienky (brutto)
6 EUR/hod brutto
6 EUR/hod brutto
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho malého tímu hľadáme sympatickú a reprezentatívnu osobu, s ktorou bude radosť komunikovať. Ide o dlhodobú pozíciu, nemáme záujem o niekoho, kto to bude brať ako brigádu na krátky čas. Ideálny kandidát je študentka 2., 3. alebo 4. ročníka VŠ.
Práca na cca 50 - 80 hodín mesačne.
Na starosti budeš mať bezproblémový chod kancelárie v našom technologickom startupe. Jedná sa o také tie klasiky ako usmievať sa, vítať návštevy, spraviť kávu. Skrátka reprezentovať na úrovni a zabezpečiť všetky tie nevyhnutné drobnosti, vďaka ktorým potom všetko šľape ako švajčiarske hodinky.
Tvoja náplň práce:
- starostlivosť o chod kancelárie, návštevy a agendu recepcie
- organizovanie návštev, rokovaní, porád a služobných ciest
- zabezpečovať účasť na eventoch na ktorých sa ako firma odprezentujeme
- absolvovanie obchodných a služobných ciest a rokovaní
- organizácia team-buildingov a firemných eventov
- komunikácia s dodávateľmi a odberateľmi
- iné administratívne činnosti
Práca na cca 50 - 80 hodín mesačne.
Na starosti budeš mať bezproblémový chod kancelárie v našom technologickom startupe. Jedná sa o také tie klasiky ako usmievať sa, vítať návštevy, spraviť kávu. Skrátka reprezentovať na úrovni a zabezpečiť všetky tie nevyhnutné drobnosti, vďaka ktorým potom všetko šľape ako švajčiarske hodinky.
Tvoja náplň práce:
- starostlivosť o chod kancelárie, návštevy a agendu recepcie
- organizovanie návštev, rokovaní, porád a služobných ciest
- zabezpečovať účasť na eventoch na ktorých sa ako firma odprezentujeme
- absolvovanie obchodných a služobných ciest a rokovaní
- organizácia team-buildingov a firemných eventov
- komunikácia s dodávateľmi a odberateľmi
- iné administratívne činnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
- Start-upové prostredie, v ktorom budeš mať výrazný vplyv na výsledky
- Príležitosť rásť, tak ako porastie LURITY
- Mladý a zábavný kolektív, ktorý vytvára super pracovnú atmosféru
- Mzda 6 EUR/hod brutto
- Príležitosť rásť, tak ako porastie LURITY
- Mladý a zábavný kolektív, ktorý vytvára super pracovnú atmosféru
- Mzda 6 EUR/hod brutto
Informácie o výberovom konaní
Ak ťa táto pracovná ponuka zaujala, zašli nám svoj:
1. životopis v slovenskom alebo anglickom jazyku na e-mail [email protected]
2. fotografiu v CV alebo samostatne
3. spomeň tvoju motiváciu - či už prostredníctvom motivačného listu, videa alebo akejkoľvek inej platformy :)
4. do predmetu e-mailu uveď: Vaša nová Asistentka :)
Pracovať budeš v Bratislave, office máme v Starom meste na Zámockej ulici. Na pracovnej dobe sa vieme dohodnúť.
1. životopis v slovenskom alebo anglickom jazyku na e-mail [email protected]
2. fotografiu v CV alebo samostatne
3. spomeň tvoju motiváciu - či už prostredníctvom motivačného listu, videa alebo akejkoľvek inej platformy :)
4. do predmetu e-mailu uveď: Vaša nová Asistentka :)
Pracovať budeš v Bratislave, office máme v Starom meste na Zámockej ulici. Na pracovnej dobe sa vieme dohodnúť.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme technologická firma, ktorá búra zaužívané postupy v oblasti OOH médií. Okrem Slovenska pôsobíme v ďalších 3 krajinách EU a rýchlo expandujeme. Ak ťa baví kreatívna práca s inovatívnymi technológiami, tento job je ideálny pre teba!
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 2972302
Dátum zverejnenia: 13.3.2017
2017-03-13
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: TapGest s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 6 EUR/hod brutto