Operátor zákazníckej linky - vybavovanie objednávok klientov (denná a popoludňajšia zmena). Rozširujeme náš tím.
Miesto práce
Most pri Bratislave
Most pri Bratislave
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 - 1 600 EUR/mesiacPri odpracovaní plného mesačného pracovného fondu a plnenia pridelených úloh ponúkame hornú hranicu mzdy.
1 300 - 1 600 EUR/mesiacPri odpracovaní plného mesačného pracovného fondu a plnenia pridelených úloh ponúkame hornú hranicu mzdy.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- spracovávanie objednávok klientov prostredníctvom telefonických hovorov a emailov
- poskytovanie informácií a poradenstva zákazníkom
- napĺňanie zákazníckych potrieb ponukou a predajom produktov – aktívny predaj
- práca s interným systémom spoločnosti
- vkladanie dát do databázy, nahrávanie objednávok do systému
- komunikácia s ostatnými oddeleniami spoločnosti
Pracuje sa na 2 zmeny - prvá začína od 7.00 - 15.30 hod a druhá od 15.30 - 24.00 hod.
Zamestnanecké výhody, benefity
- stravné lístky v hodnote 5,85 € (príspevok zamestnávateľa vo výške 3,8 €),
- možnosť nakupovať tovar v zamestnaneckých cenách v našich skladových prevádzkach
- príspevok pri životnom jubileu, pri svadbe a pri narodení dieťaťa
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že Vás naša ponuka zaujala, pošlite nám životopis a súhlas so spracovaním osobných údajov na nižšie uvedený odkaz.
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za zaslanie životopisov a prejavený záujem pracovať v našom kolektíve. Všetky doručené životopisy budú posúdené na základe našich nastavených kritérií a požiadaviek. Na osobný pohovor budeme kontaktovať už len vybraných uchádzačov.
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za zaslanie životopisov a prejavený záujem pracovať v našom kolektíve. Všetky doručené životopisy budú posúdené na základe našich nastavených kritérií a požiadaviek. Na osobný pohovor budeme kontaktovať už len vybraných uchádzačov.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
31.5.2024 (ostáva ešte 9 dní)
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Veľkoobchod
Lunys
Lunys
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Prax na pozícii/v oblasti
operátor call centra
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prax ako špecialista predaja/pracovník call centra
- prozákaznícky prístup a príjemné vystupovanie
- zodpovednosť a svedomitosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Lunys, s.r.o. je slovenská spoločnosť s viac ako 25-ročnou históriou. Sme významným dovozcom a distribútorom ovocia a zeleniny, potravinového a nepotravinového sortimentu pre celé Slovensko. Našimi klientmi sú prevažne gastro prevádzky, školy a zariadenia hromadného stravovania. Prevádzkujeme aj internetový obchod pre domácnosti a koncových spotrebiteľov. Na Slovensku pôsobíme v Poprade a v Bratislave. Na európsky trh prinášame aj kvalitné služby v oblasti špedície a dopravy. Disponujeme vlastnou flotilou kamiónov a rozsiahlou databázou externých prepravcov.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 4517128
Dátum zverejnenia: 23.4.2024
2024-04-23
lokalita: Most pri Bratislave Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Spoločnosť: Lunys, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac