Asistentka riaditeľa pobočky

Miesto práce
Most pri Bratislave 812, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.03.2018
Mzdové podmienky (brutto)
1200 brutto

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • zabezpečuje administratívnu podporu riaditeľa pobočky Bratislava
  • plánovanie a organizovanie pracovných stretnutí a porád
  • spracovanie hospodárskej korešpondencie a elektronickej pošty
  • vypisovanie žiadanie na nákup drobného a dlhodobého majetku za obchodné odd.
  • príprava reportov predaja tovaru za sledované obdobie
  • mesačná príprava reportov vyhodnocujúcich obchodnú činnosť pobočky

Zamestnanecké výhody, benefity

  • touto cestou sa môžete stať súčasťou rýchlo sa rozvíjajúcej a dynamickej obchodnej spoločnosti, ktorá je na trhu už 21 rokov
  • možnosť odborného rastu
  • zamestnanci využívajú nákup tovaru za zamestnanecké ceny
  • služobný telefón

Informácie o výberovom konaní

Ak máte záujem o túto pozíciu motivačný list, životopis a súhlas so spracovaním osobných údajov nám zašlite emailom.
Ďakujeme všetkým uchádzačom za zaslanie životopisu. Posúdené budú všetky životopisy avšak, kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné administratívne a podporné služby

dovoz a distribúcia ovocia a zeleniny

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • dobré organizačné schopnosti
  • komunikatívny typ s príjemným vystupovaním
  • zodpovednosť, kreatívnosť
  • aktívny prístup
  • aktívne ovládanie Aj a NJ - výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Lunys, s.r.o. je slovenská spoločnosť s viac ako 25-ročnou históriou. Sme významným dovozcom a distribútorom ovocia a zeleniny, potravinového a nepotravinového sortimentu pre celé Slovensko. Našimi klientmi sú prevažne gastro prevádzky, školy a zariadenia hromadného stravovania. Prevádzkujeme aj internetový obchod pre domácnosti a koncových spotrebiteľov. Na Slovensku pôsobíme v Poprade a v Bratislave. Na európsky trh prinášame aj kvalitné služby v oblasti špedície a dopravy. Disponujeme vlastnou flotilou kamiónov a rozsiahlou databázou externých prepravcov.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Zuzana Šoltýsová
E-mail: poslať životopis
ID: 2106769  Dátum zverejnenia: 12.2.2018  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1200 brutto