Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka riaditeľa pobočky
Miesto práce
Most pri Bratislave 812, Bratislava
Most pri Bratislave 812, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.03.2018
01.03.2018
Mzdové podmienky (brutto)
1200 brutto
1200 brutto
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- zabezpečuje administratívnu podporu riaditeľa pobočky Bratislava
- plánovanie a organizovanie pracovných stretnutí a porád
- spracovanie hospodárskej korešpondencie a elektronickej pošty
- vypisovanie žiadanie na nákup drobného a dlhodobého majetku za obchodné odd.
- príprava reportov predaja tovaru za sledované obdobie
- mesačná príprava reportov vyhodnocujúcich obchodnú činnosť pobočky
Zamestnanecké výhody, benefity
- touto cestou sa môžete stať súčasťou rýchlo sa rozvíjajúcej a dynamickej obchodnej spoločnosti, ktorá je na trhu už 21 rokov
- možnosť odborného rastu
- zamestnanci využívajú nákup tovaru za zamestnanecké ceny
- služobný telefón
Informácie o výberovom konaní
Ak máte záujem o túto pozíciu motivačný list, životopis a súhlas so spracovaním osobných údajov nám zašlite emailom.
Ďakujeme všetkým uchádzačom za zaslanie životopisu. Posúdené budú všetky životopisy avšak, kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.
Ďakujeme všetkým uchádzačom za zaslanie životopisu. Posúdené budú všetky životopisy avšak, kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné administratívne a podporné služby
dovoz a distribúcia ovocia a zeleniny
dovoz a distribúcia ovocia a zeleniny
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- dobré organizačné schopnosti
- komunikatívny typ s príjemným vystupovaním
- zodpovednosť, kreatívnosť
- aktívny prístup
- aktívne ovládanie Aj a NJ - výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Lunys, s.r.o. je slovenská spoločnosť s viac ako 25-ročnou históriou. Sme významným dovozcom a distribútorom ovocia a zeleniny, potravinového a nepotravinového sortimentu pre celé Slovensko. Našimi klientmi sú prevažne gastro prevádzky, školy a zariadenia hromadného stravovania. Prevádzkujeme aj internetový obchod pre domácnosti a koncových spotrebiteľov. Na Slovensku pôsobíme v Poprade a v Bratislave. Na európsky trh prinášame aj kvalitné služby v oblasti špedície a dopravy. Disponujeme vlastnou flotilou kamiónov a rozsiahlou databázou externých prepravcov.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 2106769
Dátum zverejnenia: 12.2.2018
2018-02-12
lokalita: Bratislava Pozícia: Asistent Spoločnosť: Lunys, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1200 brutto