Administratívna a HR asistentka

Lugera & Maklér spol.s r.o.

Miesto práce
Trenčiansky kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

* Zabezpečenie náborového procesu pracovníkov: umiestnenie inzerátu, predvýber kandidátov, organizácia pracovného pohovoru, výber kandidátov, príprava pracovnej zmluvy a všetkých relevantných interných a externých dokumentov
* Zabezpečenie procesu nástupu nových zamestnancov a proces ukončenia pracovného pomeru : vstupné školenia, dokumentácia, archivácia atď.
* Vytváranie a udržiavanie databázy životopisov
* Udržiavanie osobnej zložky zamestnancov a zamestnaneckej databázy, sledovanie dôležitých termínov pracovného pomeru
* Sledovanie dochádzky zamestnancov
* Objednávanie, udržiavanie a vydávanie OOPP podľa potreby, vedenie evidencie OOPP
* Riadenie dokumentov o dočasnej pracovnej neschopnosti, OČR atď.
* Podpora spracovania dát pre mzdové účtovníctvo, vrátanie prognóz, riadenie dokumentov pre ročné zúčtovanie dane
* Distribúcia výplatných pások a stravných lístkov
* Aktívna podpora relevantných žiadostí /záležitostí zamestnancov
* Riadiť plán vzdelávacích aktivít zamestnancov
* Administratívna podpora
* Vytváranie objednávok pre relevantné CC (OOPP, stravné lístky, kancelárske potreby atď.)
* Podpora pri vytváraní interných a externých štatistík a reportov podľa potreby
* Návšteva pošty, Sociálnej poisťovne, atď. podľa potreby
* Podpora pri organizácií firemných akcií
* Preklad interných dokumentov
* Spolupráca pri strategických úlohách a dokumentoch

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

* Vzdelanie v HR alebo ekvivalentná skúsenosť
* Znalosť pracovného práva a súvisiacej legislatívy
* Znalosť mzdového účtovníctva výhodou
* Znalosť MS Office: Word, Excelu
* Aktívna znalosť anglického jazyka
* Presnosť a efektivita
* Diskrétnosť a rešpektovanie dôvernosti
* Vodičský preukaz výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Lugera & Maklér je jednou z najväčších personálno-poradenských spoločností na Slovensku. Od založenia v r. 1996 v Trenčíne sme otvorili 4 pobočky na Slovensku (TN, BA, NR, KE) a pôsobenie sme rozšírili aj do zahraničia - do Českej republiky, Holandska, Rumunska, Arménska a na Ukrajinu.

Uchádzačom o zamestnanie pomáhame s uplatnením na trhu práce bezplatne. Ponúkame možnosť registrácie životopisu v databáze, poskytujeme poradenstvo, zasielanie aktuálnych pracovných pozícií podľa zadaných kritérií a ďalšie služby.

Na osobných stretnutiach kandidátov dôkladne pripravíme na stretnutia s klientmi, informujeme ich o aktuálnej situácii na trhu práce v súvislosti s ich profilom a možnosťami uplatnenia. Samozrejmosťou je konštruktívna spätná väzba na priebeh pohovoru a poradenstvo kandidátovi.

V súčasnosti máme za sebou stovky veľkých i menších projektov pre zahraničných investorov, rovnako ako domáce slovenské spoločnosti a tisícky obsadených pracovných miest. Využite aj vy naše skúsenosti a jedinečné znalosti o trhu práce na Slovensku aj v zahraničí.
Viac informácií o nás nájdete na: www.lugera.sk

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 3143639  Dátum zverejnenia: 27.7.2017  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.