Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Accountant & HR Coordinator
Lugera & Maklér spol.s r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
* 1) Financie
* - Administrácia leasingu - inventarizácia zmlúv na konci mesiaca, porovnanie s účtovníctvom v SAPe, zaznamenávanie leasingových zmlúv do SAPu i Excelu
* - Príprava podkladov pre leasing reporting
* - Správa registra majetku = evidencia, zaradenie, odpisy, vyradenie, vrátane evidencie pohybu hmotného majetku (CAR, CDR)
* - Presné a včasné evidovanie majetkových faktúr, organizácia inventúr podľa slovenských zákonov a korporátnych pravidiel a štandardov, zaúčtovanie inventárnych rozdielov
* - Správa a management existujúcich zmlúv
* - Príprava programu (v spolupráci s obchodným oddelením) na predaj odobraných zariadení
* - Mesačná inventarizácia účtov, párovanie zostatkov na GL účtoch
* - Iné činnosti súvisiace s pracovným zaradením podľa pokynov priameho nadriadeného
* - Inicializácia platieb
* - Všeobecné účtovnícke zodpovednosti: udržiavanie príslušnej účtovnej agendy v aktuálnej podobe; spracovanie všetkých relevantných účtovných dokumentov; zabezpečenie aktuálnosti, úplnosti a správnosti účtovných záznamov v zmysle zákona a korporátnych pravidiel a štandardov; Inventarizácia relevantných účtov;
* - Vedenie/podieľanie sa na projektoch súvisiacich s pozíciou Účtovníčka
* 2) HR
* - HR administrácia - príprava a up-date dokumentácia
* - Payroll - príprava podkladov miezd a komunikácia s externou mzdovou agentúrou
* - Nábor, výber a adaptačný proces zamestnancov - koordinácia, asistencia (vrátane inzercie, prijímacích pohovorov atď.)
* - Poradná funkcia pre manažérov a zamestnancov v oblasti HR procesov a politík
* - Zodpovednosť za ďalšie oblasti HR ako zdravotná pracovná služba, školenia, spolupráca a komunikácia s dodávateľmi
* - Reporting za HR oblasť
* - tvorba a koordinácia pri zavádzaní HR politiky a pravidiel
* - Administrácia leasingu - inventarizácia zmlúv na konci mesiaca, porovnanie s účtovníctvom v SAPe, zaznamenávanie leasingových zmlúv do SAPu i Excelu
* - Príprava podkladov pre leasing reporting
* - Správa registra majetku = evidencia, zaradenie, odpisy, vyradenie, vrátane evidencie pohybu hmotného majetku (CAR, CDR)
* - Presné a včasné evidovanie majetkových faktúr, organizácia inventúr podľa slovenských zákonov a korporátnych pravidiel a štandardov, zaúčtovanie inventárnych rozdielov
* - Správa a management existujúcich zmlúv
* - Príprava programu (v spolupráci s obchodným oddelením) na predaj odobraných zariadení
* - Mesačná inventarizácia účtov, párovanie zostatkov na GL účtoch
* - Iné činnosti súvisiace s pracovným zaradením podľa pokynov priameho nadriadeného
* - Inicializácia platieb
* - Všeobecné účtovnícke zodpovednosti: udržiavanie príslušnej účtovnej agendy v aktuálnej podobe; spracovanie všetkých relevantných účtovných dokumentov; zabezpečenie aktuálnosti, úplnosti a správnosti účtovných záznamov v zmysle zákona a korporátnych pravidiel a štandardov; Inventarizácia relevantných účtov;
* - Vedenie/podieľanie sa na projektoch súvisiacich s pozíciou Účtovníčka
* 2) HR
* - HR administrácia - príprava a up-date dokumentácia
* - Payroll - príprava podkladov miezd a komunikácia s externou mzdovou agentúrou
* - Nábor, výber a adaptačný proces zamestnancov - koordinácia, asistencia (vrátane inzercie, prijímacích pohovorov atď.)
* - Poradná funkcia pre manažérov a zamestnancov v oblasti HR procesov a politík
* - Zodpovednosť za ďalšie oblasti HR ako zdravotná pracovná služba, školenia, spolupráca a komunikácia s dodávateľmi
* - Reporting za HR oblasť
* - tvorba a koordinácia pri zavádzaní HR politiky a pravidiel
Zamestnanecké výhody, benefity
- Práca v medzinárodnej spoločnosti, v mladom a dynamickom kolektíve
- Rozvinutý program benefitov pre zamestnancov
- Teambuildingové akcie
- Rozvinutý program benefitov pre zamestnancov
- Teambuildingové akcie
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
* Spoločnosť ponúkajúca služby a konkrétne riešenia súvisiace so správou a spracovaním dokumentov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Min.1 rok praxe v účtovníctve, min. 1 rok praxe v HR (výhodou)
- Všeobecná znalosť účtovného systému a procesov (najmä oblasť leasingu a majetku)
- Veľmi dobré komunikačné a organizačné schopnosti
- Znalosť HR procesov a Zákonníka práce (výhodou)
- Anglický jazyk aktívne slovom aj písmom
- SAP a US GAAP výhodou
- Tímový hráč
- Orientácia na dosiahnutie cieľov
- Schopnosť pracovať pod stresom
- Schopnosť dodržiavať termíny a plniť úlohy načas
- Všeobecná znalosť účtovného systému a procesov (najmä oblasť leasingu a majetku)
- Veľmi dobré komunikačné a organizačné schopnosti
- Znalosť HR procesov a Zákonníka práce (výhodou)
- Anglický jazyk aktívne slovom aj písmom
- SAP a US GAAP výhodou
- Tímový hráč
- Orientácia na dosiahnutie cieľov
- Schopnosť pracovať pod stresom
- Schopnosť dodržiavať termíny a plniť úlohy načas
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Lugera & Maklér je jednou z najväčších personálno-poradenských spoločností na Slovensku. Od založenia v r. 1996 v Trenčíne sme otvorili 4 pobočky na Slovensku (TN, BA, NR, KE) a pôsobenie sme rozšírili aj do zahraničia - do Českej republiky, Holandska, Rumunska, Arménska a na Ukrajinu.
Uchádzačom o zamestnanie pomáhame s uplatnením na trhu práce bezplatne. Ponúkame možnosť registrácie životopisu v databáze, poskytujeme poradenstvo, zasielanie aktuálnych pracovných pozícií podľa zadaných kritérií a ďalšie služby.
Na osobných stretnutiach kandidátov dôkladne pripravíme na stretnutia s klientmi, informujeme ich o aktuálnej situácii na trhu práce v súvislosti s ich profilom a možnosťami uplatnenia. Samozrejmosťou je konštruktívna spätná väzba na priebeh pohovoru a poradenstvo kandidátovi.
V súčasnosti máme za sebou stovky veľkých i menších projektov pre zahraničných investorov, rovnako ako domáce slovenské spoločnosti a tisícky obsadených pracovných miest. Využite aj vy naše skúsenosti a jedinečné znalosti o trhu práce na Slovensku aj v zahraničí.
Viac informácií o nás nájdete na: www.lugera.sk
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Uchádzačom o zamestnanie pomáhame s uplatnením na trhu práce bezplatne. Ponúkame možnosť registrácie životopisu v databáze, poskytujeme poradenstvo, zasielanie aktuálnych pracovných pozícií podľa zadaných kritérií a ďalšie služby.
Na osobných stretnutiach kandidátov dôkladne pripravíme na stretnutia s klientmi, informujeme ich o aktuálnej situácii na trhu práce v súvislosti s ich profilom a možnosťami uplatnenia. Samozrejmosťou je konštruktívna spätná väzba na priebeh pohovoru a poradenstvo kandidátovi.
V súčasnosti máme za sebou stovky veľkých i menších projektov pre zahraničných investorov, rovnako ako domáce slovenské spoločnosti a tisícky obsadených pracovných miest. Využite aj vy naše skúsenosti a jedinečné znalosti o trhu práce na Slovensku aj v zahraničí.
Viac informácií o nás nájdete na: www.lugera.sk
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 2661635
Dátum zverejnenia: 25.7.2016
2016-07-25
lokalita: Bratislava Pozícia: Fakturant, Personalista, Personálny konzultant, Špecialista fakturácie a platieb, Účtovník Spoločnosť: Lugera & Maklér spol.s r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.