Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Back Office / Asistentka pre obchodné oddelenie
Lugera & Maklér spol.s r.o.
Miesto práce
okres Žilina
okres Žilina
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodou
Dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
* Komunikácia s klientami, vybavovanie objednávok, prijímanie objednávok
* Zodpovedá za minimálny stav zásob na sklade
* Zodpovedá za objednanie materiálu pre klientov (projekty)
* Rieši klientske požiadavky, zodpovedá za vystavenie faktúr a včasnosť úhrad od klientov
* Zodpovedá za chod kancelárie, bežné nákupy, MTZ, podporu a koordinaciu firemných návštev
* Zabezpečuje pre obchodné oddelenie spoločnosti prvotriedny support - v zmysle admin podpory, tvorby prezentácií, zápisov z meetingov, a iné
* Zodpovedá za minimálny stav zásob na sklade
* Zodpovedá za objednanie materiálu pre klientov (projekty)
* Rieši klientske požiadavky, zodpovedá za vystavenie faktúr a včasnosť úhrad od klientov
* Zodpovedá za chod kancelárie, bežné nákupy, MTZ, podporu a koordinaciu firemných návštev
* Zabezpečuje pre obchodné oddelenie spoločnosti prvotriedny support - v zmysle admin podpory, tvorby prezentácií, zápisov z meetingov, a iné
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) a Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
* Ukončené SŠ - ekonomického zamerania
* Anglický jazyk – na úrovni umožňujúcej komunikáciu – podmienkou
* Nemecký jazyk - na úrovni bežnej komunikácie – vítaný
* Znalosť systému Orange Helios - výhodou
* Znalosť hospodárskej korešpondencie a strojopisu na pokročilej úrovni
* Znalosť fakturácie - základy
* Počítačové znalosti: MS Office pokročilá úroveň
* Samostatnosť, schopnosť dohľadať si potrebné informácie, veľmi dobré organizačné zručnosti, precíznosť a zmysel pre detail
* Analytické a technické myslenie, proklientská orientácia a komunikácia
* Anglický jazyk – na úrovni umožňujúcej komunikáciu – podmienkou
* Nemecký jazyk - na úrovni bežnej komunikácie – vítaný
* Znalosť systému Orange Helios - výhodou
* Znalosť hospodárskej korešpondencie a strojopisu na pokročilej úrovni
* Znalosť fakturácie - základy
* Počítačové znalosti: MS Office pokročilá úroveň
* Samostatnosť, schopnosť dohľadať si potrebné informácie, veľmi dobré organizačné zručnosti, precíznosť a zmysel pre detail
* Analytické a technické myslenie, proklientská orientácia a komunikácia
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Lugera & Maklér je jednou z najväčších personálno-poradenských spoločností na Slovensku. Od založenia v r. 1996 v Trenčíne sme otvorili 4 pobočky na Slovensku (TN, BA, NR, KE) a pôsobenie sme rozšírili aj do zahraničia - do Českej republiky, Holandska, Rumunska, Arménska a na Ukrajinu.
Uchádzačom o zamestnanie pomáhame s uplatnením na trhu práce bezplatne. Ponúkame možnosť registrácie životopisu v databáze, poskytujeme poradenstvo, zasielanie aktuálnych pracovných pozícií podľa zadaných kritérií a ďalšie služby.
Na osobných stretnutiach kandidátov dôkladne pripravíme na stretnutia s klientmi, informujeme ich o aktuálnej situácii na trhu práce v súvislosti s ich profilom a možnosťami uplatnenia. Samozrejmosťou je konštruktívna spätná väzba na priebeh pohovoru a poradenstvo kandidátovi.
V súčasnosti máme za sebou stovky veľkých i menších projektov pre zahraničných investorov, rovnako ako domáce slovenské spoločnosti a tisícky obsadených pracovných miest. Využite aj vy naše skúsenosti a jedinečné znalosti o trhu práce na Slovensku aj v zahraničí.
Viac informácií o nás nájdete na: www.lugera.sk
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Uchádzačom o zamestnanie pomáhame s uplatnením na trhu práce bezplatne. Ponúkame možnosť registrácie životopisu v databáze, poskytujeme poradenstvo, zasielanie aktuálnych pracovných pozícií podľa zadaných kritérií a ďalšie služby.
Na osobných stretnutiach kandidátov dôkladne pripravíme na stretnutia s klientmi, informujeme ich o aktuálnej situácii na trhu práce v súvislosti s ich profilom a možnosťami uplatnenia. Samozrejmosťou je konštruktívna spätná väzba na priebeh pohovoru a poradenstvo kandidátovi.
V súčasnosti máme za sebou stovky veľkých i menších projektov pre zahraničných investorov, rovnako ako domáce slovenské spoločnosti a tisícky obsadených pracovných miest. Využite aj vy naše skúsenosti a jedinečné znalosti o trhu práce na Slovensku aj v zahraničí.
Viac informácií o nás nájdete na: www.lugera.sk
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 2581555
Dátum zverejnenia: 27.5.2016
2016-05-27
lokalita: okres Žilina Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: Lugera & Maklér spol.s r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodou