Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Manažér predaja pre SR
Lugera & Maklér spol.s r.o.
Miesto práce
cca 3 dni v týždni v kancelárií v Nitre, dva dni v teréne, okres Nitra
cca 3 dni v týždni v kancelárií v Nitre, dva dni v teréne, okres Nitra
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
* Organizácia, kontrola, rozvoj, koučovanie a riadenie obchodného tímu (cca 15 ľudí)
* Dokumentácia, organizácia a riadenie procesov predajného oddelenia
* Organizácia a realizácia produktových a predajných školení - inertných i externých
* Príprava obchodných zmlúv na koncových zákazníkov a predajcov (obchodná časť)
* Koordinácia eventuálneho sťahovania výrobkov z trhu alebo ich výmeny v spolupráci so servisom
* Návrh záručných listov, kontrola znenia textov, úprava podľa potreby (v kooperácii so servisom)
* Stanovenie a kontrola KPI obchodného oddelenia a jeho pracovníkov
* Stanovenie a adaptácie obchodnej štruktúry podľa podmienok na trhu
* Organizácia a vedenie obchodnej časti a pravidelných meetingov
* Výber obchodného personálu a návrhy na prijatie/prepustenie
* Návrh ročných plánov a odmeňovacích parametrov
* Návrhy, realizácie a koordinácia obchodných aktivít, akcii a kampaní podľa cieľových skupín
* Zodpovednosť za obchodné výsledky a plnenie predajného plánu
* Sledovanie trhu, vývojových trendov, identifikácia požiadaviek trhu a zákazníkov v celom regióne
* Sledovanie cien, sledovanie trhu, vývoja konkurencie a aktuálnych trendov v oblasti predávaných produktov/služieb
* Rozvoj a realizácia kľúčových obchodných príležitostí, produktov a odbytových miest (interných i externých)
* Akvizície key acc. - siete i B2B
* Produktové uvedenia na trh
* Koordinácia obchodných aktivít na WEB-Shope
* Dohľad a riešenie pohľadávok
* Monitoring spokojnosti zákazníkov a predajcov
* Dokumentácia, organizácia a riadenie procesov predajného oddelenia
* Organizácia a realizácia produktových a predajných školení - inertných i externých
* Príprava obchodných zmlúv na koncových zákazníkov a predajcov (obchodná časť)
* Koordinácia eventuálneho sťahovania výrobkov z trhu alebo ich výmeny v spolupráci so servisom
* Návrh záručných listov, kontrola znenia textov, úprava podľa potreby (v kooperácii so servisom)
* Stanovenie a kontrola KPI obchodného oddelenia a jeho pracovníkov
* Stanovenie a adaptácie obchodnej štruktúry podľa podmienok na trhu
* Organizácia a vedenie obchodnej časti a pravidelných meetingov
* Výber obchodného personálu a návrhy na prijatie/prepustenie
* Návrh ročných plánov a odmeňovacích parametrov
* Návrhy, realizácie a koordinácia obchodných aktivít, akcii a kampaní podľa cieľových skupín
* Zodpovednosť za obchodné výsledky a plnenie predajného plánu
* Sledovanie trhu, vývojových trendov, identifikácia požiadaviek trhu a zákazníkov v celom regióne
* Sledovanie cien, sledovanie trhu, vývoja konkurencie a aktuálnych trendov v oblasti predávaných produktov/služieb
* Rozvoj a realizácia kľúčových obchodných príležitostí, produktov a odbytových miest (interných i externých)
* Akvizície key acc. - siete i B2B
* Produktové uvedenia na trh
* Koordinácia obchodných aktivít na WEB-Shope
* Dohľad a riešenie pohľadávok
* Monitoring spokojnosti zákazníkov a predajcov
Zamestnanecké výhody, benefity
* Prácu v stabilnej spoločnosti
* Služobný automobil
* 13. plat
* Motivujúce finančné ohodnotenie
* Služobný automobil
* 13. plat
* Motivujúce finančné ohodnotenie
Informácie o výberovom konaní
* Ak spĺňate uvedené požiadavky, zašlite nám prosím svoj životopis v slovenskom a anglickom jazyku.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Maloobchod
* Pozíciu obsadzujeme pre nášho klienta, renomovanú obchodnú spoločnosť.
* Pozíciu obsadzujeme pre nášho klienta, renomovanú obchodnú spoločnosť.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomického, obchodného alebo technického zamerania
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
* Vysokoškolské vzdelanie ekonomického, obchodného alebo technického zamerania
* Skúsenosti s vedením obchodného teamu - minimálne 7 rokov
* Prax na riadiacej alebo vedúcej pozícii min. 5 rokov
* Prax v predaji a distribúcii technických výrobkov je výhodou
* Aktívna znalosť anglického jazyka, nemecký jazyk je výhodou
* Bydlisko do 30km od Nitry
* Ochota cestovať (cca 3 dni v týždni v kancelárií, dva dni v teréne)
* Podnikateľské a ekonomické myslenie
* Skúsenosti s prípravami a dohodnutím zmluvných vzťahov
* Reprezentatívne vystupovanie
* Strategické myslenie
* Schopnosť tvoriť systémy a riadiť systémovo
* Výborné vyjednávacie a komunikačné schopnosti
* Vodičské oprávnenie B
* MS office, predovšetkým dobrá znalosť práce s MS Excel
* Znalosť SAP-výhoda
* Demokraticky štýl riadenia
* Skúsenosti s vedením obchodného teamu - minimálne 7 rokov
* Prax na riadiacej alebo vedúcej pozícii min. 5 rokov
* Prax v predaji a distribúcii technických výrobkov je výhodou
* Aktívna znalosť anglického jazyka, nemecký jazyk je výhodou
* Bydlisko do 30km od Nitry
* Ochota cestovať (cca 3 dni v týždni v kancelárií, dva dni v teréne)
* Podnikateľské a ekonomické myslenie
* Skúsenosti s prípravami a dohodnutím zmluvných vzťahov
* Reprezentatívne vystupovanie
* Strategické myslenie
* Schopnosť tvoriť systémy a riadiť systémovo
* Výborné vyjednávacie a komunikačné schopnosti
* Vodičské oprávnenie B
* MS office, predovšetkým dobrá znalosť práce s MS Excel
* Znalosť SAP-výhoda
* Demokraticky štýl riadenia
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Lugera & Maklér je jednou z najväčších personálno-poradenských spoločností na Slovensku. Od založenia v r. 1996 v Trenčíne sme otvorili 4 pobočky na Slovensku (TN, BA, NR, KE) a pôsobenie sme rozšírili aj do zahraničia - do Českej republiky, Holandska, Rumunska, Arménska a na Ukrajinu.
Uchádzačom o zamestnanie pomáhame s uplatnením na trhu práce bezplatne. Ponúkame možnosť registrácie životopisu v databáze, poskytujeme poradenstvo, zasielanie aktuálnych pracovných pozícií podľa zadaných kritérií a ďalšie služby.
Na osobných stretnutiach kandidátov dôkladne pripravíme na stretnutia s klientmi, informujeme ich o aktuálnej situácii na trhu práce v súvislosti s ich profilom a možnosťami uplatnenia. Samozrejmosťou je konštruktívna spätná väzba na priebeh pohovoru a poradenstvo kandidátovi.
V súčasnosti máme za sebou stovky veľkých i menších projektov pre zahraničných investorov, rovnako ako domáce slovenské spoločnosti a tisícky obsadených pracovných miest. Využite aj vy naše skúsenosti a jedinečné znalosti o trhu práce na Slovensku aj v zahraničí.
Viac informácií o nás nájdete na: www.lugera.sk
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Uchádzačom o zamestnanie pomáhame s uplatnením na trhu práce bezplatne. Ponúkame možnosť registrácie životopisu v databáze, poskytujeme poradenstvo, zasielanie aktuálnych pracovných pozícií podľa zadaných kritérií a ďalšie služby.
Na osobných stretnutiach kandidátov dôkladne pripravíme na stretnutia s klientmi, informujeme ich o aktuálnej situácii na trhu práce v súvislosti s ich profilom a možnosťami uplatnenia. Samozrejmosťou je konštruktívna spätná väzba na priebeh pohovoru a poradenstvo kandidátovi.
V súčasnosti máme za sebou stovky veľkých i menších projektov pre zahraničných investorov, rovnako ako domáce slovenské spoločnosti a tisícky obsadených pracovných miest. Využite aj vy naše skúsenosti a jedinečné znalosti o trhu práce na Slovensku aj v zahraničí.
Viac informácií o nás nájdete na: www.lugera.sk
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 2059077
Dátum zverejnenia: 24.3.2015
2015-03-24
lokalita: okres Nitra Pozícia: Vedúci odbytu Spoločnosť: Lugera & Maklér spol.s r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.