Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Hlavný účtoník - Zastupovanie počas MD
Lugera & Maklér spol.s r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
1. 2. 2015
1. 2. 2015
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
* Vedie podvojné účtovníctvo ako v IFRS, tak podľa slovenských účtovných štandardov
* Metodika a kontrola práce účtovného odd.
* Daňová agenda – vedie operatívnu evidenciu dane z pridanej hodnoty a spotrebnej dane, spracovanie priznaní k dani z príjmov právnických osôb, cestnej dane a ostatných daní v prípade potreby,
* Spoluprácuje s oddelením logistiky pri riešení colných záležitostí
* Kontakt s daňovými poradcami v prípade potreby
* Vedie operatívnu evidenciu hmotného a nehmotného investičného majetku, drobného hmotného majetku, výpočet účtovných a daňových odpisov
* Kontroluje účtovné doklady z formálneho a daňového hľadiska
* Sleduje aktuálne zmeny v účtovnej legislatíve a predpisoch a kontrolovať účtovné operácie podľa štandardov a legislatívy platnej pre slovenské účtovníctvo
* Spolupracuje s ostatnými oddeleniami, hlavne s marketingom a s obchodom pri posudzovaní daňových dopadov (DPH, daň z príjmu) ich aktivít a rozhodnutí
* Implementuje a udržiava interné kontroly
* Je v kontakte s úradmi - daňový, štatistický a colný úrad, národná banka, obchodný register / Príprava štatistických výkazov a podkladov pre potreby auditu a daňového poradenstva. Spolupráca s kontrolnými a daňovými orgánmi štátnej správy
* Sleduje cash flow a plánovanie príjmov a výdajov hotovosti. Styk s bankou
* Reportuje finančné výsledky na centrálu pre účely konsolidácie (Board reporting).
* Udržiava a rozvíja SAP (modul FI)
* Tvorí analýzy a správy podľa požiadaviek vedenia spoločnosti
* Dodržiava všeobecne záväzné právne predpisy, interné predpisy a Pracovný poriadok.
* Dodržiava zákonné predpisy v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, požiarnej ochrany, ochrany dát, ochrany zverených prostriedkov, ochrany životného prostredia.
* V rámci svojej zodpovednosti schvaľuje čerpanie finančných prostriedkov a efektívne využívať všetky zdroje (technické, finančné, informačné, časové, ľudské).
* Zodpovedá za zverený majetok firmy podľa preberacieho protokolu
* Podieľa sa na svojom odbornom a osobnostnom rozvoji s ohľadom na náplň pracovného miesta za účelom zvyšovania efektivity práce.
* V spolupráci s HR oddelením sa podieľa na aktivitách vo zverenom organizačnom útvare po personálnej stránke -
* plánovanie ľudských zdrojov, aktualizácia popisov pracovného miesta, nábor/výber zamestnancov, motivovanie, rozvoj,
* optimalizovanie individuálnych cieľov a pravidelné hodnotenie
* Zodpoveda v plnej miere za novoprijatého podriadeného zamestnanca počas skúšobnej doby a podieľať sa na jeho adaptačnom procese.
* V rámci danej právomoci pripravuje, resp. podieľa sa na príprave interných dokumentov.
* Vykonáva koncepčnú/systémovú/tvorivú/metodickú činnosť, riadiť/organizovať/koordinovať zložité procesy
* Metodika a kontrola práce účtovného odd.
* Daňová agenda – vedie operatívnu evidenciu dane z pridanej hodnoty a spotrebnej dane, spracovanie priznaní k dani z príjmov právnických osôb, cestnej dane a ostatných daní v prípade potreby,
* Spoluprácuje s oddelením logistiky pri riešení colných záležitostí
* Kontakt s daňovými poradcami v prípade potreby
* Vedie operatívnu evidenciu hmotného a nehmotného investičného majetku, drobného hmotného majetku, výpočet účtovných a daňových odpisov
* Kontroluje účtovné doklady z formálneho a daňového hľadiska
* Sleduje aktuálne zmeny v účtovnej legislatíve a predpisoch a kontrolovať účtovné operácie podľa štandardov a legislatívy platnej pre slovenské účtovníctvo
* Spolupracuje s ostatnými oddeleniami, hlavne s marketingom a s obchodom pri posudzovaní daňových dopadov (DPH, daň z príjmu) ich aktivít a rozhodnutí
* Implementuje a udržiava interné kontroly
* Je v kontakte s úradmi - daňový, štatistický a colný úrad, národná banka, obchodný register / Príprava štatistických výkazov a podkladov pre potreby auditu a daňového poradenstva. Spolupráca s kontrolnými a daňovými orgánmi štátnej správy
* Sleduje cash flow a plánovanie príjmov a výdajov hotovosti. Styk s bankou
* Reportuje finančné výsledky na centrálu pre účely konsolidácie (Board reporting).
* Udržiava a rozvíja SAP (modul FI)
* Tvorí analýzy a správy podľa požiadaviek vedenia spoločnosti
* Dodržiava všeobecne záväzné právne predpisy, interné predpisy a Pracovný poriadok.
* Dodržiava zákonné predpisy v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, požiarnej ochrany, ochrany dát, ochrany zverených prostriedkov, ochrany životného prostredia.
* V rámci svojej zodpovednosti schvaľuje čerpanie finančných prostriedkov a efektívne využívať všetky zdroje (technické, finančné, informačné, časové, ľudské).
* Zodpovedá za zverený majetok firmy podľa preberacieho protokolu
* Podieľa sa na svojom odbornom a osobnostnom rozvoji s ohľadom na náplň pracovného miesta za účelom zvyšovania efektivity práce.
* V spolupráci s HR oddelením sa podieľa na aktivitách vo zverenom organizačnom útvare po personálnej stránke -
* plánovanie ľudských zdrojov, aktualizácia popisov pracovného miesta, nábor/výber zamestnancov, motivovanie, rozvoj,
* optimalizovanie individuálnych cieľov a pravidelné hodnotenie
* Zodpoveda v plnej miere za novoprijatého podriadeného zamestnanca počas skúšobnej doby a podieľať sa na jeho adaptačnom procese.
* V rámci danej právomoci pripravuje, resp. podieľa sa na príprave interných dokumentov.
* Vykonáva koncepčnú/systémovú/tvorivú/metodickú činnosť, riadiť/organizovať/koordinovať zložité procesy
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické vzdelanie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
SAP - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
SAP - Základy
Osobnostné predpoklady a zručnosti
* Výborná znalosť slovenskej účtovnej a daňovej legislatívy
* Výborná znalosť IFRS
* Detailná znalosť SAP – nielen modelu FI, ale aj jeho napojenie na MM/SD
* Prax samostatného/hlavného účtovníka minimálne 3 roky
* Britská účtovná kvalifikácia výhodou (ACCA)
* Veľmi dobré komunikačné zručnosti
* Tímová spolupráca
* Vedenie ľudí
* Spoľahlivosť, presnosť a zmysel pre detail (rýchla a presná práca s číslami)
* Analytické myslenie
* Samostatnosť
* Výborná znalosť IFRS
* Detailná znalosť SAP – nielen modelu FI, ale aj jeho napojenie na MM/SD
* Prax samostatného/hlavného účtovníka minimálne 3 roky
* Britská účtovná kvalifikácia výhodou (ACCA)
* Veľmi dobré komunikačné zručnosti
* Tímová spolupráca
* Vedenie ľudí
* Spoľahlivosť, presnosť a zmysel pre detail (rýchla a presná práca s číslami)
* Analytické myslenie
* Samostatnosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Lugera & Maklér je jednou z najväčších personálno-poradenských spoločností na Slovensku. Od založenia v r. 1996 v Trenčíne sme otvorili 4 pobočky na Slovensku (TN, BA, NR, KE) a pôsobenie sme rozšírili aj do zahraničia - do Českej republiky, Holandska, Rumunska, Arménska a na Ukrajinu.
Uchádzačom o zamestnanie pomáhame s uplatnením na trhu práce bezplatne. Ponúkame možnosť registrácie životopisu v databáze, poskytujeme poradenstvo, zasielanie aktuálnych pracovných pozícií podľa zadaných kritérií a ďalšie služby.
Na osobných stretnutiach kandidátov dôkladne pripravíme na stretnutia s klientmi, informujeme ich o aktuálnej situácii na trhu práce v súvislosti s ich profilom a možnosťami uplatnenia. Samozrejmosťou je konštruktívna spätná väzba na priebeh pohovoru a poradenstvo kandidátovi.
V súčasnosti máme za sebou stovky veľkých i menších projektov pre zahraničných investorov, rovnako ako domáce slovenské spoločnosti a tisícky obsadených pracovných miest. Využite aj vy naše skúsenosti a jedinečné znalosti o trhu práce na Slovensku aj v zahraničí.
Viac informácií o nás nájdete na: www.lugera.sk
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Uchádzačom o zamestnanie pomáhame s uplatnením na trhu práce bezplatne. Ponúkame možnosť registrácie životopisu v databáze, poskytujeme poradenstvo, zasielanie aktuálnych pracovných pozícií podľa zadaných kritérií a ďalšie služby.
Na osobných stretnutiach kandidátov dôkladne pripravíme na stretnutia s klientmi, informujeme ich o aktuálnej situácii na trhu práce v súvislosti s ich profilom a možnosťami uplatnenia. Samozrejmosťou je konštruktívna spätná väzba na priebeh pohovoru a poradenstvo kandidátovi.
V súčasnosti máme za sebou stovky veľkých i menších projektov pre zahraničných investorov, rovnako ako domáce slovenské spoločnosti a tisícky obsadených pracovných miest. Využite aj vy naše skúsenosti a jedinečné znalosti o trhu práce na Slovensku aj v zahraničí.
Viac informácií o nás nájdete na: www.lugera.sk
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 1935421
Dátum zverejnenia: 21.11.2014
2014-11-21
lokalita: Bratislava Pozícia: Ekonóm, Hlavný účtovník Spoločnosť: Lugera & Maklér spol.s r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou