Office manager / Asistentka

LL CONSULTING s.r.o.

Miesto práce
Aruba Business Center, Galvaniho 7/D, Bratislava
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
15.05.2016
Mzdové podmienky (brutto)
6 EUR/hodina

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Príprava podkladov pre fakturáciu a príprava odberateľských faktúr
- Príprava podkladov pre výpočty miezd a odmien
- Kontrola cestovných príkazov a správa stravných lístkov a PHM
- Zabezpečenie chodu kancelárie

Zamestnanecké výhody, benefity

- flexibilná pracovná doba
- práca v 20 člennom mladom kolektíve

Informácie o výberovom konaní

CV posielať e-mailom

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

študent vysokej školy

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- znalosť MS Office
- nemecký jazyk je výhoda

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť LL CONSULTING s.r.o. bola založená v roku 2005 ako poradenská spoločnosť pre riešenia v oblasti podnikových informačných systémov spoločnosti SAP. Svojim klientom pomáhame docieliť ich obchodné zámery pomocou efektívnej integrácie informačného systému do prostredia spoločnosti. Zameriavame sa na implementáciu, poradenstvo a vývoj riešení ERP, IS-U a IS-IS v systéme SAP R/3.

Spoločnosť LL CONSULTING s.r.o. je partnerom SAP Slovensko a členom IT Asociácie Slovenska (ITAS).

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov
ID: 2226459  Dátum zverejnenia: 4.5.2016  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 6 EUR/hodina