Klientský pracovník call centra pre bankový sektor - hlavný pracovný pomer

Lion Teleservices SK, spol. s r.o.

Miesto práce
Murgašova 2, 010 01 Žilina, okres Žilina
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
platové podmienky budú komunikované na výberovom konaní

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Si šikovný a aktívny človek s chuťou vziať svoju kariéru do vlastných rúk? Ak áno, daj nám o sebe vedieť! Ponúkame Ti príležitosť pracovať pre významného klienta z bankového sektoru a možnosť naštartovať kariéru v medzinárodnej spoločnosti so stabilným zázemím a príjemným, dynamickým pracovným prostredím.

Čo od Teba očakávame:
- telefonickú komunikáciu, ktorá zahŕňa poskytovanie konzultácií a poradenstva klientom banky
- zodpovednosť za kvalitu poskytovania informácií
- aktívnu ponuku bankových služieb a produktov

Produktové a komunikačné úvodné školenie Ťa naučí všetko čo od Teba potrebujeme.

Zamestnanecké výhody, benefity

- prostredie medzinárodnej spoločnosti
- motivujúce finančné ohodnotenie
- flexibilný pracovný čas
- voľné víkendy
- pravidelné vzdelávacie programy a individuálne plány školení
- možnosť získania nových poznatkov z rôznych oblastí
- profesijný a kariérny rast
- motivačné programy
- masáže na pracovisku
- firemné akcie, teambuildingy
- atraktívny finančný benefit "Employee tip"

Informácie o výberovom konaní

Ak Ťa naša ponuka zaujala, zašli nám Tvoje CV na e-mailovú adresu: [email protected], zavolaj na číslo 0903 710 451 alebo napíš cez whatsapp.
Na výberové konanie Ťa budeme obratom kontaktovať telefonicky! Tešíme sa na Teba!

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Internet(e-mail, www) - Základy

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

prirodzená komunikatívnosť
pro-zákaznícka orientácia
tímová spolupráca
flexibilita
chuť učiť sa nové veci
samostatnosť
zodpovednosť
skúsenosť z call centra a/alebo bankových inštitúcií vítaná

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

TELEPERFORMANCE - špecialista na svetovom trhu v oblasti riadenia vzťahov so zákazníkmi a v poskytovaní služieb kontaktných centier. Spoločnosť ponúka svoje služby v Slovenskej republike od roku 1999. Našim poslaním je udržanie vedúcej pozície prostredníctvom neustálej inovácie, ako aj nastavením najvyšších štandardov v službách a v podpore, ktoré poskytujeme našim zamestnancom, klientom a ich zákazníkom.
Napĺňaním týchto cieľov vedieme transformáciu v oblasti call centier. Meníme služby call centra z bežnej komodity na významnú strategickú hodnotu pre našich klientov.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov
ID: 2990010  Dátum zverejnenia: 29.3.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: platové podmienky budú komunikované na výberovom konaní