Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Hovoríš plynule anglicky a španielsky? Tak hľadáme práve Teba na pozíciu "Customer support specialist"
Lion Teleservices SK, spol. s r.o.
Miesto práce
Murgašova 2, 010 01 Žilina, okres Žilina
Murgašova 2, 010 01 Žilina, okres Žilina
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Mzdové podmienky (brutto)
pri osobnom pohovore
pri osobnom pohovore
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Si šikovný a aktívny človek s chuťou vziať svoju kariéru do vlastných rúk, ovládaš plynule anglický a španielsky jazyk? Ak áno, daj nám o sebe vedieť!
Ponúkame Ti príležitosť pracovať pre významného medzinárodného klienta a zároveň Ti ponúkame vynikajúcu príležitosť využiť svoje nadobudnuté jazykové znalosti a naštartovať kariéru v medzinárodnej spoločnosti so stabilným zázemím a príjemným, dynamickým pracovným prostredím.
Tvojou pracovnou náplňou bude:
- spracovávanie a tvorba dotazníkov v anglickom a španielskom jazyku
- administratívne činnosti spojené s projektom
- správa databázy a údajov klientov
Ponúkame Ti príležitosť pracovať pre významného medzinárodného klienta a zároveň Ti ponúkame vynikajúcu príležitosť využiť svoje nadobudnuté jazykové znalosti a naštartovať kariéru v medzinárodnej spoločnosti so stabilným zázemím a príjemným, dynamickým pracovným prostredím.
Tvojou pracovnou náplňou bude:
- spracovávanie a tvorba dotazníkov v anglickom a španielskom jazyku
- administratívne činnosti spojené s projektom
- správa databázy a údajov klientov
Zamestnanecké výhody, benefity
- prostredie medzinárodnej spoločnosti
- kvalitné úvodné školenie
- motivujúce finančné ohodnotenie (fix + bonus + príplatky)
- pravidelné vzdelávacie programy a individuálne plány školení
- možnosť získania nových poznatkov z rôznych oblastí
- motivačné programy
- masáže priamo na pracovisku
- dochádzkový bonus
- atraktívna finančná odmena za "Employee tip"
- firemné akcie, teambuilding
- kvalitné úvodné školenie
- motivujúce finančné ohodnotenie (fix + bonus + príplatky)
- pravidelné vzdelávacie programy a individuálne plány školení
- možnosť získania nových poznatkov z rôznych oblastí
- motivačné programy
- masáže priamo na pracovisku
- dochádzkový bonus
- atraktívna finančná odmena za "Employee tip"
- firemné akcie, teambuilding
Informácie o výberovom konaní
Ak spĺňaš vyššie uvedené požiadavky a naša ponuka Ťa zaujala, tak neváhaj a zašli nám svoj životopis na e-mailovú adresu: [email protected].
Kontaktovať Ťa budeme telefonicky obratom. Tešíme sa na Teba!
Kontaktovať Ťa budeme telefonicky obratom. Tešíme sa na Teba!
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Španielsky jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Požadujeme:
- anglický a španielsky jazyk aktívne
- komunikatívnosť
- schopnosť pracovať samostatne
- zodpovednosť
- anglický a španielsky jazyk aktívne
- komunikatívnosť
- schopnosť pracovať samostatne
- zodpovednosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
TELEPERFORMANCE - špecialista na svetovom trhu v oblasti riadenia vzťahov so zákazníkmi a v poskytovaní služieb kontaktných centier. Spoločnosť ponúka svoje služby v Slovenskej republike od roku 1999. Našim poslaním je udržanie vedúcej pozície prostredníctvom neustálej inovácie, ako aj nastavením najvyšších štandardov v službách a v podpore, ktoré poskytujeme našim zamestnancom, klientom a ich zákazníkom.
Napĺňaním týchto cieľov vedieme transformáciu v oblasti call centier. Meníme služby call centra z bežnej komodity na významnú strategickú hodnotu pre našich klientov.
Napĺňaním týchto cieľov vedieme transformáciu v oblasti call centier. Meníme služby call centra z bežnej komodity na významnú strategickú hodnotu pre našich klientov.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 2941620
Dátum zverejnenia: 22.2.2017
2017-02-22
lokalita: okres Žilina Pozícia: Telefonický operátor, Telemarketingový pracovník Spoločnosť: Lion Teleservices SK, spol. s r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: pri osobnom pohovore