Naštartuj svoju kariéru na pozícii Operátor/ka call centra - Hlavný pracovný pomer

Lion Teleservices SK, spol. s r.o.

Miesto práce
Murgašova 2, 010 01 Žilina, okres Žilina
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
platové podmienky budú komunikované na výberovom konaní

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Si šikovný a aktívny človek s chuťou vziať svoju kariéru do vlastných rúk? Ak áno, daj nám o sebe vedieť. U nás máš možnosť uplatniť sa, vzdelávať sa, zdokonaľovať svoje znalosti, zručnosti a budovať svoju kariéru s tímom profesionálov.

Pracovnú náplň tvorí:
- telefonické kontaktovanie zákazníkov, poskytovanie komplexných informácií o produktoch, cenách a službách klienta
- zabezpečovanie poradenstva a zákazníckej podpory
- zodpovednosť za kvalitu poskytovaných informácií

Produktové a komunikačné úvodné školenie Ťa naučí všetko čo od Teba potrebujeme.

Zamestnanecké výhody, benefity

- prostredie medzinárodnej spoločnosti
- motivujúce finančné ohodnotenie
- flexibilný pracovný čas
- voľné víkendy
- pravidelné vzdelávacie programy a individuálne plány školení
- možnosť získania nových poznatkov z rôznych oblastí
- profesijný a kariérny rast
- motivačné programy
- masáže na pracovisku
- firemné akcie, teambuildingy
- atraktívny finančný benefit "Employee tip"

Informácie o výberovom konaní

Ak Ťa naša ponuka zaujala, zašli nám Tvoje CV na e-mailovú adresu: [email protected], zavolaj na číslo 0903 710 451 alebo napíš cez whatsapp.
Na výberové konanie Ťa budeme obratom kontaktovať telefonicky! Tešíme sa na Teba!

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Internet(e-mail, www) - Základy

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

prirodzená komunikatívnosť
pro-zákaznícka orientácia
tímová spolupráca
flexibilita
chuť učiť sa nové veci
samostatnosť
zodpovednosť
skúsenosť z call centra vítaná

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

TELEPERFORMANCE - špecialista na svetovom trhu v oblasti riadenia vzťahov so zákazníkmi a v poskytovaní služieb kontaktných centier. Spoločnosť ponúka svoje služby v Slovenskej republike od roku 1999. Našim poslaním je udržanie vedúcej pozície prostredníctvom neustálej inovácie, ako aj nastavením najvyšších štandardov v službách a v podpore, ktoré poskytujeme našim zamestnancom, klientom a ich zákazníkom.
Napĺňaním týchto cieľov vedieme transformáciu v oblasti call centier. Meníme služby call centra z bežnej komodity na významnú strategickú hodnotu pre našich klientov.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov
ID: 2940084  Dátum zverejnenia: 21.2.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: platové podmienky budú komunikované na výberovom konaní