Asistent zákazníckeho servisu - infolinka, Hlavný pracovný pomer

Lion Teleservices SK, spol. s r.o.

Miesto práce
Murgašova 2, 010 01 Žilina, okres Žilina
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
pri osobnom pohovore

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Chceš sa stať členom tímu ALZA? Ak áno, daj nám o sebe vedieť!

Tvojou pracovnou náplňou bude:
- poskytovanie profesionálneho zákazníckeho servisu
- spracovanie prichádzajúcich hovorov
- pomáhať zákazníkom pri registrácii v e-shope ALZA
- administratívne činnosti na projekte

Produktové a komunikačné úvodné školenie Ťa naučí všetko čo od Teba potrebujeme.

Zamestnanecké výhody, benefity

- moderné pracovné prostredie
- kvalitné školenia, e-learning
- motivujúce finančné ohodnotenie (fix + bonus)
- pravidelné vzdelávacie programy a individuálne plány školení
- dochádzkový bonus
- profesijný a kariérny rast
- flexibilný pracovný čas
- bezplatná wifi pre zamestnancov
- motivačné programy
- masáže na pracovisku
- zľava na kartu Multi Sport
- firemné akcie, teambuildingy

Informácie o výberovom konaní

Ak Ťa naša ponuka zaujala, zašli nám Tvoje CV na e-mailovú adresu: [email protected], zavolaj na číslo 0903 710 451 alebo napíš cez whatsapp.
Na výberové konanie budeme uchádzačov kontaktovať obratom telefonicky!

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Internet(e-mail, www) - Pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

komunikačné zručnosti
orientácia na zákazníka
tímová spolupráca
chuť učiť sa
samostatnosť
zodpovednosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

TELEPERFORMANCE - špecialista na svetovom trhu v oblasti riadenia vzťahov so zákazníkmi a v poskytovaní služieb kontaktných centier. Spoločnosť ponúka svoje služby v Slovenskej republike od roku 1999. Našim poslaním je udržanie vedúcej pozície prostredníctvom neustálej inovácie, ako aj nastavením najvyšších štandardov v službách a v podpore, ktoré poskytujeme našim zamestnancom, klientom a ich zákazníkom.
Napĺňaním týchto cieľov vedieme transformáciu v oblasti call centier. Meníme služby call centra z bežnej komodity na významnú strategickú hodnotu pre našich klientov.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov
ID: 2847209  Dátum zverejnenia: 9.12.2016  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: pri osobnom pohovore