Operátor/ka call centra

Lion Teleservices SK, spol. s r.o.

Miesto práce
Murgašova 2, 010 01 Žilina, okres Žilina
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Mzdové podmienky (brutto)
platové podmienky budú komunikované na výberovom konaní

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Chceš pracovať v super kolektíve? Využi príležitosť a pridaj sa k nám! Ak si komunikatívny, energický, zodpovedný a tímový hráč, to nám stačí, ostatné ťa naučíme!
Tvojou náplňou práce bude:
- telefonická komunikácia so zákazníkmi
- poskytovanie komplexných informácií o produktoch
- aktívna ponuka produktov a služieb pre zákazníkov
- zodpovednosť za kvalitu poskytovaných informácií

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v príjemnom prostredí
- motivujúce finančné ohodnotenie
- flexibilné plánovanie pracovného času
- pravidelné vzdelávacie aktivity
- možnosť získania nových poznatkov z rôznych oblastí
- možnosť kariérneho rastu a osobného rozvoja v medzinárodnej spoločnosti
- motivačné súťaže
- Akcia "Employee tip"
- firemné tímové akcie, teambuildingy

Informácie o výberovom konaní

Ak Ťa naša ponuka zaujala a chceš byť súčasťou nášho tímu, pošli Tvoj životopis na e-mailovú adresu: [email protected]. Na výberové konanie Ťa budeme kontaktovať telefonicky. Tešíme sa na Teba!

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Internet(e-mail, www) - Základy

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- prirodzená komunikatívnosť
- proklientský prístup
- flexibilita
- samostatnosť
- predajné zručnosti a skúsenosť z call centra sú vítané, nie sú však podmienkou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

TELEPERFORMANCE - špecialista na svetovom trhu v oblasti riadenia vzťahov so zákazníkmi a v poskytovaní služieb kontaktných centier. Spoločnosť ponúka svoje služby v Slovenskej republike od roku 1999. Našim poslaním je udržanie vedúcej pozície prostredníctvom neustálej inovácie, ako aj nastavením najvyšších štandardov v službách a v podpore, ktoré poskytujeme našim zamestnancom, klientom a ich zákazníkom.
Napĺňaním týchto cieľov vedieme transformáciu v oblasti call centier. Meníme služby call centra z bežnej komodity na významnú strategickú hodnotu pre našich klientov.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov
ID: 2769730  Dátum zverejnenia: 17.10.2016  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: platové podmienky budú komunikované na výberovom konaní